12. oktoober 2017
Mina siis pakin viimaseid asju kodus. Unine nagu poole talve pealt üles aetud kärbes.
Nägin suht kohutavat und, aga enam meeles ei ole mida.Kooli jõudes oli esimene tund kehaline. Orienteerumine.
Orienteerumine mulle meeldib.
Me pidime iga üks ise üksi orienteeruma koos teloga ja tegema igas kontrollpunktis pilti. Minu telol kaamera ei tööta. Seega jooksime ühe klassiõega koos.
Algul me tiirutasime ümber koolimaja, et aru saada, kus me üldse asume. Lõpuks saime kursi paika ning jooksime staadioni poole, kust edasi poe juures oli üks punkt.
Jooksime üle muru ning jalad juba kiskusid veidi märjaks.
Läbisime metsateel veel mitu punkti ja lõpuks jõudsime päris metsa.
Tiirutasime ringi, et leida punkti, kuid ei leidnud. See võttis aega lausa 35 minutit.
Lõpuks jõudsime suuremale metsateele tagasi. Sealt edasi jälle võssa. Läbi kraavide ja üle mülgaste. Teisele poole välja jõudes olime mudased, märjad ja vaikselt hakkas külm.
Leidsime veel kaks punkti.
Lõpuks oli meil jumala poogen, kas ujume läbi jõgede või ei, sest õrna vihma tõttu olid juuksed ka märjad. Telo tahtis otsi anda.
Pärast kehalist oli religiooni 2 tundi ning veel mõned tunnid.
Füüsika oli viimane tund, mil veetsin pool tundi tahvli ees, tehes ülesannet, mida hiljem õpetajal ka lahendamine võttis megalt aega.
Siis läksin keemia õpetaja juurde, et minna ja parandada ära oma kt kaks.
Põhikoolis ei olnud mul keemias mitte ekraani kahtesid.
Konsultatsioonis olin õppeköögis, kus keemia õpetaja parajasti gulinaaria kursust tegi.
Lõpuks sain kõik asjad õigesse kohta paika.
Kui klassis on 30 inimest, ega siis ei saagi õpetaja iga ühte eraldi õpetada.
Nüüd istun kooli kohvikus ja söön jätgi jäänud asju. Tasuta söök on ikka hea.
Täna kaks korda veel oli mul täiega deja vu tunne. Olen unes seda ette näinud.
Nüüd ei tohi ära unustada keka riideid võimla kuivama.
Lähen bussiga koju ja siis tagasi linna ning edasi ratsatrenni.
BINABASA MO ANG
ANTILOOGIKA 2017 ✅ (I osa)
Random- POLE OLEMAS VÕIMATUID UNISTUSI, ON VAID PIIRATUD ETTEKUJUTUS VÕIMALIKKUSEST. B. M. Conny Raamat, kus kirjutan enda küsimusi, ideid ning väljaelamisi, kas siis kurbi, rõõmsaid või vihaseid. Kui oled inimene, kellele ei meeldi lamp huumor, siis pan...