Three Hours

6K 201 243
                                    

Hey! İki kitap final olmak üzere ve bende yeni bir kurgu yayınlayayım dedim. Bu kitap kendi yazdığım kitaplar arasında 3. favorim ve bu yüzden biraz heyecanlıyım. Muhtemelen klişe ve saçma olan diğer kitaplarım kadar ilgi görmeyecek ama olsun. Bu kurgunun klişe olmaması için uğraşacağım, ne kadar becerebilirim bilmiyorum. Umarım beğenirsiniz.

Sizi seviyorum ❤️ (Özellikle de seni abla samelauren )

"Tam zamanında!"

Elimdeki tabağı masaya bırakıp Lauren'a döndüm.

"Ben de yemek hazırlamıştım"

Ceketini çıkartıp yorgun bir şekilde bana baktı.

"Çok yorgunum"

Üzerimdeki önlüğün iplerini çözüp yerine astım. Ardından Lauren'ın yanına gidip kollarımı boynuna doladım.

"Yemekten sonra sana yeni aldığım iç çamaşırlarımı gösteririm diyordum ama yorgunsan başka zaman gösterebilirim"

Gülümseyerek dudaklarını boynuma bastırıp ellerini kalçalarıma indirdi.

"İç çamaşırlarını görmek için her zaman enerjim var"

Burnuma gelen parfüm kokusuna gözlerimi kısıp kokuyu bir kez daha içime çektim.

"Erkek parfümü mü sıktın sen?"

Boynumdaki dudakları anlık bir duraksama yaşadığında kaşlarımı çattım.

"Dinah yeğenine hediye alacaktı. Öğle molasında alışveriş merkezine gittik. Orada bir parfümcüye girmiştik. Üzerime sinmiş olmalı"

Gülümseyerek yanağına bir öpücük kondurdum.

"Bu kokuyu beğendim"

Ondan ayrılıp elini tuttum. Onu yemek masasına kadar sürükleyip oturması için sandalyesini çektim.

"Hediye bulabildiniz mi peki?"

"Evet, gereksiz bir ps4 oyunu aldı"

"Ah, Nick'in buna bayılacağına eminim"

"Evet. Nick'te o oyun kadar gereksiz ve aptal çünkü"

Tabağına lazanya koyup yerime oturdum.

"Herkes benim kadar şanslı değil Lolo. Ben dünyadaki en mükemmel insanı buldum. Diğerleri de geri kalanlarla idare etmeye çalışıyor"

Gülümseyerek elini yanağıma koyup dudaklarıma bir öpücük kondurdu.

"İç çamaşırlarını çok merak ettim. Acaba onları şimdi mi göstersen?"

"Karnım aç ama"

"O zaman hızlı yiyelim"

Gözlerindeki isteği gördüğümde gülümsedim. Yemeği sonrada yiyebilirdim.

"Ya da boşver yemeği"

Ayağa kalkıp onu da kaldırdım.

"Sana yeni aldığım şeyleri göstereyim"

Belimi kavrayarak beni kendine çekip boynuma öpücükler kondurdu. Ellerini tişörtümün içine sokup göğüslerimi sıktı ve dişlerini boynuma geçirdi.

"Sakin ol Lauren. Bütün gece bizim"

Ellerini göğüslerimden indirip yüzünü boynuma gömdü. Bana sıkıca sarıldığında kaşlarımı kaldırdım.

Five Days  // CamrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin