"Waarom heb je dat verzwegen?" vraag ik in shock. "Omdat ik je niet kende," ik rol mijn ogen. "Whatever," zeg ik met een zucht. "Ik vertel je net dat mijn vriendin is vermoord en je reageert zo! Verdomme Bethany! Doe toch normaal," roept Niall. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Het spijt me," zeg ik terwijl ik naar de grond kijk.
---------------------------------------------------------------------
''Ik vertel je een deel van mijn leven en je reageert zo?!'' Niall stampt boos de kamer uit. I kreun uit frustratie. Ik was eindelijk meer mensen gaan vertrouwen en ik maak een grote fout. Ik zou mijn verleden moeten loslaten. Ik zucht ik voel de tranen over mijn wangen lopen.
Er is gebonk op de deur. "Bethany, maak open!" hoor ik Eleanor roepen. Ik maak snel de deur open. "Wat is er aan de hand?" vraag ik aan Eleanor. Ze haalt een apparaat tevoorschijn. Ik kijk er verbaasd naar. Eleanor valt het niet op ze is te geconcentreerd bezig met iets. "Wat is dit?" vraag ik aan Eleanor. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Een mobiele telefoon," beantwoord ze mijn vraag. Ze zegt het alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Ze houd het scherm voor me. "Ik zag dit op het internet en ik moest je waarschuwen," Zegt Eleanor.
'Wanhopige ouders'
Een paar weken geleden is er een meisje. Bethany Mota de dochter van Meneer en Mevrouw Mota verdwenen. "We dachten eerst dat ze bij haar vriend was. Maar toen hij bij ons op de stoep stond opzoek naar Bethany wisten we dat er iets mis was." Vertelde Meneer Mota.
We zouden al onze lezers willen vragen eens goed rond te kijken of U haar misschien ergens spot.
Ik zie een foto van mij eronder. Ik sluit mijn ogen en probeer logisch na te denken. Ik hoor gebonk op de deur. "Politie! We weten dat hier een Bethany zit," roept een man waarschijnlijk van de politie. "Eleanor, we hebben een probleem."
JE LEEST
Stuck (Dutch, Niall Horan fanfic)
FanfictionBethany woont in een klein dorpje. Het ligt voor haar gevoel op een andere planeet. Meisjes worden behandeld als slaven en de jongens zijn de goden. Ze is maanden bezig geweest met het bij elkaar sparen van geld voor een goed hotel om te leven. Wa...