#7 PSİKOPAT SEVGİLİM

75 5 1
                                    

Merhaba arkadaşlar, bu gün sizlerle 'Psikopat Sevgilim' adlı hikayeyi eleştiriyoruz.

Müzik Önerisi: Harry Styles - Sign Of The Times

Psikopat ne demek ilk önce bir şunu öğrenelim.

1.

Ruh ve sinir hastası kimse.

Ha bunu anlayamadınız herhalde? Bu bir hastalıktır arkadaşlar. Hastalık...

Psikologlar / Psikatrstler bu yüzden var.

Eleştiri;

Kitabın ilk paragrafı aynı şu şekil de;

'Ben Hazal Öztürk Babamı kaybedeli o kadar uzun zaman olmamıştı ve daha zaman geçmeden beni yeni bir okula yazdırmıştı. Annem benim daha fazla üzülmemi istemediği için hayatımı değiştirmeye karar vermişti tabi ben bunu istemiyorum nede olsa benim bir arkadaş çevrem vardı ama annem bunu anlamak istemiyodu. Benim annemi dinlemekten başka çarem yok çünkü onuda kaybetmek istemiyorum'

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki virgül denen bir şey var!

Annen sana orospu ol dese olucakmısın? Bu nasıl bir anlayış?

Sakinim.

'Ben bunları düşünürken içeriye ÕCÜ girdi ben birden görünce tabiki'de çığlık attım çok korkmuştum yüzü bembeyaz saçları dağınık biri vardı kaşlarımı çatıp incelemeye başladım Yok artık... inanamıyorum!!! Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım meğerse kapıdaki annem'mis suratına maske yapmış..'


Sevgili yazarcığımızın yaratıcılığını gözler önüne sunduğum için gurur duyuyorum.

Ayrıca ADLARIN İLK HARFLERİ HERZAMAN BÜYÜKTÜR!

Yarabbim, sakinim.

'Kaslarımı çatıp "İnsan özür diler" deyip ayağa kalktım ama karşımda duran ifadesiz ve sinirli bir şekilde bana bakıyordu"Çekil şuradan seninle uğraşacak vaktim yok" kaşlarımı çatarak baktım yüzüne "Teşekkür ederim hem yere düşürüyorsun hemde kaldırmıyorsun ne kadar'da kibarsın sen böyle"dedim yapmacık bir gülümsemeyle "kes sesini" bana kes sesini mi demişti . '

Öncelikle soru sorduktan sonra nokta koyduğun için seni tebrik ediyorum. Lütfen Türkçe 'yi bilmeyen yazar olmasın.

Güzel kızımız okula giderken ona bir 'odun' çarpıyor..

Aman tanrım!

Nerden geldi bu fikir kız aklına? İlk defa senin hikayende okuyorum valla, şok geçirdim.

"Hoşgeldin Hazal Öztürk'tü değilmi?" Bende kafamı aşağıya yukarıya salladım"Evet" dedim hemen Müdür bey sevecen bir şekilde "Hadi seni sınıfına götüreyim"dediğinde yürümeye başladık. '

Valla bende 8. sınıfta okul değiştirdim, okula tek gittim. Müdür yardımcısı bana 8/D deyip yüzüme bile bakmadı anasını satıyım. Devlet okulu olduğu için herhalde...

Daha fazla okuyamadım, midem bulandı. Devamı aynı zaten, kız biricik oduncuğuyla aynı sınıfta. Çocuk siyahlar içinde... Güzeller güzeli kızımız sınıftaki herkesi çok yapmacık buluyor. Ama enteresan bir biçimde tatlı bir kızın yanına oturuyor. Zaten bizim kızımız hiç orospularla takılır mı?

Bölümlerinde toplam 50 kelime ya var ya yok bebeğim Allah için adam akıllı bir hikaye yazacaklar maksimum 5000 kelime yazsınlar, sıkmasınlar.

'Merve bana dönüp baktığında bende şaşkınlıkla ona bakıyordum. Merve bir an somurttu. " Bak Hazal. Bu okulda ki çoğu kişi onlardan korkar . Eğer birini kafalarına takarlarsa kolay kolay rahat bırakmazlar. En kötüsü De bunu zevk için yapıyor olmaları.'

İnanamıyorum dostum onların çetesi sadist! ÇOK KORKUYORUM! HELP

Bir de sakın hikayelerdeki gibi o gün tanıştığınız bir kıza her bokunuzu anlatmayın.

Birde sevgili yazarcığımız bir günü 10 bölümde falan anlatıyor, siz düşünün artık...

Kitap Kapağı: 0p

Konu: 0p

Klişelik: 9864845241484152486...


WATTPAD KİTAPLARI ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin