(-D)
Merhaba arkadaşlar bugün kanser geçirmiş olduğum, 'Zoraki evlilik' kitabını inceliyoruz.
Müzik önerisi: (Youtube'ye yazarsanız çıkıyor) Gucci, Gucci, fendi, fendi, prada
Eleştiri:
Kanser geçiriyorum sanırım.
Her yıl biliyorsunuz ki Wattpad'in düzenlemiş olduğu, bir yarışma var. Yarışmaya katılmak için, kitabın etiketler kısmına '#wattys2017' hastagini koyuyorsunuz. Eğer kazanırsanız hikayeniz, daha fazla kişiye ulaşıyor.
Bende bakayım dedim. Bakmaz olaydım. Yükselenler kısmında ikinci sırada yer alan 'Zoraki evlilik' kitabını gördüm. Zaten kitaptan pek bir şey beklemiyordum, ama bu kadar berbat olacağını da beklemiyordum.
Kitaba girer, girmez gözlerimden kanlar akmaya başladı. Yazım hataları aşırı fazlaydı. Noktalama işaretlerinden sadece noktayı biliyordu, yazan kişi.
Kitabın adı 'Zoraki evlilik' ama ben zoraki evlilik falan, göremedim. Erkek 3 saniye de kıza aşık oldu. 5 saniye de evlendiler. 10 saniye de seviştiler. Bir bölüm sonra kız hamile kaldı. Aşırı evrimsiz bir kitaptı.
Karakterlerin kim olduklarını tahmin etmenizi istiyorum. Hadi bekliyorum.
Barbara Palvin & Francisco Lochowski.
Şaşırdık mı? Hayır.
Onun dışında yine, erkek sürekli kızı taciz ediyordu.
Tahmin edin yine ne oldu? Erkek kızın suyuna azdırıcı ilaç atıp, TECAVÜZ etti. Kızın uyanır, uyanmaz verdiği tepki ise şuydu;
"Kimseye bunu söylemeyeceğiz. Ben eski sevgilimle yine sevgili olacağım. Zaten seninde sevgilin vardı." sen ciddimisin yazan kişi? gerçekten kitabı okurken ben bile psikolojik sorunlar yaşadım. Birde küçücük 7 yaşında ki çocuğun, bu kitabı okuduğunu düşün.
Kitapta hiçbir emek yoktu.
Diğer bölümleri okumadan bıraktım arkadaşlar. Gerçekten dayanamadım. Sinir hastası olduğum için, okurken kıpkırmızı oldum.
Anneler doğurup, doğurup wattpad'e gönderiyor sanırım.
Birde bu kitap düşünün romantizm de #49 numara, wattsy2017 hastaginde yükselenlerde #2 numara.
Kitap kapağı: 0p
Konu: 0p
Klişelik: 10p
Saygılar.
#DUYSESİMİZİWATTPAD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAPLARI ELEŞTİRİ
Короткий рассказHiçbir emek olmayan, yazım yanlışlarını süs olarak gören, tecavüzü / tacizi meşrulaştıran, ilkokul terk yazarları ile kitaplarını eleştiriyorum. Yaptığım bir takım eleştirilere biraz da alay ekliyorum ve sizlerin önüne sunuyorum. Ayrıca kitabımda...