Öncelikle belirtmek istiyorum ki, bu kitabı iki kişi yazıyor. (-R)
Müzik önerisi: Seafret - Atlantis
Bugün 'Sözleşme' adlı kitabı inceliyoruz.
Eleştiri:
Nasıl iyi bir kitap, bu kadar kötüleştirilebilir? sayende bunu da gördüm yazan kişi. İlk bölüm o kadar güzeldi ki, sonra...
Her kitapta olduğu gibi bu kitabı da batıran, bir şey oldu. Tahmin edin, hadi bekliyorum.
MAFYA!
Wattpad'in altın kuralları;
1. Hikayende badboy veya mafya olacak.
2. Bu kişi kızı duvardan duvara çarpacak.
3. İsterse tecavüz bile edebilecek.
4. Kız salak gibi bu kişiye aşık olacak.
5. erkek çok uzun olacak.
6. Erkek kaslı ve kirli sakalları olacak.
7. Siyah veya takım elbise giyecek.
Kitaba fazla önem vermediğim için adları unuttum. Sizde vermeyin böyle kitaplara. Tamamen zaman kaybı.
Yazan kişi -de -da ve -ki eklerini doğru düzgün ayıramıyor. Ve bu yüzden defalarca sinirlerim bozuldu. Bir de siz bu kişinin hikayesini, kitap yapacaksınız tuhaf.
Yazım hataları ve noktalama işaretlerinde fazla hata yoktu.
Sinirlerimi bozan diğer bir olay kızın erkeğe karşı,
-her zaman ki gibi- hiçbir şey yapmamasıydı ama yakışıklı olduğunu her seferinde yüzümüze vurmasıydı. İyi ozaman yakışıklıysa, herşeyi yapsın sana. Seni dövsün, tecavüz etsin, kucağına alsın. Bizde hava hoş.
Çok uzun cümleler kuruyordu. Nefes antremanlarımı bu kitapta yapacağım artık.
Mesela;
Onun yanına giderken, yanında ki şemsiye kutusunu fark edip, ayağa kalkacakken, bacağımı masaya çarpıp, ters dönücekken babaannem içeri girdi.
Onun dışında adı uyuyordu. Yazarın düşüncesi sanırım şu;
Sonuçta kitapta sözleşme yapıyorlar, direk adını sözleşme yapalım gitsin.
Bu çok saçma bir düşünce. Bana göre.
Fazla okuma gereksinimi duymadım. Birisi Cs'nin bu kitap hakkında düşüncelerinin olduğu videoya özetlemiş.
Artık siz karar verin bu rezilliğe;
Devam;
Hadi ben kaçtım. (Bu arada evet kitap olacakmış...)
Saygılar.
Kitap kapağı: 8.5p
Konu: 0p
Klişelik: 10p
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTPAD KİTAPLARI ELEŞTİRİ
Short StoryHiçbir emek olmayan, yazım yanlışlarını süs olarak gören, tecavüzü / tacizi meşrulaştıran, ilkokul terk yazarları ile kitaplarını eleştiriyorum. Yaptığım bir takım eleştirilere biraz da alay ekliyorum ve sizlerin önüne sunuyorum. Ayrıca kitabımda...