Güçler-3

319 27 55
                                    

İYİ OKUMALAR...

Piper- Bunların hepsi sizin suçunuz!

Leo- Biz ne alaka şimdi?

Piper - Sizin düzelteceğiniz işler kolay ama benimki !! Kulübeler yıkılmış!

Nico- Eğer işlerimiz erken biterse sana yardım edebiliriz.

Leo - Ben edemem. Hem neden melezlerin yaralarını ben sarıyorum. Apollon melezleri ne güne duruyor?!?!!

Thalia - Birincisi tüm melezlerin yaralarını sen sarmıyorsun. Sardıklarını da sen yaralandın. O yüzden sarıyorsun.

Leo - Çok mu zekisin sen Grace?

(Thalia cevap vermez. Nico etraftaki suları güçleri yardımıyla toplamaya çalışır. Piper ise yıkılmış birkaç kulübeyi tamir etmeleri için melez arar. Thalia Nico'dan iskeletleri nasıl geri götüreceğini öğrenmeye çalışır. )

Thalia- Hey Çakma Yosun Kafa!

Nico - Ben 'Çakma Yosun Kafa' falan değilim Thalia.

Thalia - Her neyse. Bu iskeletler nasıl geri gidecek şimdi?

Nico - Onlara emredersen giderler. Aynı getirdiğin gibi.

Thalia - Ama olmuyor.

Nico- Zaten bir denemede olmaz çalışmalısın.

(Tam o sırada kampın ortasında  tanrılar belirir. Tüm melezler o tarafa yönelirler.)

Kheiron - Hoşgeldiniz tanrılar. Sorunun sebebini bulabildiniz mi?

Zeus - Henüz değil. Buraya çeşitli felaketlere sebep olanları uyarmaya geldik.

(4 melez kendi aralarında bakışırlar.)

Zeus- Evet siz dördünüzü! Nasıl bu yıkıma sebep oldunuz bilmiyorum ama bir kereliğine her şeyi düzeltiyorum fakat eğer bir daha olursa ( ölümcül bakış atmaya çalışır ama Athena gibi atamaz) asla affetmem ve düzeltmem !! Anladınız mı?!

Poseidon - Hadi ama kardeşim biraz fazla abartmadın mı ? Bilerek yapmadılar ya bunları.

Hades- Bence gayet haklı kızmakta Thalia hanım sayesinde tüm ölüler kızmış durumda yer altında. Her yeri karıştırıp çıkmış!. Üstelik yanında ölüleri getirmiş!

(Thalia başını öne eğer ve konuşmaz.)

Zeus - Hades kızıma kızmaya hakkın yok. Poseidon senin oğluna deredeki tüm suyu kampı yıkamada kullandı diye kızıyor mu?!

Poseidon - Aa o mesele evet hımm.. (parmaklarını şıklatır tüm sular deredeki yerini tekrar alır.) işte halloldu ( Nico'ya göz kırpar. Nico Poseidon'un ne kadar iyi bir baba olduğunu düşünür.)

(Ben sana yetmiyor muyum? Güçlerin değişmiş olsa bile hala benim oğlumsun.)

(Nico beyninde yankılanan babasının sesine göz devirir.)

(Tamam baba. Sadece bir düşünceydi.)

Zeus - Evet sözüm kesildi. Devam ediyorum. Peki ben sevgili oğlumun süper egolu sevgilisi tüm kulübeleri yaktı diye kızıyor muyum?

( Bizim 7 melez kendi aralarında gülüşür. Zeus onlara ters ters bakıp devam eder.)

Zeus - Ares tüm melezleri yaraladı diye tamircinin oğluna kızıyor mu ? (Ne kadar saçma bir şey söylediğini sonradan fark ederek susar.)

Melezler İle Etkinlikler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin