Εσυ

23 3 6
                                    

Ξερω εχω πολυ καιρο να ανεβασω μα δεν προλαβαινω καθολου. Ενα τεραστιο ευχαριστω θελω να πω σε  αυτο το υπεροχο πλασμα που ειναι η καλυτερη αναγνωστρια και φιλη μου. AsiaJames99 εισαι μοναδικη. Διαβαστε την ιστορια της και θα ξετρελαθειτε. Επισης την marianna_st12 που διαβαζεις την ιστορια μου. Και τις LyraAmel vasw_vasoula syndespoina που διαβαζουν την ιστορια μου και ψηφιζουν. Να διαβασε και τις δικσς τους ιστοριες ειναι υπεροχες.



Το επομενο πρωινο ειχα ξυπνησει πιο νωρις απο το αγγελουδι μου. Ειχα ξεχαστει στο να κοιταζω τον παραδεισο ζωγραφισμενο στο υπεροχο προσωπακι της. Στην γαληνη που καθρεφτιζοταν στα πανεμορφα χαρακτηριστικα της. Το ημιφως που εισεβαλλε απο τη χαραμαδα της κουρτινας φωτιζε λιγακι το δωματιο και μπορουσα να εστιασω καλυτερα στο μικρο μα θεικα πλασμενο σωματακι της. Μια ψυχροτηρα καλυπτε τον χωρο μα η φωτια μεσα μου και η παρουσια της τοσο κοντα μου με ζεσταινε.

Σηκωθηκα οσο πιο αθορυβα μπορουσα ξεγλιστρωντας απο το μεθυστικο της αρωμα και απο την ζεστασια του κορμιου της. Επρεπε σημερα να παω στην δουλεια σημερα. Μα σαν εκανα δυο βηματα προς την εξοδο τα ποδια μου μαρμαρωσαν. Εστρεψα το βλεμμα μου ξανα σε εκεινη και απλα καταλαβα πως δεν εινχα να παω πουθενα. Λιγα μετρα μακρια μου βρισκεται το ατομο για το οποιο οι σφυγμοι μου απορρυθμιζονται με ενα μονο βλεμμα που η ανασα μου κοβεται και η απουσια της ειναι ο πιο επωδυνος και αργος θανατος.

Ετσι ξαπλωσα και παλι διπλα της. Αγγιξα απαλα το μαγουλο της και αμεσως ολο μου το ειναι μονομιας ηλεκτριστηκε. Ηθελα τοσο να φιλησω τα ζουμερα χειλακια της που ηταν ελαφρως πρησμενα απο τον υπνο μα δεν ηθελα να διαλυσω τον γλυκο ληθαργο στον οποιο βρισκοταν. Τοποθετησα σιγανα το χερι μου στην κοιλιτσα της φυλακιζοντας της στην αγκαλια μου και ενιωσα πως δεν θα ηθελα να βρισκομουν πουθενα αλλου παρα μονο εδω. Για οσο περισσοτερο μπορουσα να την εχω διπλα μου. Εκλεισα τα ματια μου και η μορφη της εμφανιστηε και παλι. Καθε ονειρο μαζι της ειναι οτι πιο μαγικο υπαρχει.

Το ποδι της κινειται ελαφρα εναντια στο δικο μου και νιωθω να  ανασηκωνεται σιγανα. Εχει ξυπνησει λογικα και μπορω να νιωσω το καυτο της βλεμμα να σκαναρει την υπαρξη μου τυλιγοντας την στις φλογες τοσο απλα τοσο ευκολα. Δεν ειχε καταλαβει πως ημουν ξυπνιος. Αλλιως ειμαι σιγουρος πως θα αδυνατουσε να με κοιταζει με τοση προσηλωση. Και σιγουρα τα στρουμπουλιτσικα μαγουλακια της θα εχουν αποκτησει αυτο το ροδαλο χρωμα για το οποιο τρελαινομαι. Την αφηνω αν και με δυσκολια αντεχω μιας και η ανασα μου ειναι πολυ αστατη. Αγωνιω μα δεν γνωριζω το γιατι. Ειναι τα ματια της που εισβαλλουν μεχρι βαθια στην ψυχη μου η μηπως η τρομερη μου επιθυμια να νιωσω ξανα το μεθυστικο φιλι της?

Σαν να διαβασε της σκεψης μου αισθανθηκα μια μοναδικη πιεση στα αφυδατωμενα για το παθος της χειλη μου. Ηταν εκεινη που με φιλουσε. Και ηταν οτι πιο ομορφο ειχα νιωσει στην ζωη μου. Εγκλωβισα το προσωπο της στα χερια μου και εμβαθυνα το φιλι. Χαμογελασαμε και οι δυο και βρισκομασταν χαμενοι στον δικο μας κοσμο στον πιο ομορφα πλασμενο.
Εσπασε την τοσο απεραντα μοναδικη επαφη και ανοιξα τα ματια μου για να χαθω στα δικα της. Καλημερα προφερε τρυφερα με το γλυκητατο χαμογελο να στολιζει το προσωπο της. Ανταπεδωσα και ημουν σιγουρος πως αυτο ηταν το ωραιοτερο πρωινο της ζωης μου.

Ελπιζω να σας αρεσε. Θελω ποκυ τα σχολια σας. Μεχρι το επομενο φιλια πολλα😙

Επιθυμιες...Where stories live. Discover now