Six Hours

2.7K 176 68
                                    

"Camila"

Ellerimi karnıma koyup sinirlenmemek için dişlerimi sıktım.

"Bu kadar yeter. 3 saat oldu. Ya sen çıkarsın , ya da ben girerim!"

Derin bir nefes alıp ayağa kalktım.

"1"

Kapıyı kıracağını anladığımda elimi anahtara götürdüm.

"2"

Kilidi açıp kapı kolunu kavradım.

"3"

Hızla kapıyı açıp kenara çekildim. Lauren tüm gücüyle kapıya yüklendiği için kendini durduramayıp yere düşmüştü. Acıyla inleyip yere uzandı.

"Keşke kapıyı açacağını söyleseydin"

Yüzündeki ifadeden acı çektiği belli oluyordu.

"Çok acıdı mı?"

"Önemi yok"

Onun için endişelendiğimi belli etmemeye çalışıp odadan çıktım.

"Nereye gidiyorsun?"

"Yemek yiyeceğim!"

Tezgahın üzerinde duran poşeti gördüğümde yutkundum. Bu poşettekileri şimdi göremezdi. O gelmeden poşeti tekrar çekmeceye koydum.

"Konuşmayacak mıyız?"

Dolabı açıp içecek bir şeyler aradım. İçkiden başka bir şey yoktu.

"Neden içkiden başka bir şeyimiz yok?"

"Çünkü ikimizde sadece içki içiyoruz"

Süt dolu cam şişeyi elime alıp dolabı kapattım. Hamile olduğumu öğrendiğime göre içki içemezdim.

"Süt mü içeceksin?"

Onu umursamayıp tezgahın üzerindeki dolaptan mısır gevreğini aldım. Hemen yanındaki dolaptan da derin bir kase çıkarıp masaya gittim.

"Bu kadar yemek varken mısır gevreği yemeyeceksin değil mi?"

Elimdekileri onun oturacağı yerin önüne koyup karşısına oturdum.

"Sen, mısır gevreği yiyeceksin"

Onun için hazırladığım tabağı önüme koyup kucağıma bir peçete serdim.

"Seni mutlu etmek için hazırladığım bu yemeği yiyemezsin"

"En azından seninle aynı masaya oturmama izin veriyorsun"

"Seninle aynı ortamda bile bulunmamam gerekiyor"

"Sana gitmeyeceğimi söyledim"

Derin bir nefes alıp çatalı elime aldım ve bir süre önümdeki tabağa baktım. Aklıma bu yemeği hazırlamak için annemi arayışım geldiğinde alayla güldüm.

"Neye gülüyorsun?"

Çatalı yerine koyup tabağı ileriye doğru ittim.

"Yemek tarifini almak için annemi aramıştım. Bu yemeğe koyduğu özel bir malzeme var. Onu sana söylememem için tembihlemişti. Bu yüzden malzemeyi sorduğunda içine sevgimi kattığımı söyleyecektim"

"Daha önce hiç bu yemeği yapmaya çalışmamıştın. Bugünün özelliği ne?"

Sorusundan kaçmak için kollarımı önümde birleştirip ona sinirli bir bakış attım.

"Daha önce hiç beni aldatmamıştın. Bugünün özelliği ne?"

"Sorumdan kaçıyorsun"

"Beni neden aldattığını anlamaya çalışıyorum"

Derin bir nefes alıp sırtımı dikleştirdim.

"Sana yeterince zevk veremiyor muydum? Benden sıkılmaya mı başlamıştın? Gösterdiğim ilgi yetmedi mi? Bunu neden yaptın Lauren? Bana mantıklı bir açıklama yap. Neden?"

Kafasını ellerinin arasına alıp bastırdı. Acı çektiği belliydi ama benim kadar çekiyor olamazdı.

"Annem aradı ve kötü bir haber verdi. Başta inanamadım sonra tüm dünya başıma yıkılıyormuş gibi hissettim. Buraya gelip senin yanında ağlamak istemedim. Bu yüzden bara gittim. 1-2 bardak tekila içtim. O adam geldi. Bana iltifatlar etti. Viski ısmarladı. Şakalar yaptı. Güldüm, moralim biraz yerine gelmişti. Sonra senin yanına gelmek için kalktım. Ama bana engel oldu. İltifatlar etmeye devam etti"

"Her zaman kendini beğenmiş biriydin zaten. Babam bu huyunun bir gün ilişkimizi mahvedeceğini ve çok üzüleceğimi söylemişti. Keşke onu dinleseydim"

"Onu dinleseydin evli olmazdık"

Omuz silkip gözlerimi kaçırdım.

"Benimle evlendiğin için pişman mısın?"

Gözlerimi duvardan ayırmayıp gülümsedim.

"6 yıldır seninle birlikteyim ve bir kere bile bundan pişmanlık duymadım. İlk tanıştığımızda herkes senin iyi biri olmadığını söylese de ben onları dinlemedim. Sana inandım ve sevdim. Sensiz yaşayamayacak hale geldim. Ama görünüşe göre sadece ben bu kadar yoğun duygular içerisindeymişim"

Oturduğu yerden kalkıp benim tarafıma geldi. Dizlerinin üzerine çöküp beni sandalyeyle beraber kendine çevirdi.

"Beni tanıdığında uyuşturucu bağımlısıydım. Buna rağmen beni sevdin. Herkes benden ümidi kesmişken sen yanımda oldun. Senin sayende bağımlılıktan kurtuldum. Üniversiteyi bitirdim ve meslek sahibi oldum. Sen benim başıma gelen en güzel şeysin. Yaşadığımız onca şeyden sonra seninle aynı duygular içerisinde olmadığımı söyleyemezsin. Birlikte geçirdiğimiz 6 yıl boyunca bir kez bile senden başkasını istemedim. Hala istemiyorum"

"İstemediğin halde başkasıyla yatıp zevk aldın yani öyle mi?"

"Bunu neden yaptım bilmiyorum. İnan bana yaptığım şeyi kavradığım andan beri kendimden iğreniyorum. Buraya gelene kadar aklımdan bir sürü şey geçti. Sensiz yapamam ben Camz. Lütfen, beni affet"

"Sana bir daha nasıl güvenirim bilmiyorum"

"Eğer istersen işi bırakıp bir daha evden çıkmam. Göreceğim tek kişi sen olursun"

"Saçmalama"

Ellerimi ondan kurtarıp sandalyeden kalktım.

"Neler olduğunu anlat"

"Ne?"

"O adamla neler konuştun, sana nasıl sahip oldu. Her şeyi anlat"

"Hayır, sana daha fazla acı çektirmeyeceğim"

Sandalyeyi karşısına ters bir şekilde yerleştirdim. Bacaklarımı iki yana açarak sandalyeye oturup kollarımı sırt kısmının üstüne koydum.

"Anlatmanı istiyorum"

"Camz"

"Her şeyi!"

Derin bir nefes alıp dizlerini kendine çekti. Neler olduğunu anlatmaya başladığında kafamı koluma yaslayıp gözlerimi kapattım.

Five Days  // CamrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin