Deniz,Kum,Güneş

251 19 36
                                    

İYİ OKUMALAR...

Kheiron- Evet Etkinlik Melezleri bu tarafa bakın lütfen! Evet size diyorum. Neden bakmıyorsunuz?

Percy - Kheiron kimden bahsediyorsun? Kim şu etkinlik melezleri?

Kheiron- Siiiz.

Percy - Biz mi? İyi de etkinliğe sadece biz katılmıyoruz ki? Yani tamam şu ana kadar hep biz katıldık ama bundan sonra başka melezler katılacak belki?

Kheiron- Haaa şu mesele. Çocuklar maalesef son olanlardan sonra diğer melezler etkinliklere katılmayı istemiyor. E yani sizle devam ediyoruz hep.

Klübe başkanları- NE!!

Percy-  Kheiron belki de biz de katılmamalıyız.

Kheiron- olmaz Percy . Tanrılardan etkinlik izinlerini alırken zor almıştım. Yani eğer hepiniz bırakırsanız olacaklar iyi olmayabilir. Hem bu seferki etkinliğimiz daha tehlikesiz inanın bana. Bu etkinlik seni daha çok ilgilendiriyor.

Percy - Böyle dedin dikkatimi çektin Kheiron. Neymiş yeni etkinliğimiz?

Annabeth- Biraz önce istemeyen kimdi Percy ? Ne çabuk karar değiştirdin?

Percy - Bak Annabethcim. Benle ilgili ne olabilir ki? Deniz olabilir ancak. Yani denizden de mi korkacağız? Haklı değil miyim Etkinlik Melezleri?

Jason-Yarı yarıya haklısın Percycim. Şöyle ki sen demek tehlike demek. Yani senle ilgili bir şeyin tehlikeli olma ihtimali oldukça yüksek.

Leo- Dostum, Jason acayip haklı. Ama ben de şu an çok merak ettim yeni etkinliğimizi.

Kheiron- şimdi etkinliği açıklamadan önce başka bir şeyi açıklayacağım size. Hades'in bir teklifi yani bu.

(Herkes Kheiron' a dikkatini verir.)

Kheiron- Hermes tarafında kulübe başkanı iki kişi olduğundan sürekli hangisi katılacak diye sıkıntı oluyor ve diğer Hermes melezleri de etkinliklere katılmak istemediğinden Hades yer altından etkinlikler için Hermes kulübe başkanı olarak Luke'u göndermeyi teklif etti bende kabul ettim.

(Herkes şaşırır. Özellikle Annabeth ve Thalia.)

Kheiron- Tamam Luke başta bir hata yaptı ama sonunda kahramanca öldü. Yani ona gelince fazla yüklenmezseniz iyi olur. Şimdi Luke gelsin ve etkinliği anlatmaya başlayayım.

( Herkes Luke'un gelmesini bekler. Luke beş dakika sonra havalı bir şekilde Hades ile gölgelerden çıkar. Nico ile Hades kötü kötü bakışmaya başlarlar.)

Hades- Selam Etkinlik Melezleri. Size eski bir arkadaşınızı getirdim. Sadece etkinlikler için ama. (Ve kaybolur)

Luke- Selam melezler.

Clarisse- Ne demek oluyor bu ya?!

Lou - Clarisse sakin ol Kheiron konuştu ya.

Kheiron - Tamam ortalık karışmadan bu harika etkinliğimizi size açıklamak istiyorum.

Percy - Kheiron ,sanki hamile olan ve kocasına bu haberi vermeye hazırlanan kadınlar olur ya. Şu an o derece bir heyecan var üstümde.(Annabeth'e göz kırpıp devam eder.) yeter açıkla artık!!

Will- Hamile misin Percy!! Reviri hazırlatayım mı dostum? ( Herkes gülmeye başlar ama merakından kısa sürede susarlar.)

Kheiron- Tamam tamam o zaman açıklıyorum-

Leo- sonund- ( Jason Leo'nun ağzını eli ile kapatır artık kimsenin sabrı kalmamıştır.)

Kheiron- Yeni etkinliğimizin adı : Deniz,Kum, Güneş.

Melezler İle Etkinlikler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin