— Cine esti tu, Kevin?
Brook il privi sceptica, mutându-si pentru o secunda privirea spre ceasul din spatele lui. Ritmul inimii i se accelera, neștiind la ce se referea fata din fata lui. Întrebarea pe care o auzise era una din putinele la care nu știa sa răspundă .
— Intr-o lume plina de regi, printese si dumnezei, iti jur ca sunt cel mai genial mediocru, glumi el.
Ea zâmbi scurt, revenind la seriozitatea ce o învelea de când ajunsese la cafenea.
— Inteleg ca nu vrei sa discuți despre asta, sar tu, domnule, tu ai schimbat ceva. Iar daca ai reușit sa faci schimbarea asta, trebuie sa stiu cu cine merg la lupta. De ce nu stiu nimic despre tine si in același timp simt ca faci parte din mine?
"Ti-am promis că pentru tine voi fi un scut etern.. indiferent de ce culoare poartă cerul de deasupra noastră. O să pier râzând în ploi doborându-i până la ultimu', întrucât fruntea ta nu poate fi sărutată decât de buze demne și atinsă de palme care știu ce-nseamnă chinul. Iar eu, în prezența ta.. Am să îmi revin în timp. Să nu-ți faci griji, ai puteri de vindecare mai mari decât ai crede. "
— Sunt deschis. Întreaba ceea ce vrei sa stii.
— Nu vreau sa fie asa. Spune-mi tu despre tine.
— Pe lângă aparente, sunt un om singuratic. Locuiesc singur intr-un apartament cu pereți atotștiutori, cu o canapea din piele unde imi petrec majoritatea timpului când nu sunt fizic cu tine, căci nu exista gând care sa nu te includă. Despre tine stiu multe, căci tu, domnișoara mea, locuiești in capul meu, iar mintea mea îți e grădina.
" Vreau să știu că, chiar dacă au trecut câteva luni, inima ta nu a lăsat totul să treacă. Vreau să știu că te străduiești la fel de mult ca mine, că am avut un impact major asupra vieții tale, un impact la fel de puternic și de adânc, încât să realizezi că nimeni nu va mai fi ca mine. Vreau sa fiu ultimul. Vreau să mă scap de amintiri. Acele amintiri bune. Acele amintiri negative, toate amintirile de fapt, fiindcă dacă scap de ele, voi fi cu tine măcar. Poate ne-am schimbat, dar știu că nu este îndeajuns să îmi doresc ca tu să rămâi cu mine. Aceste emoții care persistă și apar în mod aleatoriu în viețile anumitor oameni, nu ar trebui să fie temporare. Nu, ar trebui să fie permanente. Si vor fi de acum incolo."
YOU ARE READING
Loved
Teen Fiction"Niciodată sa nu crezi pe cineva care fumeaza mâncând ciocolata după ce a murit ." Jason Marvel este un scriitor adolescent mult prea îngropat in minciuni. După moartea părinților lui si moștenirea uriașă pe care i-au lăsat-o , Jason a decis ca vre...