2.3

52 14 4
                                    

Aşağıdaki en alttaki açıklama kısmını okursanız iyi olur orada bir çok nedeni ve bir kaç aklınıza takılabilecek şeyleri elimden geldiği kadar açıkladım. Yine de herhangi bir sorunuz olursa tam bu kısma yorum olarak bırakabilirsiniz. İyi okumalar...

Deniz kenarında biraz eskimiş bir bankta oturan Venüs, sessiz sakin bir halde öylece denizi izliyordu. Kalbinin ritmi gibiydi deniz de, sessiz sakin düzenli... Bir ses işitti arkasında, arkasına dönmedi. Gözlerine inen siyahlıkla gülümsedi.

Bu sefer haber vermeden kendisi gelmişti Ölü Kız. Usulca oturdu Venüs'ün yanına. Ölü Kız doya doya Venüs'ü izlemişti. Kıvırcık saçları, hafif kemikli yüzü ve açık ten rengiyle aşk denilen lanete değecek kadar güzel olduğunu düşündü. Tıpkı Venüs gibi güzel olduğunu düşündü. Venüs'te görmek istedi Ölü Kız'ı, yapamazdı, sözünden dönemezdi.

Ölü Kız Usulca kafasını Venüs'ün omzuna yasladı, deniz hareketlendi birden. Tıpkı Venüs 'ün kalbi gibi. Sanki bugün deniz sadece ikisinin kalbine göre dalgalanıyordu. İkisini ruhunu örtmeye çalışır gibi...

"Uyudun mu Ölü Kız? "

"Hayır Venüs. "

"Uyuman lazımdı. "

"Görmem lazımdı, biraz olsun ruhumu bastırmam lazımdı Venüs. "

"Öğrenmek istemediğim şeyler öğrenmek can yakıcı Ölü Kız, yakında ölü bir Venüs olabilirim. "

"Ne yaşarsan yaşa Venüs, asla ölmeyi aklından geçirme. Ölüm kurtuluş olmayacak belki de elinde ki en güzel fırsatı kaçırmış olacaksın. "

"Hayattaki en güzel şeysin sen Ölü Kız. "

"Daha görmeden mi? "

"Aşkın görmeye ihtiyacı yoktur Ölü Kız, ben senin sesindeki tınıya kadar seviyorum. Göremesem bile hissettiğim uzun saçlarının her bir teline kadar seviyorum. "

"Kıran ruhunun şimdi huzura kavuşmuş halini seviyorum Venüs. Her zaman gülümseye yüzünü, bazende sert görünüşünü... "

"Yanında huzur bulduğum insansın keşke, keşke sonsuza dek yanımda kalabilsen Ölü Kız. "

"Kim bilir belki bir gün. "

"İmkansızı isteme Ölü Kız, uçurumlardan atmanı izleyemem kendini... "

Acaba, final yakın mı sorusu geliyor aklınıza biliyorum... Fakat net bir şey söyleyemem. Çarpıcı bir final olacak mı onu bile bilmiyorum sadece finali tasarlamanın vermiş olduğu heyecanla elim Ayağım titriyor malum bu kitabın ardından yeni kitaplarda gelecek ve hepsi gezegenler olacak. Kısacası gezegenler serisi. Erkek kız karışık olabilir, gezegenlerden bazılarını kız yapmayı planlıyorum.

Şimdi aklınızdaki diğer soruyuda cevaplamak isterim, Venüs kız olmalıydı neden erkek oldu? Bu sorunun cevabı ise şöyle bundan bir süre önce biliyorsunuz tap uygulaması çıktı ve bende orada bu hikayeyi yazmaya başlamıştım oradaki biraz daha iyiydi hatta fakat buradakinden çok daha farklıydı burada değiştirerek yazdım. Önceden kurgulanmış bir şeydi yani. Venüs'ün erkek olmasını istediğim bir diğer neden ise Venüs'ün laneti demişti buda Venüs tanrıçasının aşk tanrıçası olmasından geliyor bu yüzden. Umarım bu soruyu cevaplayabilmişimdir.

Yeni gelen internetim sayesinde bu bölümü güzel güzel yayınlayabiliyorum, dün yani salı günü internetim olmadığından ve aynı nedenle bugünde olmadığından gece yayınlıyorum. İnternetsizlik çok zor gerçekten çok fazla zor, sizlere biliyorsunuz ki çok kısa sürede bir çok bölüm yazdım bunları ise internetimin bitmesinden kaynaklanan bir durum varsayabilirsiniz.

Eğer kısa sürede bu kadar çok yazmasaydım bu durum canınızı sıkabilir ve sizi kitaptan uzaklaştırabilirdi, ben de bunu istemediğimden dolayı bölüm biriktirip biriktirip yayınladım. Şu anda zaten yoldayım, üniversitem için gidiyorum. Umarım beni anlayabiliyorsunuzdur. Yine de düzenli olarak bölüm yazmaya çalışacağım.

Bu arada teşekkürlerimi sunmak istiyorum, 1 hafta kadar bu kadar kısa sürede kitabı 200 okunmaya ve sıralamada üst üste yükselecek kadar yardım ettiğiniz için herbirinize teşekkürlerimi sunuyorum.

Her birinizide ayrı ayrı seviyorum sevgili Venüs Okurlarım,

Öznur Güneş 💙💙

VENÜS// TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin