#2 BENİMLE YAN (Düzenlendi)

645 20 30
                                    

Bana küfür etmek veya argo kelime kullanmak için gelenler lütfen hikayemden gitsin.

Bugün Beyza  Özaydın'ın Benimle yan kitabını inceliyoruz.

Müzik önerisi; Melanie Martinez - Birthing addicts

Eleştiri;

Öncelikle yazarın yazım hataları çok fazlaydı ve canımı sıkan şeylerden biriydi. Komik bir kitaptı elbet ama komik olması, kitabı güzel yapmıyor maalesef.

Kitapta sevdiğim tek şey komik olmasıydı. Başka sevilecek yanı yoktu.

Sinirlerimi bozan beş şey vardı. Erkeğin aşırı sapık olması, Hatta kızların sütyenini bir çekmece de saklayacak, kadar sapık olması ama kızların bunları takmaması ve kızın arkadaşlarına durduk yere 'sürtük, kaltak' gibi kelimelerde bulunmasıydı. Afedersiniz de siz illa mizah kitabı yapmak için, birini sürtük haline mi getirmeniz lazım? ve erkeğin aşırı egolu olması da bunların arasında.

Betimleme çok az vardı.

Sinirlerimi bozan olaylardan bir tanesi de şu oldu;

Ayaz'ın selin adında bir sevgilisi olmasına rağmen, -Her ne kadar kız ona değer vermese de- Masal ile öpüşüyor olmasıydı.

Benimle yan ismi bir şarkıdan geliyor. Yazar iki, üç bölümde şarkıyı kullandı diye adını 'Benimle yan' yaptı. İsim bana aşırı saçma geliyor.

Konu ise klişeydi.

Bir şey soracağım. Acaba kendini güçsüz görmeyen, aksine mükemmel biri olduğunu düşünen watty kızı var mı?

Anlamadığım konu şu birinci kitabın sonunda Ayaz, sadece kendinden uzaklaşmasını istese bile, bir kızı öptü ve Ayaz az daha küçük bir çocuğun ırzına geçiyordu ama Masal sayer'i sanırım aklında onursuz ve gurursuz olarak hayal ettin Beyza özaydın. (Kitabın yazarı)

Siz kitabı sevmiş olabilirsiniz, dediğim gibi ben sevmedim.

CS YAKINDA GELİYOR.

Kitap kapağı: 10p

Konu: 5p

Klişelik : 7p

prensesingunlugu

WATTPAD KİTAPLARI ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin