Kheiron - Evet saha hazır, ben hakeminiz ve şimdi oyuncuları çağırıyorum.
(Her yerden alkışlar gelir . Ve oyuncular sahaya giriş yaparlar.)
Kheiron -Ölümlülerin dünyasında futbol her takımda 11'er kişi olmak üzere 22 kişi ile oynanıyor. Ama bizde 12 tanrı olduğu için her takımda 12 kişi olacak . Şimdi iki tane takım başkanı istiyorum gönüllü var mı ?
(Zeus ve Poseidon el kaldırır.)
Kheiron -Takım başkanları Zeus ve Poseidon şimdi yazı-tura atalım ve seçmeye başlayın.
(Yazı tura atarlar Poseidon kazanır.)
Kheiron - Evet Poseidon seçme sırası sende seç bakalım.
Poseidon - Hades.
Zeus - Afrodit.
Poseidon - Athena.
Zeus - Apollon.
Poseidon - Artemis.
Zeus - Hermes.
Poseidon - Hephaistos.
Zeus -Hekate.
Poseidon - Ares.
Zeus -İstersen Dionisos senden olabilir, benim için fark etmez.
Poseidon - Aa kurallar öyle demiyor, o da sizden.
Zeus -Peki tamam.
Kheiron - Evet Mavi Takımda; Poseidon, Hades, Athena, Artemis, Hephaistos ve Ares, Kırmızı Takımda ; Zeus, Afrodit, Apollon, Hermes, Hekate ve Dionisos var. Takımlar yerlerine geçsin. Mavi Takım'ım kalesinde Hephaistos ve Leo; Kırmızı Takım'ın kalesinde Hermes ve Connor var özel güçler kullanmak yasak o halde maç başlasın.
(Düdüğü çalar ve maç başlar.)
Kheiron -Ve maç başladı top Mavi Takımda, Poseidon topu aldı ama o da ne Poseidon topu Afrodit'e verdi ve Afrodit de topu Zeus'a attı . Zeus kaleye doğru gidiyor ama önüne Ares çıktı. Ve şimdi top Kırmızıların kalesine doğru gidiyor. Ares topu attı ve Hermes yakaladı. Şimdi Hermes atıyor ve top Jason a geldi o da topu Apollon'a attı Apollon kaleye doğru gidiyor topu attı ve- Aa top direkten döndü şimdi top doğru Nico'ya gidiyor Nico topa vurdu ve GOOOLLL!!! evet Nico gol attı.
Apollon - Bu çocukta yetenek olduğunu daha önceden görmüştüm.
Hades- Sadece şanstı.
Kheiron -Kırmızı Takım kaleci değiştiriyor ve kaleye Tanrıların Kralı Zeus ve Jason giriyor. Evet top şu an Artemis'te o da topu Thalia'ya attı o da kaleye attı ve gol değil maalesef. Zeus topu Nico'ya fırlattı Nico topu aldı karşısına Percy çıkınca topu Hekate'ye yolladı. Hekate kaleye giderken önüne Clarisse çıktı. Ve top şu an onda evet şimdi top kırmızı kaleye doğru gidiyor derken Nico havaya sıçradı ve topu engelledi. Şimdi top havada ve Poseidon topa vurdu aa o da ne top yok oldu.
Poseidon - Kheiron yani hakeeem!! Hermes ve Travis topu çaldı .
Travis -Hey ben oyunda bile değilim.
Poseidon - Ah o zaman Connor bu, itiraz ediyorum.
Kheiron - Evet bu durum kırmızı takım için kötü oldu mavi takımdan Hades penaltı kullanacak. Vurdu vee Dionisos topu engelledi. Ama malesef kafasına geldiği için oyundan çıktı . Oyun devam ediyor şimdi top Piper de evet o da topu Jason'a attı, Jason topu Annabeth'e kaptırdı. Annabeth topu Arese attı. Ares de topu Clarisse'e atarken Hermes kafasıyla topa vurdu ve topu Nico'ya gönderdi. Nico topu Apollon'a attı Apollon tekrar ona attı ve Nico kaleye gidiyor, gidiyor, gidiyor ve GOOOLLL! Evet Nico'dan bir gol daha gördük. Gerçekten iyi oynuyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezler İle Etkinlikler
FanficBu kitap sizi güldürür, eğlendirir, keyfinizi yerine getirir! İçinde olimposun ve tabii ki bizim kahramanlarımızın, kendi aralarında düzenledikleri komik etkinlikleri var. Melezlerimiz içeride, kendi aralarında çok eğleniyorlar. Peki sen de bu eğlen...