Neetud reis

38 7 3
                                    

Sõidame nüüd selleks nädalavahetuseks Soomes, et minna tädi tütre ristimisele.
Pidime kohale sõitma 8. septembril (2017).

Juba hommik hakkas sellega, et kõik magasime sisse pool tundi. Õnneks saime siiski üpris õigel ajal uksest välja.
Teine probleem oli peavalu, mis kõiki meid kiusas. Väike õde kräunus, vend irvitas, mina karjusin ja keelasin neid.
Jõudsime vaevu selle kisaga Tallinna ja siis andsime piletid üle kontrollis. Koer tegi "auh" ja oligi meil jama kaelas, sest koer sõitis meil tegelikult illegaalselt.
Siis tuli välja, et piletitel oli 9. kuupäev. Ootasime poolteist tundi, kuni lõpuks saime 8. kuupäeva laeva peale. Pidime seepärast päris kopsaka summa peale maksma.
Ning kui sõime laeva oodates porgandeid, tõmbas õde ühe ampsu kurku.
Laevas sattus meie lähedale istuma ühed võõramaalased, kes karjusid kõrva. Pärast vahetasime kohta ja siis oli veidi aega rahu, kuniks väike õde hakkas jonnima: "Tahan telefonist videot!"
Panime siis video talle, kuid too läks närvi ja hakkas telefoni vastu lauda lööma.  Võtsime selle ta käest ära ning ülejäänud aeg käis kõva jonn, mis tõi isegi laeva teenindajad huvi tundma.
Laevast maha saime õnneks probleemideta.
Siis hakkasime sööma peekonit, mille olime kodust kaasa võtnud.
Pärast tahtsin peekoni tühjast karbist anda koerale juua, kuid ta ei joonud.
Jäin magama ning pärast, kui ärkasin oli mu telo kadunud. Otsisin läbi terve auto ning lõpuks leidsin selle ikka sealt, kuhu selle enne panin.
Unustasin vee enda jalgade juures ning surusin sokid sinna sisse.
Väike õde ja vend hakkasid kaklema spinneri pärast, mis sest, et tegelikult neil mõlemal on enda oma olemas. Siis kaklesid nad ühe lambi üle.
Lõpuks pidasime pärast 500 km sõitmist kinni ja läksime pitsat sööma, kuigi pärast tellisime hoopis friikaid ja kana.
Kokku läks 42€ kuigi võtsime väga vähe süüa.
Siis avastasime, et iga laua kohal on särav lamp, kuid meie lauas on lamp kustunud.
Ma tõin juua, mille endale peale ajasin.
Õnneks saime kõhud täis ja, kui isa püsti tõusis lõi ta pea vastu laua kohal olevat lampi ära.
Hakkasime sõitma. Sõidame ikka veel. Tädi elab kaugel Põhja-Soomes.
Lisaks kõigele on meie koer terve tee kõhugaase välja lasknud. Auto haiseb, kui kaalikas. Loodame, et jõuame elusate ja tervetena kohale.

ANTILOOGIKA 2017 ✅ (I osa)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt