Güçler

343 25 17
                                    

Bu bölüm etkinlik gibi değil ama onlar gibi eğlenceli olacak.

İYİ OKUMALAR...

(Kheiron, tüm kulübe başkanları ve Avcılar toplantı yapmaktadırlar.)

Kheiron - Yeni bir kehanet geldi çocuklar.

Percy- Aa ne kadar da sürpriz oldu. Bak ne kadar şaşırdım.

Annabeth -Yosun Kafa bu önemli bir şey. Kehanetler önemlidir.

Leo- Bunca kehanet atlattığı için önemsemiyor galiba. Haklı mıyım Percy?

Percy -Kesinlikle dostum.

Annabeth -(elini alnına vurur) Ee Kheiron kehanet nedir söyler misin ?

Kheiron - Tabii Annabeth.
Canavarlar saldırınca kampa
12 linin çocukları birleşmeli
Onlara karşı
Fakat dikkat etmeli
Güçler çok önemli

Clarisse - 12'linin tüm çocuklarının birleşmesine gerek yok. Ares Kulübesi hepsini tek başına yener.

Kheiron -Otur yerine Clarisse daha kehanetteki canavarlar gelmemişken sen savaşmaya geçtin.

Annabeth - Kheiron kampa canavar saldırısı olacaksa önlem almalıyız.

Kheiron - Haklısın Annabeth.

Thalia -  Kehanetin avcılarla ilgisi yok. O yüzden biz artık gidelim derim.

Kheiron -Yanılıyorsun Thalia. "12'linin çocukları" ifadesine Artemis'de giriyor. Artemis'in melez çocuğu olmadığına göre avcılar da bu işin içinde .

Nico - Tamam avcılar bu işin içinde ama ben bu işin içinde değilim. Çünkü Hades Olimpos'lu değil.

Kheiron -Eh sanırım sen haklısın.

Jason -Peki Hera? Onun da melez çocuğu yok.

Kheiron - Bence bunları yarın kamp ateşinde herkes öğrenmeli. O yüzden hepinize iyi geceler.

(Herkes kulübesine dağılır. )

KAMP ATEŞİ

Kheiron -Tüm melezler sanırım kulübe başkanları diğerlerine anlatmıştır. Sal-

(Kheiron lafını tamamlayamadan canavar saldırısı başlamıştır.)

Kheiron -Çabuk herkes savaş pozisyonu alsın!

YARIM SAAT SONRA

Percy- Çocuklar bu canavarlar bitecek gibi değil. Ne yapacağız Annabeth?

Annabeth -Sanırım kehanetin dediği gibi güçlerimizi birleştirmeliyiz . Çabuk 12 Olimposlu'nun da melezlerinin en güçlülerini topla!

Percy - Tamamdır.

(Percy savaşa savaşa 11 melez toplar. 11 melez de el ele tutuşur.)

Kheiron -Olmuyor 12 kişi değilsiniz!

(Arkalardan kulübenin yıkılma sesi gelir.)

Annabeth - Ne yapmalıyız Kheiron?

Piper - 12 kişi olmalıyız. Ama Hera melezi yok ki!

Kheiron - Sanırım ne yapacağımızı biliyorum.

(Kheiron hızlı hızlı gider ve savaşan Nico'yu görür. Onu ensesinden tutup sırtına oturtur ve hızla diğerlerinin yanına döner. Nico sırtından iner. )

Melezler İle Etkinlikler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin