Part 5

58 4 1
                                    

Zelo szemszöge.....

Szívem fájdalmasan dübörgött mellkasomban,miközben a karjaimban alvó lányt néztem.Mindketten a kemény padlón feküdtünk,vagyis leginkább én,mert őt olyannyira erősen vontam magamhoz,hogy ne érhesse a kőkemény padlót...éreztem,ahogy kimerülten szuszog,ám nem voltam képes felébreszteni őt.Nehezen tudtam csak  olyannyira megnyugtatni,hogy végre elaludjon.Akkor ott,minden valósággá vált,amit akartam,és az is,amitől a legjobban tartottam.Féltem sírni látni a lányt,aki valami oknál fogva többet jelentett nekem,mint szabadott volna...Mióta csak először megláttam őt,szívem képtelen volt higgadt maradni.Akárhányszor csak szemem elé került a törékeny lány,képtelen voltam parancsolni magamnak,és úgy viselkedtem akár egy gyerek...

-Zelo..hol a francban vagy?-hallottam meg hirtelen egy ordítást a folyosóról ,aztán a következő pillanatban megláttam egy ismerős és hangos alakot az ajtóban állni.Jae kikerekedett szemekkel nézett rám,és a karjaimban alvó lányra...valószínűleg azt hitte,rosszul lát...

-Baszki tesó,te aztán tényleg...mi a faszomért nem dugtad vissza az ágyába?-kérdezte olyan hangosan,hogy Eun mocorogni kezdett,bennem pedig egyre csak emelkedett a méreg,amit haverom miatt éreztem.Tudtam,hogy egy bunkó,akinek szinte semmiféle érzelem nincs szívében,ám azt nem gondoltam,hogy még a bátyja után síró lány sem fogja érdekelni.

-Kussolj már te fasz...nem látod,hogy alszik?-suttogtam,olyan mérgesen ,ahogy csak tudtam.Bandtársan csak megforgatta szemeit,és gúnyosan elvigyorodott.


-Nem értelek..de ha neked jó valaki olyan után futni,aki....

-Fogd be,és menj ki innen.-mondtam,miközben fejemmel az ajtó felé intettem.Ám mielőtt haverom elindulhatott volna,eszembe jutott valami,ahogy a lány jég hideg keze  enyémhez ért..

-Hozz egy takarót a szobájából...jég hideg a keze.-mondtam csendesen,mire Jae csak megtekerte a fejét,és leguggolt,hogy közelebb legyen képemhez.

-Mégis minek nézel engem?Ez a csaj kiakaszt...miért hoznék neki bármit is?-kérdezte újra csak egy hülye vigyorral képén.Legszívesebben kivágtam volna a szobából...azt sem értettem,hogy egyáltalán minek jött be...

-Mondjuk azért,mert egy csapat vagyunk,és megkértelek.

-Veled vagyok egy csapat,nem vele.Ő csak egy pénzforrás...

-Kérlek...most az egyszer ne legyél egy pöcs...-akkor először nem szégyelltem azt,hogy könyörgök.Életemben először voltam képes arra,hogy ne ordítsak le valakit,csak mert nem teszi amit mondok...habár nem vettem magamra haverom viselkedését,mert Jae sosem csinálta azt,amit kértek tőle..

-Kuss legyen te bolond...semmi értelme annak,amit csinálsz...-sóhajtott fáradtan haverom,majd olyan gyorsan ment ki a szobából,hogy egy kenguru megirigyelte volna,így  újra ketten maradtunk a fáradtan szuszogó lánnyal,aki olyan gyönyörű volt,hogy képtelen voltam levenni róla szemeim....

-Nesze.-törte meg újra csendet,goromba bandatársam,miközben egy pöttyös takarót vágott hozzám,aztán a követező pillanatban újra kiviharzott a helyiségből...meg akartam neki köszönni,de lehetőségem sem volt rá,mivel Jae a szokásos formáját hozva,úgy csinált,mintha semmi sem érdekelné,pedig tudtam,valójában van szíve,akkor is ha jól rejtegeti..Ezen gondolatok közepette hallgattam egy egész éjszakán át Eun szuszogását,és figyeltem angyaléhoz hasonlító arcát...

Ezen gondolatok közepette hallgattam egy egész éjszakán át Eun szuszogását,és figyeltem angyaléhoz hasonlító arcát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Wrong wayWhere stories live. Discover now