İYİ OKUMALAR...
Kheiron-Evet tanrılar ve yarı tanrılar etkinliğimize-
Percy- Ee Kheiro..
Kheiron- benim ismim Kevin, Percy. Gerçek adımla seslenme burada. Ve ayrıca lafımı da kesme lütfe-
Leo-Eee bay Kevin ölüm- ayy diğer insancıklar bize bakıyorlar da.
Kheiron - Ne neden bakıyorlar arkamdan tren mi geçiyor ki?(kendi yaptığı espriye kendi güler herkes somurtur ama Leo ve Percy kendini tutamaz.)
Leo ve Percy- pufftt hahahahahhaha komikti evet evet çak dostum. (Beşlik çakıp tekrar yerlerine sinerler. Tanrılar onlara kötü kötü bakmaktadırlar çünkü.)
Jason- Bay Kevin tuhaf bir şekilde (kaş göz işareti yapar.) Seslendiniz. Galiba o yüzden bakıyor diğer insanlar. Ve biraz da yüksek sesle seslendiniz galiba bir de bu yüzden.
Kheiron-Ah anladım benim hatam. Size neden böyle seslendiğimi açıklayayım.
(Herkes Kheiron' un ne saçmaladığını düşünür. Gerçekleri herkesin ortasında anlatıp anlatmayacağını düşünürler.)
Poseidon- Ee Kevin istersen başka yerde söyle sen bize ha?
Kheiron- Yok yok açıklayayım hemen oyuna başlayalım en iyisi. (Herkes nefesini tutar. Percy ise "adam tek başına 'hey!! Bunlar tanrı ve onların melez çocukları' derse kimse inanmaz ona deli muamelesi yaparız olur biter" diye düşünür.)
Kheiron- Şimdi biz etkinlik yapacağız ya. İşte onun için grup isimleri.
(Herkes nefeslerini bırakır.Athena onların ne düşündüğünü anlayınca elini alnına vurur.)
Zeus- O zaman kişi seçme işine ben başlıyorum. Geçen etkinlikte Poseidon başlamıştı.
Poseidon-Ne hayır ?! Ben başlamadım. Asıl sen başladın. Yani ben başlayacağım.
Zeus -Bunadın mı Poseidon? Ben de diyorum sıra!
Poseidon-Senin kadar bunamadım henüz Zeus! Ayrıca seni duyuyorum bağırmana gerek yok!
Zeus-Ben bağırmıyorum ki?!!
(Zeus ve Poseidon kim ilk taraf seçecek diye tartışırken müdür John tekrar yanlarında belirir.)
John-Size yardımcı olmak isterim.
Apollon- Ah hayır hiç gerek yok benim gibi birisi varken ben eminim halledebilirim.
Artemis- Saçmalama kardeşim eminim ki bize yardımcı olabilir.
Apollon- Hadi ama kardeşim senden büyük olduğuma eminim.
Percy -Bakın iki seferdir susuyorum ama bunu yapmam lazım-
Annabeth- Percy sakın!!
Leo-Evet yap dostum sonuna kadar arkandayım.
Piper- (Thalia'yı dürter.) Neyden bahsediyorlar?
Thalia- Sanırım öğrenmek üzereyiz.(Percy'i işaret eder. Percy derin bir nefes alır ve olası uçan tekmelerden,kılıçlardan , hançerlerden korunmak için hazırlanır.)
Percy- İKİ SAATTİR EMİNİM DİYORSUNUZ DA, ABİİ SİZİN ADINIZ EMİN DEĞİL Kİİ?! APOLLON VE ARTEMİS. HAHAHAHAHAHAH
Leo- HAHAHAHAHAHA ÇAK BİR BEŞLİK DOSTUM!!
(Percy'nin esprisinden sonra kavga eden tanrılar ve otel müdürü John bile susar herkes Percy' e bakar. Leo ve Percy hala gülmektedirler.)
Zeus -Kenara çekilin de havaya fırlatabileyim şu veledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melezler İle Etkinlikler
FanfictionBu kitap sizi güldürür, eğlendirir, keyfinizi yerine getirir! İçinde olimposun ve tabii ki bizim kahramanlarımızın, kendi aralarında düzenledikleri komik etkinlikleri var. Melezlerimiz içeride, kendi aralarında çok eğleniyorlar. Peki sen de bu eğlen...