#1 ÇEVRİMİÇİ (Düzenlendi)

882 26 42
                                    

Merhaba, bugün Sümeyye demirkan adlı watty yazarımızın, Çevrimiçi adlı kitabını inceliyoruz.

Öncelikle bana küfür etmek için gelen arkadaşların, kitabımdan çıkmasını istiyorum.

Müzik önerisi: Billie Eilils - sHe's brOKen

Kitap adı: Çevrimiçi

Okunma sayısı: 5M

Eleştiri;

Yazım hatası ve noktalama işaretlerinde fazlaca hata yoktu.

Çoğu kişiye göre mükemmel olan bu kitap, benim hoşuma gitmedi. Beğenmedim.

Çünkü yazarın kullandığı ve benim her defasında sinirlenmemi sağlayan, her cümlenin sonunda koyduğu kelimeydi.

Yallah.

Bu kelimenin neredeyse kitabı oluşturuyor olmasına, fazlaca taktım. Yazar'ın karakterini samimi görmemizi istediği için, bu kelimeyi kullandığını düşünüyorum. Ancak ben bayağı itici bir kelime olarak buluyorum.

Mizah kategorisinde yer almasına rağmen, kitap bana komik gelmedi. Mizah kategorisinde olunca, insan bir şeyler bekliyor ve beklediğim şeyleri, çevrimiçi kitabında bulamadım.

Yazar'ın diğer kitaplarına da baktım ama yazım tarzı sanki boşlukta kalmış gibiydi. Hem iyi, hem kötü. Kendini biraz daha geliştirirse, daha iyi ve kaliteli şeyler çıkaralabiliceğini düşünüyorum.

Belirli bir konusu yoktu. Kitabı okurken arafta kalmış gibi hissettim, anlayacağınız.

Konusu olsa bile, kitabın konuyu fazla bağlı kaldığını düşünmüyorum. Sanki konudan çok kızın sevdiği şeyler bastırılmıştı. Rap ve sarı rengi.

Ayrıca kitap bana fazlasıyla klişe geldi. Fazla şaşırdığım bir konu yoktu.

Siz kitabı beğenmiş olabilirsiniz ama ben beğenmedim. Teşekkürler.

Kitap kapağı: 8p (Sarı rengi artık içimi şişirdi.)

Konu: 0,3p

Klişelik : 9p

SumeyyeDemirkan

WATTPAD KİTAPLARI ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin