Další z mé sbírky. Juliana byla moje první holka, s kterou jsem objevila svou bisexualitu. Kupodivu to bylo už na základce, ale to jsem tomu víceméně nerozuměla. Taky to byla první holka, se kterou jsem zažila trojku. Samozřejmě ve společnosti Daniela. Nějak jsem neměla chuť na sex. Zní to u mě asi překvapivě, ale mývám tyhle stavy.
Lurie: Miláčku, dneska ne. Půjdu s tebou raději na kávu.
Odepsala hbitě.
Juliana: Někoho máš?
Lurie: Nene, jen nemám chuť.
Juliana: Ty nemáš chuť? :D Svět se zbláznil. No nevadí. Káva v jednu. Costa v centru.„Proč se tlemíš do toho telefonu?" ptal se zvědavě Adam.
„Juliana se ozvala."
Lehce zaúpěl. „Ta tu chyběla." Postěžoval si.
„Nech toho. Nemáš mi co vyčítat už." Zvážněla jsem.
„Jasně. Vůbec ti není, co vyčítat." Řekl sarkasticky.
„Adame." Napomenula jsem ho.
„Spíš s každým, kdo kolem tebe projde, krom mě." Konstatuje přímo.
„To není pravda!"
„Daniel? Juliana? Michal? Vojta? Dokonce i moje sestřenice Nikol? A myslím, že bych mohl pokračovat."
„Vážně mi to chceš neustále předhazovat? Adame, už jsme se jednou kvůli tomu rozešli, chceš se hádat kvůli věcem, které jsme řešili tisíckrát?" zvyšuju pomalu rázný hlas.
„Ty se nezměníš." Vzal svou kávu a odešel do svého pokoje.
Unaveně jsem se podívala do svého poloprázdného hrnku. Když mluvím s ním, přijdu si jako kurva a nemám z toho všeho radost. Proč jsme se rozešli? Spala jsem s více holkami než on. Spala jsem s lidmi, co výdal denně a jeho to žralo. Přiznávám, že ho trochu chápu, ale věděl, jaká jsem, když do toho se mnou šel. Pro mě sex je něco krásného. Když někoho miluju, tak o to víc, ale jinak to vnímám jako sport. Není to o tom mít nejvýše skóre, ale o harmonii těla. Tohle zase zní nábožensky. Sakra. Už i mé vlastní myšlenky mě soudí. Na jeden lok dopiju kávu a jdu se do svého pokoje chystat. Cestou napíšu smsku Danovi.
Lurie: Jsem kurva.
Daniel: V posteli jsi nejlepší. Můžu to soudit, jelikož jsem jeden z mála lidí, co vojel víc holek a kluků než ty. :P
Lurie: To mi pomohlo.Naštvaná jsem hodila telefon do postele. Panna jsem byla do dvaceti. Fakt nekecám. Dlouho jsem se vyhýbala protrhnutí. Přišlo mi to zbytečné, tak nějak jsem si vystačila s klitorisem. Jenže jakmile jsem se nechala odpanit od svého tehdejšího kluka Jonáše, tak jsem zjistila, že není o co stát. Sex byl nudnej. Zhrzená a zklamaná jsem se sexu vyhýbala, až mi Jonáš začal zahýbat s Andreou. Fakt sexy, ale v tu chvíli mi ublížil. Skončila jsem s flaškou vodky a Danielem. Myslím, že je všem jasné, kam nás to dostalo. Opileckej sex byl zajímavější a já zjistila, že chyba nebyla v sexu, ale v tom, že jsem ten sex provozovala já a Jonáš. Nešlo nám to a s Danielem? Páni. Daniel mě vyléčil a já do něj byla tak trochu platonicky zamilovaná, než mi řekl, že je bisexuál a spí s kukama. Ne, že bych ho přestala milovat, ale nelíbila se mi představa vztahu s někým takovým. Najednou mi došlo, že vlastně já nechci vztah s nikým. Od patnácti jsem se potácela ze vtahu do vztahu a najednou jsem byla sama s milióny možnostmi. Chtěla jsem poznávat lidi. Zajímali mě jejich životy, jejich touhy a jejich přání. Daniel mi byl mentorem a já byla velmi pilná studentka. Nejhůř z toho vyšel Jonáš. Jednou za měsíc jsem jezdila domů k sestře a vždy jsme vyráželi na akce jako za středoškolských let. Byla jsem opilá a Daniel mě vyprovokoval k činu. Můj bývalý – Jonáš chodil s Andreou. Já si a Andreou šla zatancovat a předvedla výbornou show celému klubu. Tou show to neskončilo. Ráno jsem z balkónu sledovala, jak Andrea utíká po chodníku bez bot ode mě z domu. Ty boty se stále válely u mé postele. Jak jsem řekla, byla sexy.
Na autopilota jsem se nalíčila, učesala a oblékla. Vlasy jsem měla stále vlhké, ale byla jsem líná je foukat. Vzala jsem svou kabelku a vyšla z bytu do velkoměsta na kávu za Julianou.
ČTEŠ
Sbírka malých neřestí
ChickLit*Obsahuje pár sexuálních scén, pokud nejste dost staří nebo vás to pohoršuje , nečtěte prosím. Náhled do sexuálního života, který chce každý prožít, ale málokdo má na něj odvahu. Naše hlavní hrdinka Lurie miluje život a užívá si ho plnými doušky. N...