Malesef okullarda bile bu ayrım yapılıyor.
Ben yaşadığım saçmalıklardan bir tanesini anlatmak istiyorum'
Öğretmenimiz yer değişikliği yapıyordu ve bir kız arkadaşımla erkek arkadaşımı yan yana oturttu. Ders bittikten sonra kız arkadaşım öğretmenin yanına gidip bir kızla oturmak istediğini söyleyince öğretmenimde ona "bir hafta böyle deneyelim sonrada istemessen değiştiririz" demiş.
O da gidip babasına söylemiş babasıda okula gelip müdür yardımcısına söylemiş^^ :)Müdür yardımcısıda tabii sınıfa geldi ve bizi azarladı(artık niyeyse:) manyak!) erkekleri ayrı kızları ayrı oturtturmuştu😂
Bir hafta sonrada sınıf öğretmenimiz geldi ve kızdı bu duruma ve o öğretmenle konuşacağını söyledi.
Bize şu konuşmayı yapmıştı:
"Düşüncene saygı duyuyorum ama yerini değiştireceğimi zaten söylemiştim. Birbirimizi kız ya da erkek olarak değil insan olarak görmeliyiz. Biliyorum bu durum bizim suçumuz değil! Bizi böyle yetiştirdiler ama bu düzen değişmek zorunda! Karşı cinsle arkadaş olmayı öğrenmeliyiz! Yan yana durunca ne oluyor! Birbirinize mi değiyorsunuz? Birbirinize bir şey mi yapıyorsunuz? Hayır! Birlikte yaşamayı öğrenmelisiniz. Lütfen sizde çocuklarınızı böyle yetiştirmeyin. Birbirini insan olarak görmeyi öğretin onlara, Art niyeti değil!"
Sonrada bir anısını anlatmıştı.
Öğretmen arkadaşının oğluyla yolda yürüyormuş. Çocuğun elini karşıdan geçerken tutmuş. Çocukta demişki "ayy abdestim bozuldu"😀..
E tabi hocamızda annesini uyarmış ne bu çocuğun hali diye.
Demem o ki birbirimize karşı cinsiyet olarak değil insan olarak yaklaşmalıyız. Erkeklere tecavüzcü gözüyle bakarsak elbette oyle olurlar erkek kadın diye değil insan olarak görmeliyiz, güvenmeliyiz.
Aşkla kalın..❤
Feminist Güzel..