(-D)
Merhaba bugün 'sapık' kitabını inceliyoruz.
Müzik önerisi: Aerosmith - Dream On
ALLAHI'M SEN BANA HELP.
Eleştiri;
Şuan kitap berbattı. Nokta. Diye bitiresim var ama yapmayacağım.
Cihat ve Arzu'nun muhteşem aşk meceralarının yazılı olduğu bu kitabı, okumayın, okutturmayın, okuyanı dövün.
Gerçekten okurken psikolojik sorunlarımdan birini, yaşadım gene. Okurken ağlıyorum falan.
Kitapta tek sevdiğim şey isminin uyumlu olmasıydı.
Cihat adlı karakterimizden başlayalım. Psikopatın teki. Sevdiği kadının, en yakın arkadaşlarını öldürüp, sevdiği kadını cesetlerini bulunduğu, oda da 1 gün bekletecek kadar. Kendisi katil, TECAVÜZCÜ, uyuşturucu satıcı olarak biliniyor. Onu bunu geçtim hadi. Tecavüzcü ne demek?
Genç kurgu da #1 numara olan kitabımızda Arzu karakteriyle devam edelim. Kendisi salağın önde gideni. Sırf yakışıklı diye, tecavüzcü olduğunu es geçip, Cihatla sevişen ve ikiz çocuk yapacak kadar salak. Hemde ne salak.
Hadi tecavüzcü olmasını es geçtim -asla geçemem- Sen sevdiğin kadına, sen sevdiğin kadına nasıl el kaldırırsın? Böyle aciz karakterler, yazmaktan vazgeçin. Umarım wattpad en kısa süre de bu pislikten kurtulur.
Normalde bu kitap Wattpad'den silinmiş. bulutsux adlı kişi de yazardan izin alarak, hikayeyi kendi profiline aktarmış. Ben bu eleştiriyi yapmadan önce, bir arkadaşımla konuştum. Eğer bu kitabı yazan kişinin, ailesi öğrenirse, bir tartışmadan daha fazlası olabilir diye. Kızın kaldırma sebebi babasının, hikayesini görmesiymiş. O babanın ellerinden öperim! ama ne yazık ki hikayeyi, başka biri devralmış.
Her zaman ki gibi, kadını alçak gösteren bir kitaptı.
Ben şunu anlamıyorum. Yazan kişi kadın ama kadınları ezen bir kitap yazıyor? Gerçekten ergenlik yıllarımdan kalan küçük yazılar bile, bu kitaptan güzel.
Yazım tarzı berbattı.Tabii ki şaka yapıyorum.
Sapk spr br ktp sz slklar anlmyosnz .s..s.s
Kitap kapağı: 3p (oda sırf yakışıklı çocuğun hatrına.)
Konu: 0p
Klişelik: 10p
Saygılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAPLARI ELEŞTİRİ
Short StoryHiçbir emek olmayan, yazım yanlışlarını süs olarak gören, tecavüzü / tacizi meşrulaştıran, ilkokul terk yazarları ile kitaplarını eleştiriyorum. Yaptığım bir takım eleştirilere biraz da alay ekliyorum ve sizlerin önüne sunuyorum. Ayrıca kitabımda...