Minu kiiksud

39 9 7
                                    

Igal ühel on omad kiiksud ja veidrused. Millised on sinu kiiksud?

1. Ma apsull ei kannata koolis hakkliha supi sees, sest lasteaias sõin suppi, kus oli hakkliha ja keedetud pekk. Ma lihtsalt... Ropsisin selle supi välja. 

2. Ma ei kannata kellasid, mis tiksuvad kõvasti või üldse selliseid ühtlaselt meetrumi löövad asjad. Näiteks ka kojamehed auto esiaknal. 

3. Mulle täiega maitseb tee koos piimaga. Kunagi väiksena sõin ka kiirmakarone piimaga, kuna muidu oli liiga kuum, aga nüüd ei söö ma kiirikaid üldse.

4. Mulle ei meeldi, kui kõrvuti on sinine ja punane pliiats.

5. Meil on kodus selline ahi, kus on kaks nuppu, mis käivad sisse ja välja. Saad võtta need välja ja siis keerata kraade jn ja siis saad jälle sisse panna. Ma kohe ei talu, kui jäätakse üks nupp välja ja teine sisse. Olgu siis mõlemad sees või mitte ükski!

6. Kui ma pean võrdselt jagama midagi. Näiteks piima kahte kruusi, siis ma lihtsalt valan juurde või valan ühest kruusist teise, sest peab olema millimeetri täpsusega võrdne. Sama moodi pean lilli kastma nii, et kõik saaksid. Mitte nii, et mõni lill saab terve kannu ja teine ainult pool.

7. Kui mul midagi maha kukub siis ma pean selle võimalikult kiiresti üles korjama, sest see lausa karjub: "Võta mind üles või sind tabab needus!"

8. Ma joon kakaod. Tean, et see teeb mul südame järgnevaks päevaks nii pahaks, aga ma ikka joon seda. What mul viga on?

9. Ma kuulan minimaalselt kõrvaklappidega muusikat. Kui kuulan siis hästi vaikselt. Esiteks kardan, et need kostuvad läbi. Teiseks, et keegi justkui imeks mu aju tühjaks. (akward)

10. Kui ma näen musta inimest (rassi) siis ma tahaks ta ära süüa, sest ta meenutab šokolaadi. Samas mulle need nii nii väga meeldivad. Ma ei tea miks, aga eriti, kui neil on lokid siis nad on nii ilusad, et jään vahtima, sest harilikult neil ei ole vinne ka. Nad ei ole lihtsalt kahvatud. 

11. Minategelane raamatus.
Kui on jutustaja siis on jutustaja. Saan aru, aga kui on nt: Ja siis Bella vaatas Jordanile otsa. Ta mõtles vaid sellele, mida poiss temast arvab.

Kus sa tead, mida Bella mõtles? Või mida Jordan arvas, kui sa ise ei ole Jordan või Bella?

Ma ei saa aru, kes jutustab ja, kes, kus, mis. See häirib mind. Ma lihtsalt löön raamatu kinni. Kui on selgitatud see jutustaja siis saan aru...

12. Tapeet. Tiheda mustriga. Värviline.

Mulle meeldivad mustrid ja värvid. Ma jumaldan neid. Aga jumaldan vaid seni, kuni ma ei pea neid vahtima kogu oma elu. See on põhjus, miks mu toas ei ole tapeeti. Kui tapeedi muster on tihe ja värviline on mul selline tunne, et ma ei mahu seal mustri vahel liikuma. See muster nagu ahistaks mind.

13. Mind ahistavad veel asjad, mis on ümber kaela.

Ma ei mõtle tavalisi kaelakeesid jn. Ma mõtlen ümber kaela olevaid asju. Kui on näiteks ümmargune kaelus mõnel pluusil nii väike, et läheb vastu kaela või siis nagu see uus moodne kaela külge käiv vöö. Need on mulle piin!

14. Kui keegi võtab tugevalt mu randmest kinni ja pigistab sõrmedega veene. Ma jälestan seda. 

(Kui mind keskaega viia, siis see peatükk oleks mulle surmav.)


---

Lucsya: Palun kommenteerige mõni enda kiiks ka. Ükskõik, kui veider see ka ei oleks. :D

ja palun kommige siia oma lemmikuid wattpadereid ning raamatuid. Tahaks mingit head lugu kogeda.

ANTILOOGIKA 2017 ✅ (I osa)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang