Arva ära!

37 5 14
                                    

Ma mõtlesin teha ühe väikese mängukese. Arvake ära, kelle raamatust ja millisest raamatust on mingi lõik pärit.

Kes, millise õigesti vastab, selle nime kirjutan numbri taha.

Loe ja uuri! Äkki leiad siit enda sõnu!

Ps: Kirjutasin raamatutest sõna-sõnalt kõikide vigade ja mitte-vigadega need lõigud maha.

1.

"Väga kena nimi," tegi ta komplimendi.

"Tema on minu toakaaslane Claudia," osutas tüdruk voodis raamatut lugevale tütarlapsele.

"Hei!" Tõstis ta hetkeks pilgu ja süvenes siis jälle oma raamatumaailma.

"Claudia loeb selle kohe läbi ja siis ta liitub meiega," ütles Mary vaikselt.

"Tänan, Mary," ütles Claudia voodil, et toakaaslane tal laseb lõpuni lugeda.

Mary rääkis huvitavaid lugusid koolisündmustest, kuni lõpuks Claudia raamatu kinni lõi: "See oli nii hea raamat. Saan nüüd teiega liituda."

Ta tõusis voodil paremini istuma ja üritas vestlusest sotti saada.

Claudia oli enne peitnud end nii teki alla ja nina raamatusse, aga kui ta end sirgu ajas, vaatasid mulle otsa kaks pruuni silma ja veel tumedamad lokkis juuksed.

"Aga Mary kukub ikka endast rääkima. Äkki räägite veidi nüüd endast ka," katkestas Claudia Mary jutu, mis oli küll huvitav, aga tõesti veidi kaua kestnud monoloog.


2. Arvaja: IceCreamM0nster Raamat: Sinivaal Autor: Achelle-

Dy: Hei, kallis

Dely: Tsau, Dylan

Dy: Kuidas sul olla on?

Dely: Mulle ei meeldi haiglas olla

Dy: Miks sa haiglas oled?!

Dely: Kopsupõletiku pärast

Dely: See läks vahepeal hullemaks

Dely: Aga see ei ole hetkel mureks

Dely: Ma kardan homset päeva nii väga, Dylan..

Dy: Miks? Ära karda palun. Sul lõppeb kõik hästi

Dely: Ei lõppe


3.

Jah, ta lihtsalt seisis ja lehvitas ja oli isegi rõõmsa näoga. Muidugi, tema ei jätnud mind maha, seega miks ta oleks pidanud õnnetu olema. Tema näol oli nii lai naeratus, mida ma varem polnud näinud, kuid see polnud mõeldud mulle, vaid lühikest kasvu neiule, kes seisis tema kõrval. Märk sellest, et ta oli eluga edasi läinud.

"Celena, tule siia!" hõikas Scott oma tuttaval, mulle nii armsaks saanud häälel.

"Tahad, ma annan talle peksa," sõnas Dexter mu kõrval vaikselt ja oli näha, et ta oli ärritunud.

Ta polnud Scotti kunagi sallinud. Täpselt nagu mu teisedki sõbrad. Ehk olid nad noormeest läbi näinud, samas kui mina olin pimesi armunud.


4.

Teades, et nutuhala mind kuhugi ei vii, seadsin sammud kodu poole. Mõne minuti pärast avasin ohates välisukse ning sattusin silmitsi oma emaga. "Kullake, mis juhtus? Miks su silmad nutust punased on? Kas keegi tegi sulle liiga?!" "Ei, las ma lähen oma tuppa ja olen veidi aega üksinda," vastasin ema halale väsinud häälega. Emps haaras mind oma kallistusse ja lasi mind paari hetke pärast lahti, et saaksin minna oma tuppa.

Ronisin trepist üles, avasin oma toa ukse ning vajusin väsinult voodile. "Tänast päeva ma enam ei korda. Mul ei ole vaja sellist kurbust oma ellu. Pean sellest üle olema," sisendasin endale vaikselt. Ometi oli minus tundmus, et need hobuste pärast valatud pisarad ei jää mul viimaseks. Sellel pikemalt peatumata tõusin üles ning tegin oma välimuse korda.


5. Arvaja: AnnuM1234 Raamat: Kaelkirjaku elulugu Autor: AnnuM1234

Ma tantsisin laulu "raju reede" järgi...


6.

"Ma ütlesin et sa mängid vale inimesega" ütles ta.
"Hoia mu õest eemale! ütles mu vend järsku
"Ja kes oled sina et tuled siin mind keelama" ütles Daniel.
Vajusin mööda kappi alla mul oli valus vaatan oma käpeal olevat kella.
Siis meenuvad sõnad sa oled surnud kui jamad nendega.
Kogusin jõu kokku ja tõusin püsti.
Mu vend seisi Danielile suht lähedale.
Ma tean relvad pole koolis lubatud nüüdseks oli terve kool meie ümber peale avatud õpetajate
"Daniel ma tean kes sa oled aga sa mängid valede inimestega" ütlesin ma.


7.

Sulle meeldisid ehted.

Mulle meeldid sina.

Su isala meeldis raha.

Mida minul polnud.


---

Lucsya: Arvake nüüd!!! ;D

ANTILOOGIKA 2017 ✅ (I osa)Where stories live. Discover now