Fejfájás.Iszonyú fájdalom,amit nem bírtam elviselni,és amit rögtön érezni kezdtem,ahogy kinyitottam szemeim.Emlékezetemben elevenen élt az,hogy mit műveltem az éjjel,és erre cseppet sem voltam büszke...Sosem tettem semmi olyan dolgot,amivel szégyent hozok magamra,vagy a családomra,ám akkor sikerült...
-Segítséééég,valaki segítsen.-kiabáltam el magam,akár csak egy őrült,miközben ágyamban csapkodtam magam ide oda....ám olyan hirtelen vágódott ki ajtóm,és olyan erővel,hogy azonnal felültem,ezzel még nagyobb fájdalmat okozva saját magamnak.
-Mi a baj?Mi a tökömet....-jelent meg előttem Zelo,egyenesen nekem,vagyis felém szegezve pisztolyát.Valójában meglepődtem,és akkor már tudtam,hogy nem kellett volna kiabálnom...
-Sajnálom,én csak...kérlek adj valamit,mert szét hasad a fejem.-temettem tenyerembe arcomat,miközben azt kívántam bárcsak eltűnhetnék a föld alá...
-A rohadt...ilyet soha többé ne csinálj,oké?Azt hittem valaki bántott...-mondta a fiú,miközben oldalához csúsztatta pisztolyát,és egy szelíd mosolyt küldött felém.Viszonoztam gesztusát,ujjaim közül kikukucskálva.
-Tudod,te még így is aranyos vagy.-szólalt meg újra a magas alak,amitől elpirultam...olyan lehettem akárcsak egy paradicsom.Az emberek nem szokták rám azt mondani,hogy aranyos,inkább az őrült jelzővel illettek.
-Megyek és hozok neked gyógyszert.-mosolygott tovább a fiú,aztán hátat fordítva nekem elhagyta szobámat,én pedig dünnyögve,és vörösen csapódtam újra ágyneműm közé...
-Mit akarsz felvenni?Igyekeznünk kell Eun..-toporgott mellettem Zelo,miközben én ruháim szórtam ki a szekrényemből.Tudtam,hogy a fiú türelmetlen,ám engem sokkal jobban lekötött,hogy valami elfogadható göncöt túrjak magamnak,hiszen szörnyen másnapos voltam,és nem akartam,hogy a szüleim tudjanak erről..Ezen cselekedetem közepette hallottam meg egy hangos ordítást a folyosóról,majd a következő pillanatban,az ajtóm olyan erővel vágódott a falnak,hogy azt hittem kiszakadt helyéről...
-Ti rohadékok...mi a faszomat mondtatok az öregnek?-ordította a dühös Youngjae felém és a védekezően elém álló Zelo felé...
YOU ARE READING
Wrong way
FanfictionA Destiny történetben szereplő Zelo és Lee Ha Eun megismerkedésének,szerelmének és életének története... -Hogy miért szeretlek?Szeretem a mosolyod,szeretem az apró kezeid,szeretem a rendetlen hajadat,és szeretem minden egyes porcikádat.Szeretem azt...