"Bir bardak sütlü şekerli kahve hazır"
Bardağı gülümseyerek Lauren'ın eline verip kendi bardağımı tezgahın üzerine bıraktım.
"Sen ne içiyorsun?"
"Süt"
"Neden?"
"Çünkü"
Dolaptan Dinah'nın aldığı pastayı çıkartıp tezgaha koydum.
"Meyveli pastamız var"
"Camila"
"Efendim?"
Ona bakmadan çekmeceyi açıp bıçak ve iki çatal çıkardım.
"Bu yaptıkların tamamen numara değil mi? Hala benden iğreniyorsun"
Dolaptan tabakları çıkartıp kapağı kapattım. Ardından derin bir nefes alıp tabakları da pastanın yanına koydum.
"Numara değil ama"
Bıçağı elime alıp sırtımı dikleştirdim.
"Hala sana sinirliyim"
"Benden iğreniyor musun?"
"Bu konuyu sonra konuşsak?"
"Hayır. Bunun bitmesini istiyorum Camz. Beni gerçekten affettiğin için iyi davranmalısın, büyükannemi kaybettiğim için değil"
"Ama ben devam etmesini istiyorum"
"Neden?"
Bıçağı geri bırakıp ona baktım.
"Sen benim en yakın arkadaşımsın Lauren. Dinah, Ally ve Normani her konuda yanımda oldu ama sen benim için her zaman daha iyi bir arkadaş oldun. Beni hepsinden daha iyi tanıyorsun. Moralim bozuk olduğunda ne yapman gerektiğini çok iyi biliyorsun. 5 yıldır birlikte olduğum kadının beni aldattığını öğrendiğimde senin yanına gelmem gerekiyordu ama o kadın sensin. Şu anda sana sarılıp ağlamaya ihtiyacım var, aynı zamanda da senin yüzünü bile görmek istemiyorum. Seni çok özledim ama bana yaptığını unutamıyorum. Bu yüzden birkaç saatliğine de olsa hiçbir şey olmamış gibi davranmak istiyorum. Sadece birkaç saat en yakın arkadaşım olmana ihtiyacım var Lauren"
"Pekala"
Ayağa kalkıp yanıma geldi.
"Benim bir ikizim olduğunu düşün. Lauren yani ben, seni aldatan şerefsiz olanım. Diğeri de... onun adı ne olsun?"
Gözlerimi kısıp yüzüne baktım.
"Lamp"
Gülümseyerek elimi tutup beni koltuğa doğru sürükledi.
"Tamam. Lamp, senin en yakın arkadaşın. Şimdi ben gideceğim ve Lamp gelecek, anlaştık mı?"
Bağdaş kurarak koltuğa oturduktan sonra arkama yaslandım.
"Saçlarını da toplayabilir misin? Lamp'e at kuyruğu çok yakışıyor"
"Tamam, saçımı da toplarım"
Gülerek yatak odasına gittiğinde tebessüm ettim.
"Acele et ama! Kahven soğuyacak"
O gelene kadar kafamı koltuğa yasladım. Sonunda odanın kapısının açıldığını duyduğumda kafamı kaldırdım.
Lauren gülümseyerek odadan çıkıp yanıma geldi. Ellerini iki yana açtıktan sonra etrafında döndü.
"Bu benim Lamp kostümüm. Nasıl olmuş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five Days // Camren
Fanfiction"Seni seviyorum ve seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim" 13.09.2017