Bir bilebilsen😔🍀🌹

3.6K 230 15
                                    

...İyi okumalar efenim...
Müzikle okuyunuz..🎶🎶

<<<<  KEREM'DEN 😇 >>>>

Canım yanıyordu , ve bi o kadarda can yakmak istiyordum. Canımın canını yakanın canını yakmak istiyordum. Yavaşça oturduğum yerden dikelip ellerimle gömleğime baktım. Heryerim kanlar içindeydi. En son 18 yaşındayken ,babaannem için bu ameliyathane kapısında beklemiştim. Şimdi ise Onun için...

- abii ,

Buğra'nın sesi ile gözlerimi ona diktim. Hızla yanıma gelip , nefes nefese

- yengem iyi mi ?

Kafamı iki yana salladım,

- bilmiyorum , kimse çıkmadı şu lanet olası yerden !

Buğra , endişeyle yüzüme bakarken

- bana ateş'in deposunu bul !

- kızıııım , kızım nerdeee

Yüsra'nın annesi bağırarak yanıma doğru gelirken kafamı başka yöne çevirdim.

- hep... hep senin yüzünden oldu bunlar ! Herşeyin suçlusu sensin , senin yüzünden kızım orada can çekişiryor. Bizden uzak dur Mafya ! Kızımdan uzak dur ! O seni değil denizi seviyor , onunla mutlu bir yuva kuracak.

Yutkunup , kafamı salladım.

- peki efendim.

-yüsra!

Kafamı girş katına çevirdim. Deniz denen çocuk hızla yanında iki erkekle bize doğru geliyordu.

- nasıl olmuş bunlar anne , yüsra iyi mi ?

-bilmiyorum

Birden ameliyathane kapısının açılması ile hemşire hızla yanımıza gelerek ,

- acil 0 rh negatif kana ihtiyacımız var.

Hızla kendimi gösterip

- be-benim , negatif .

- gidelim o zaman.

Buğraya , deri ceketimi verip  hemşireyi takip etmeye başladım.
Kan alma odasına girdiğimizde , hemşire sedyenin üzerine yatmımı söyleyerek iğne ve kan alma aparatlarını getirirkn ,bende gömleğimin kollarını kıvırıp sedyede uzandım.

-yumruğunuzu sıkın ,

Elimi yumruk yaptğımda , yavaşça iğrene damarıma girmişti. Ve hızla kanlar aparatın içine akıyordu. Gözlerimi telaşla he şireye çevirip

- o nasıl ?

Hemşire kaşlarını çatıp ,

- kurşun , karaciğere gelmiş. Ve bu doktorlarımızı biraz yordu çıkarması. Çok kan kaybetmiş bize gelirken. İki kez kalbi durdu.

YÜSRA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin