"Hiç merak etme , bütün yollar eninde sonunda sana çıkar..."
1 AY SONRA...
Kafamı sıra'nın üstüne koyup gözlerimi kapattım. Dersi takmazken , bir uyuyacaktım. Anneme dedim o kadar gitmeyeyim diye zorla yolladı bak ne oldu , dersi takmıyorum bile....
Alper kolumu dürttüğünde gözlerimi kapattım.-uyumadığını biliyorum ,
Ses çıkarmadığımda ,Alper ikinci dürtmesini yaparak koca kafasını boynuma doğru uzattığında
-uyuyorum
-uyuyan bir kişi ne zamandır konuşuyor ?
Omuz silktim.
- dünyada ilk ben gerçekleştirdim uyurken konuşmayı
Alperin göz devirdiğini düşünürek sırıttım.
- onu bunu bırak , ee bu hafta sonu nişan için kıyafet bakmaya gidecekmişsiniz ?
- daha yeni sözlendik bu ne acele ya ,
Kapı'nın tıklatılması ile kafamı yarım yamalak kaldırıp kapıyı baktım. Hoca'nın gel demesi ile çağla gözükmüştü kapıda. Kaşlarımı kaldırıp , öylece çağla'ya bakarken Çağla gülümseyip
- hocam , Yüsra'yı alabilir miyim ?
Hoca bana bakınca , gözlerimi açıp mahçupca yüzüne bakmaya başladım.
- tabi ,Yüsra çıkabilirsin !
Alper'in yanından geçip hızla amfilerden inerek çağla'nın yanına gittim beraber dışarı çıktık.
Üniversite'nin cafesine geçip oturduk. Çağla gülümseyip ,- görüşmeyeli nasılsın ?
Soğukça gülümseyip
- iyiyim , sağol. Sen?
Çağla kafasını sallayarak ,
- iyiyim sağol
Kaşlarımı kaldırıp
- ne için gelmiştin ?
Çağla kafasını , eğip
- bak... Kerem gidiyor. Bize nereye gideceğini söylemiyor. Bunu anca sen öğrenirsin.
Kaşlarımı çattım. Adını duyunca bile kalbim acıyordu.
- biz boşandık çağla. O artık benim hiçbirşeyim. Ben ona Seni Seviyorum dediğimde yüzüme bakmadan çıkıp gitti.
Beni yaralarımla yalnız bıraktı.- o da kötü. Gidiyor ve engel olamıyoruz! En çokta bu acıtıyor insanı!
Kafamı iki yana salladım.
- beni bıraktığı gün nasıl gittiyse , şimdide gitsin! Benden uzak durun !
Hızla masa'dan kalkıp , cafe'yi terk ettim. Cebimden telefonumu çıkartıp , ceyda'yı arayarak kulağıma koydum.
- alo , yüsra hoca var. Ne diceksen çabuk de ,
- ben eve gidiyorum , siz çantamı alıp gelirsiniz.
- para ,
- var cebimde.
Telefonu suratıma kapatması ile kaşlarımı çattım. Hızla fakulteden çıkıp , otobüs durağına doğru yürümeye başladım. Kaşlarımı çattım. Gidecekmiş ....Gitsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜSRA
Spiritualİki zıt kutup . Yetim bir kız. Hayata annesi'nin dizlerinin dibinden bakan , sevgiye alışık ama küçük yaşta babasını kaybetmesiyle büyük bir acıyla sarsılmış babasının gidişiyle imtihan olmuştur . Herşeye rağmen deli dolu , ve birazda suratsız bir...