Seventy Hours

2.1K 140 33
                                    

"Lauren"

Uyanması için hafifçe kolunu dürttüm. Kaşları çatıldığında uyanacağını anlayıp dürtmeyi bıraktım.

"Bir sorun mu var Camz?"

Esneyerek doğruldu.

"Seninle bir şey konuşmak istiyorum"

Gözlerini ovalamayı bırakıp dikkatle bana baktı.

"Dinliyorum"

Derin bir nefes alıp elini kavradım.

"Şu zamana kadar herkesin imrendiği bir ilişkimiz vardı. İnsanlar bizi kıskanırdı. Hatta Normani ve Dinah bile"

Lauren boğazını temizleyip elimi bıraktı.

"Uykumun açılması için yüzümü yıkamam gerekiyor. Hemen geleceğim"

"Pekala"

Yerinden kalkıp gittiğinde elimi karnıma koydum. Hala anlatıp anlatmamakta kararsızdım. Bilmeyi haketmiyormuş gibi hissediyordum ama söylemek zorundaydım.

Tuttuğum nefesimi dışarıya verip arkama yaslandım. Gözüm sehpanın üzerinde duran telefona takıldığında yutkundum.

Onun özeline izinsizce bakmaktan hoşlanmıyordum ama artık ona güvenmiyordum.

İçimde şiddetli bir istek oluşmaya başladığında kendime engel olamayıp telefonu elime aldım. Şifresini girdikten sonra mesajlara baktım.

Kayıtlı olmayan bir numaradan 37 mesaj gelmişti. Profil resminde bir adam olduğunu fark ettiğimde istemsizce kaşlarımı çattım. Bu o adam olabilir miydi?

Dişlerimi birbirine bastırıp mesajları açtım. Gördüğüm fotoğrafla elimi ağzıma götürüp yutkundum. Bir video olduğunu gördüğümde yumruğumu sıktım.

"Camz?"

Ona cevap vermek yerine videouyu açıp sesi yükselttim. Bu görüntüye bakamayacağım için yüzümü Lauren'a doğru çevirdim.

İnleme sesleri odada yankılanmaya başladığında gözlerimin yandığını hissettim.

"Camz hayır"

Lauren telefonu almak için üzerime gelsede hızla ayağa kalkıp ondan uzaklaştım.

"Camila kapat şunu"

"Bu videodan haberin var mıydı?"

Kafasını iki yana salladı.

"Yoktu"

Videoyu kapatıp diğer fotoğraflara baktım.

"Bunlar..."

Daha fazla bakamayacağımı anladığımda numarayı engelleyip telefonu kapattım.

"Numaramı aldığını bilmiyordum"

Yavaş yavaş bana doğru yaklaşıyordu.

"Bu fotoğrafları unutamam Lauren"

"Camz lütfen tekrar uzaklaşma benden"

Sonunda yanıma geldiğinde sarılmasına izin verdim.

"Bilmiyordum. Yemin ederim bilmiyordum"

Elimi saçlarına götürüp hafifçe okşadım.

"3 gün önceye dönmeyi o kadar çok istiyorum ki..."

Five Days  // CamrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin