Nekrokinezi

1.1K 19 1
                                    

Konuya girmeden önce şunu söylemeliyim ki kimse enerjisini tam anlamıyla kontrol edemiyorken insanlar üzerinde denemeye kalkmasın.Önce diğer kinezileri öğrenmeniz, biraz tecrübe kazanmanız çok daha iyi olacaktır.

Çünkü bunu yazan ve okuyan, yani ikimizinde bildiği gibi buraya birilerini öldürme merakı yüzünden giriyorsun veya merakın yüzünden sonuna kadar okuyacaksın.  Nekrokineziyi bir "insan" üzerinde etkili kullanabilmeniz için (kendinize zarar vermeden) ortalama ağırlıkta ki(500-1000 gr.) bir cismi kaldırmak sizin için "çocuk oyuncağı" olmalı. Kendinize nasıl zarar verebilirsiniz sorusunun cevabını konunun sonunda vereceğim.

Nekrokineziye ilk defa bu konuda rastladığınızı varsayarak giriş yapıyorum.

Yukarıda belirttiğim gibi insan üzerinde denemelere başlamanız için henüz çok çok erken.Daha küçük canlılar üzerinde denemenizi öneriyorum.(karınca, sinek vb.)

Odaklanmanız için canlının sabit durması önemlidir. Hatta mümkünse bir yere hapsedebilirsiniz. Nereye hapsedebiliriz?
-Şişe, küçük bir kapak, naylon bir poşet olabilir. Nereye hapsedeceğiniz çokta önemli değil.
Önemli olan enerjinizi aktarabileceğiniz bir alan olması. Çünkü bir kapağın veya şişenin içini enerjiyle doldurmak açık alanda sabit duran bir nesneye enerji yönlendirmekten daha kolay gelecektir. (Nekrokinezi için konuşuyorum)

Örnek olarak bir sineği, küçük bir şişeye hapsettiğinizi varsayalım. Şimdi bir süre sineğe bakın, şişenin içinde ki hareketlerini gözlemleyin. Odaklanmaya çalışın. Sanki sinek sizin bir parçanız gibi hissedin. Onun her hareketini siz yönlendiriyorsunuz. Siz olmasanız o bir hiç! Ona yaşamını veren sizsiniz.
Bu telkini yaklaşık 5-10 dk. sürdürün ve gözünüzü sinekten ayırmayın, odaklanın.

Evet, sanırım yeterince odaklandık :) Şimdi onu öldürmeye, bayıltmaya, sersemletmeye çalışabiliriz.Tabi bunu ilk zamanlarda kontrol edemeyebilirsiniz, öldürmeye çalışırsınız, bir süre baygın kalır sonra yürüyüp gider veya sersemletmeye çalışırsınız, ölür.

Şimdi öldürme aşamasına geçelim. Öncelikle şunu belirteyim size iki teknik vereceğim birisi bu tür küçük canlılar için, birisi daha gelişmiş canlılar için. Gelişmiş canlıların tehlikesini zaten konu sonunda vereceğim. Buna ek olarak gelişmiş canlılara birinci teknikle (küçük canlılar için) zarar veremezsiniz. Bunun için ikinci vereceğim tekniği kullanmanız gerek. İkinci vereceğim tekniği kullanabilmeniz için de canlının biyolojik yapısı hakkında bilgiye sahip olmalısınız. Konu ilerledikçe ne söylemeye çalıştığımı anlayacaksınız.

Teknik - 1
(böceklerde vb. canlılarda kullanabilirsiniz)

Odaklanma aşamasını tamamladıktan sonra, şişenin içini karanlık enerjiyle dolduracağız.

Diğer kinezi çeşitlerinde (element kontrolu hariç) enerjinizi aura renginizde düşünmeniz size yarar sağlar, ancak bunda enerjiyi tamamen siyah imaje edin.

Siyah enerjinin tüm vücudunuzu dolaştığını imaje edin. Avuç içleriniz şişeye bakacak şekilde ellerinizi şişeye yaklaştırın, ne çok yakın ne de çok uzak olsun, 15-25 cm. yeterli.

Şimdi enerjiyi hissedin, karanlık enerji ayak parmak uçlarınızda belirmeye başladı ve yavaş yavaş yükseliyor. Önce bacaklarınıza, sonra göbeğinize, sonra göğsünüze, sonrada omuzlarınıza çıktı. Şimdi omuzlarınızdan iki kolunuza dağıldı ve ellerinize kadar geldi. Zaten bu aşamada enerjinizi ellerinizde hissetmeye başlarsınız. Şimdi ellerinizden enerjinin çıkıp şişenin içine dolduğunu, şişenin tamamen siyahlaştığını imajine edin.
(Yukarıda kineziye yeni başlayanlar için zor olduğunu, önce en azından telekinezi öğrenmeniz gerektiğini belirtmiştim)

Şimdi enerjiniz şişenin içinde, o sizin enerjiniz, siz yönetiyorsunuz. Şişenin içinde ki bu enerjiyi daha önce odaklandığınız, her hareketini izlediğiniz canlıya yönlendirin. Bir süre imaje etmeye devam edin.Hata yapmadıysanız canlı zarar görmüş olacak. (ilk denemelerde olmayabilir)

Teknik -2
(Daha gelişmiş canlılar için kullanabilirsiniz. Örn. kedi, köpek, insan...)

Bir önce ki teknikte enerjimizi canlıya yüklemiştik. Fakat canlı küçük olduğu için ona bu şekilde zarar verebildik. Bu tekniği uygulayacağınız gelişmiş canlılara biraz daha farklı bir şekilde zarar verebilirsiniz. Çünkü bir insanı ele alırsak insanın tüm faaliyetlerini durdurmaya enerji yetmez ki insanında kendine göre bir savunma mekanizması var. (konu sonunda belirteceğim)

Bunun yerine isteğimize göre bir faaliyetini durduruyoruz. Örn. solunumunu durduruyoruz. Nefesi kesiliyor, yeterince uzun süre solunumunu durdurabildiysek nefessizlikten ölüyor ya da nabzını yavaşlatıyoruz, sonra kalbini durduruyoruz. Yine yeterince uzun süre kalbin tekrar çalışmasına izin vermezseniz öldürmüş olursunuz veya öldürmek istemiyorsanız farklı şekilde de zarar verebilirsiniz. Örn. sinir sistemini bozarsınız. Hiç bir şey hissetmez yere düşüp kalır, uç beyne veya omurilik soğanına zarar verirsiniz, istemli, istemsiz davranışlarını kaybeder.

İşte bu yüzden canlı hakkında biyolojik bilgiye sahip olmanız gerekli.Sinir sistemini durduracaksınız da nasıl? Bunu da bilmelisiniz. Örn. nöronlarını hedef alırsınız veya impulsu bir süre durdurursunuz.

Tekniğe devam edelim.Teknik -1 de ki gibi enerjinizi hissedin ve ellerinize kadar getirin. Teknik - 1 de uzaktan enerji yüklemiştik, şimdi canlıya dokunmanız daha verimli olur. Ben örnek saldırı olarak kalbi hedef aldığım için ellerinizi sol göğsüne koyabilirsiniz.

Şimdi enerjinizin ellerinizden onun vücuduna girdiğini imaje edin. Vücudunu enerjinizle dolduruyorsunuz. Bir süre imaje edip enerjimizi vücuda soktuktan sonra, o enerji sizin karşınızda ki kişinin vücudunda dolaşıyor. Bu sayede o vücudun kontrolu sizde! Bunu telkinleyin. Enerji sizin, vücut sizin, enerjiyi de karşıda ki canlıyı da siz yönetiyorsunuz. Şimdi onu öldürmek için bir yaşamsal faaliyetini durdurmamız gerekli. Herkesçe bilinen bir faaliyeti, nabzını durduralım. Nabzını durdurmak için kalbini durdurmamız gerekiyor. Kalbini durdurmak için kalp kasına zarar verirsek amacımıza ulaşmış oluruz. (kalp kasının nerede olduğunu öğreneceksiniz)

Sizin yönettiğiniz enerji kalp kasına doğru gidiyor, onu kalp kasına yönlendiriyorsunuz. Enerjiyi oraya yönlendirdikten sonra karşınızda ki kişinin kalp atışlarını kendi kalp atışlarınız gibi imaje edin, onun atışlarını enerjiniz yardımıyla hissetmeye çalışın. (sıklığını)

Şimdi enerjiniz kalp kasının kasılıp-gevşemesini engelliyor. Onu kilitledi! Nabız giderek azalıyor. Bunu imaje edin. (kendi nabzınız gibi hissetmeniz gerektiğini tekrar belirteyim)

Giderek azaldı ve durma noktasına geldi. İşte, artık nabız yok! Hissetmiyorsunuz. Kalbin tekrar çalışmasını engelleyin bir kaç dk. sonunda ölmüş olacak.

Bakın tekrar söylüyorum Teknik - 1 e bakmadan direkt Teknik - 2 ye geçip "olmadı" tarzı söylevlerde bulunmayın. Adım adım ilerlemelisiniz ve Teknik - 2 ye gelebilmek için önce Teknik - 1 i geçmelisiniz. Teknik - 1 e gelebilmek için de enerjinizi yönlendirebiliyor olmalı ve imaje yeteneğinizin iyi olması gerekli. Bunun için eğer kineziye yeni başladıysanız bununla değil, diğer kinezi türlerinden biriyle başlayın.

Şimdi Teknik - 2 nin tehlikesine geleyim, daha doğrusu tehlikelerine...

Okuduysanız ki okudunuz, hedef kişinin nabzını kendi nabzımız gibi hissettik. Yeterince odaklanamıyorsanız, yapmayın! Kendi nabzınızı durdurursunuz.

İkinci tehlikesi, enerji sadece bizde yok. Tüm canlılarda var. Biz sadece bu enerjiyi yönlendirebiliyoruz. Dolayısıyla hedef aldığımız kişide de bir enerji mevcut. İnsanın yapısı hâlâ tam olarak çözülebilmiş değil. Örn. bir köpek kovaladığında normalin kat kat üzerinde koşmanız gibi... Bunun sebebi adrenalin hormonudur. Fakat bu demek değildir ki insan çok zor durumda kaldığında enerjisini kullanamaz. Bilinçsiz de olsa o enerjiyi size karşı kullanabilir. Gönderdiğiniz enerji aynı görev için size bile dönebilir.

Bunun dışında nekrokinezi bir silahtır. Önemli olan bunu savunmada mı kullanacağınız yoksa saldırıda mı...

Psişik Kitap (Telekinezi & Parapsikoloji)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin