Aasta 2018 eesmärgid?

35 7 48
                                    

Ma olen igal aastavahetusel võtnud endale mõne eesmärgi järgmiseks aastaks. 

Minu meelest peaks igal ühel olema uueks aastaks vähemalt üks eesmärk või lubadus. Eelkõige iseenda jaoks. See viib sind edasi. Inimesel on vaja eesmärki, unistusi, et jõuda elus edasi. 

Minul on aastaks 2018 välja mõeldud kaks põhi eesmärki ning kaks vähem tähtsamat eesmärki. 

1. Parandan ära oma wattpadi raamatud. Loen need veel korra läbi ja kirjutan ümber, et neid oleks lugejatel rohkem võimalik nautida. 

2. Müün maha oma tasakaaluliikuri. Jah. See on mu eesmärk. Kuna elan maal siis ei ole mul sellega kuskil võita, aga tasakaalu liikuri all on mul kinni raha, mida tahaksin panna kokku oma siiani kogutud rahaga ning veel juurde koguda ja osta üks korralik ja hea filmikaamera. Usun, et suvel on rohkem tahtjaid. 

3. Suve lõpus, augustis, saan minna ARKi, et teha ära autoload. Hetkel kool lõpetatud. ootan vaid aega, et saaksin siis piisavalt vanaks. 

4. Tahan saada tööle, et koguda raha. Ikka selle sama filmikaamera jaoks ja ma väga-väga loodan ka, et saaksin nii palju raha kokku, et ka sellele sobiv varustus osta. Uhke ja uus ning korralik filmivarustus on hetkel üks mu suurimaid unistusi, kuna soovin jätkata filmiringide ja laagritega, kus noortega filmime mõnd minu raamatut/lugu filmiks. 

5. Mul tuli veel üks eesmärk seoses filmimisega. Sooviksin lõpuks saada ühe korraliku filmi ka valmis. Siiani olen kolm aastat filme teinud, aga iga kord juhtub midagi. Vahel kaob mälukaart ära, vahel kustub film ära, vahel ei jõua valmis... Ja no muud sellised jamad. 

Esimesed kaks eesmärki on siiski mu põhieesmärgid aastal 2018!

Mis on Sinu eesmärgid aastal 2018?

Ootan komme...





ntaare.... :)

siia alla.

ANTILOOGIKA 2017 ✅ (I osa)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora