Domů jsme přijeli ve chvíli, kdy byl už Adam zalezlý a většinou z pokoje vyšel až ráno. Šla jsem rovnou do kuchyně, kde jsem z lednice vyhrabala zbytek od oběda a strčila ho do mikrovlnky. Daniel zalezl do pokoje, asi chce být chvíli sám. Vzala jsem si horkou misku s jídlem a usadila se ke stolu. Pročítala jsem si sociální sítě, když mi najednou zabrněl telefon.
Zítra se stavte ve Starbucks a řekněte, že tam máte objednávku pro NOW, oni budou vědět. Doufám, že se Vám můj výběr líbil. Jednou z těch věcí jsem se spíše chtěl omluvit. Tak zítra. A.
Tak to jsem nečekala. Celkem milé. Bylo m i jasné, která ta věc to být měla. Nevím proč, ale trošku mě vzrušovalo, že můj šéf mi vybral spodní prádlo. Zvrácené a asi nevhodné, ale to už tak někdy bývá. Když jsem dojedla, dala jsem nádobí do myčky a rovnou ji zapnula. Klasika. To je tak, když žijete se kluky. Koukla jsem se na čas. Měla bych jít pomalu spát. Zítra vstávám na sedmou a v osm už musím být v redakci. Přemístila jsem se do pokoje, kde jsem začala prohrabávat oblečení „vhodné do práce". Přiznávám, že má dobrý vkus. Připravila jsem si černé slim kalhoty a černou košili s krajkovým límečkem. Už teď jsem věděla, že pár knoflíčků zůstane otevřených. Ze svého oblečení jsem vzala červený blazer a červené lodičky na jehlovém podpatku. Bylo to sexy, ale zároveň elegantní a smyslné. Měla jsem chuť pana Adriana trošku provokovat. Musela jsem se usmát nad myšlenou, jak se asi bude tvářit. Vzala jsem si věci na spaní a šla do sprchy. Těsně než jsem vstoupila, tak jsem zaslechla sprchu. Tlačil mě čas a pronásledovala mě zvědavost. Zkusila jsem vzít za kliku. Povolila. Tiše jsem vlezla do koupelny a spatřila Daniela, jak se sprchuje. Páni. Nemusela jsem dlouho přemýšlet a věci odložila stranou. Rychle jsem se svlékla z oblečení a pomalu k němu šla. Byl ke mně zády, takže když jsem se dotkla jeho zad, trochu strnul, ale hned jak mu došlo čí ruce to jsou, otočil se a věnoval mi jeden z jeho úsměvů. Rukama jsem ho objala a držela se ho. Voda stékala na naše těla a pára vyplňovala celou místnost. Daniel se sklonil a něžně mě začal líbat. Urputně jsem se k němu tiskla, až skončil opřený o zeď. Naše polibky byly lačné a nekonečné. Přísahám, že jsme se museli líbat dobrých dvacet minut, což je u nás dost neobvyklé. Jeho ruce klouzaly po mém těla a já jeho pohyby napodobovala. Všude byl samý sval, který zdobilo tetování. Neodolala jsem a polibek přerušila. Začala jsem ho líbat na krku a zvláštní péči jsme věnovala klíčním kostem, které měl naprosto výstavní. Pokračovala jsem níž, až jsem se dostala k jeho pasu a mohla jsem vidět jeho tetování šípu, který shodou okolností pasoval do mého jediného tetování na stejném místě a to srdce. Nechali jsme si to udělat na znamení našeho přátelství a společné životní filosofie. Políbila jsem ten malý symbol až jsem se dostala ke svému cíly. Pomalu jsem přejela po jeho pýše rukou a prohlédla si jeho dokonalé tvary. Něžně jsem políbila špičky a vložila si ho do úst. Z počátku jsem jen lehounce sálá, ale pak jsem si ho dala skoro celého do úst. To Daniel už chytil do rukou moji hlavu a začal si sám rukovat tempo. Cítila jsem, jak mi naráží na hrdlo, ale poslušně jsem držela. Jakmile jsem poznala, že se blíží k vrcholu, tak jsem pohnula hlavou, tak aby pochopil, že mu to štěstí nedopřeju a zlomyslně jsem se na něj usmála. Jeho oči na mě shlíželi a jiskřili. Úsměv mi oplatil a vytáhl si mě k sobě nahoru. Dal mi rychlou pusu a natlačil mě na skleněnou stěnu sprchového kouta. Jedna jeho ruka se mi obmotala do vlasů a druhá mě přidržovala za prsa. Nedělali jsme to tady poprvé. Daniel moc dobře věděl, jaká poloha je nejstabilnější a zároveň vám zaručí uspokojení. Jeden prudký příraz a byl ve mně. Dneska mi nedal šanci zvyknout si na jeho délku a já okamžitě cítila bolest ostrých přírazů. Naše zvrácenost byla v tom, že se nám to líbilo. Marně jsem se držela mokré stěny a snažila se najít stabilitu, ale byla jsem mu doslova oddaná. Pocit bolesti přešel v pocit slasti a mě nezbylo nic jiného než se poddat jeho síle. Tempo bylo rychlejší a rychlejší. Nevnímala jsem nic jiného než plnost v mém rozkroku a to jak mi prudce oddychoval do ucha. Na chvíli zvolnil. Využila jsem momentu a otočila k němu hlavu. Zachytila jsem se kolem krku a dala mu pusu. Pusu, která říkala všechno, co bylo nutné vyslovit. Líbal mě a u toho z lehka přirážel. Opět se vrátil do rychlejšího tempa. Musela jsem se ho pustit a on mě zachytil předloktím na hrudníku a druhou ruku opřel o zeď. Všechny svaly v těle se mi začali stahovat a podlamovala se mi kolena. Náhle se dostavilo toužebné uvolnění, které okamžitě odstartovalo jeho orgasmus, který zůstal kompletně ve mně. Božský pocit. Daniel chvíli stál, pak ze mě něžně vyklouzl a vzal do ruky sprchu. Pečlivě ze mě spláchl všechny zbytky našeho hříchu a vzal si do ruky sprchový gel, který mi začal roztírat po těle. Tvářil se, jakoby mu šlo jen o mytí, ale jeho samolibí úsměv naznačoval, že v tom je něco víc. Opět mě opláchl a při oplachování mého klína se zastavil a proud sprchy pustil, tak že dopadl přímo na nejcitlivější místo. Opřela jsem se o zeď a toužebně zavzdychala.
Daniel se narovnal, ale tak že sprcha se ani nehnula a podíval se mi do tváře. Donutil mě otevřít oči. „Chceš, abych tě políbil, lásko?" tázal se. Kývla jsem, ale to mu nestačilo. „Řekni to." Přikázal.
„Prosím, polib mě." Požádala jsem nakřápnutým hlasem. Sebevědomě se usmál a odložil sprchu. Chytil mě za boky a zvednul mě. Nesl mě na linku u umyvadla, kde bylo velké zrcadlo. Posadil mě, tak abych viděla odraz zrcadla za mnou v tom, které bylo naproti. Nikdy bych neřekla, že budu tak vděčná designérovi, který tohle uspořádání navrhnul. Daniel mi roztáhl nohy a sklonil se k mým tříslům, které něžně líbal až pokračoval ke středu mého těla. Cítila jsem, jak jsem čím dál tím více vlhká, ale Daniel si své líbání užíval. Za ty roky věděl, co je dobré a co ne. Mohlo to být deset minut a já už měla ruce v jeho vlasech a tiskla si ho více do klína. Druhý orgasmus mnou projel ještě nečekaněji než ten první. Daniel se napřímil a spokojeně na mě koukal. „Miluju, když se mi uděláš na rty."
Trochu jsem se začervenala, ale neubránila jsem se úsměvu a přitáhla si ho polibku. Ten už byl čistě něžný bez příslibu pokračování.
Seskočila jsem z pultu a vrátila se do sprchy. Dan mě následoval. Umyla jsem si hlavu a celé tělo a konečně vyšla zabalená do ručníku ven. Až v pokoji jsem si uvědomila, že jsem v koupelně zapomněla pyžamo, takže jsem se rozhodla spát dneska nahá. Ano, až taková je moje lenost. Jakmile jsem si lehla do postele, přestala jsem vnímat svět a usnula.
ČTEŠ
Sbírka malých neřestí
ChickLit*Obsahuje pár sexuálních scén, pokud nejste dost staří nebo vás to pohoršuje , nečtěte prosím. Náhled do sexuálního života, který chce každý prožít, ale málokdo má na něj odvahu. Naše hlavní hrdinka Lurie miluje život a užívá si ho plnými doušky. N...