Η μοναδικη μου...

33 6 0
                                    

Τεο: Λοιπον καταρχας συγγνωμη που συμπεριφερθηκα ετσι . Απλα ημουν πολυ τσαντισμενος και συνηθως αντιδραω καπως ασχημα και πληγωνω τα λαθος ατομα οταν ειμαι ετσι.

Αγγελινα: Η συγγνωμη σου θα γινει δεκτη μοναχα αν μου εξηγησεις τι στο καλο συνεβει. Γιατι ειλικρινα δεν θυμαμαι να σου εκανα κατι. Αντιθετως...

Τεο: Ναι δεν ηταν δικο σου το φταιξιμο.

Αγγελινα: Ε τοτε τι εγινε ρε παιδακι μου?

Τεο: Κοιτα μολις φτασαμε στο σπιτι τους εγω κατεβηκα και συστηθηκα με τον Αχιλλεα σωστα? Ναι?

Αγγελινα: Ωραια ναι παρακατω.

Τεο: Να μετα βγηκες εσυ απο το αμαξι και σε ειδε ειπε κατι το οποιο με ενοχλησε.

Αγγελινα: Τι ειπε?

Τεο: Ξερεις μωρε τωρα. Πως θα ηθελε πολυ να το εγκαινιασει το στρωμα που μολις πηρε μαζι σου. Και μετα ανταπεδιδες και εσυ το φλερτ μαζι του και απλα...

Αγγελινα: Απλα τι Τεο? Ηταν αυτος λογος για να μου συμπεριφερεσαι ετσι? Μπορει να μην ηταν ωραιο αυτο που ειπε αλλα ειναι πελατης. Προσπαθουσα να ειμαι ευγενικη γιατι αυτη ειναι η δουλεια μου. Δεν φλερταρα μαζι του.Ομως και να φλερταρα μαζι του δεν σου πεφτει λογος. Εμεις μοναχα δουλευουμε μαζι δεν ειμαστε κατι παραπανω σωστα? Και οπως εγω δεν ελεχγω τι κανεις και με ποιες το κανεις ετσι και εσυ να κοιταζεις την δουλεια σου. Οκ?

Τεο: Εισαι σιγουρη οτι αυτο θελεις? Εκανε ενα βημα και πλησιασε περισσοτερο προς το μερος μου χωρις να ξεκολλαει τα ματια του απο τα δικα μου. Δηλαδη θα ηθελες να κανεις κατι μαζι του?

Αγγελινα: Τουλαχιστον αυτος εχει τα κοτσια να κανει κατι για αυτο που θελει.

Τεο: Τι παει να πει αυτο τωρα?

Αγγελινα: Τιποτα μωρε. Αστο ξεχνα το. Ειπα και ημουν ετοιμη να φυγω οταν ξαναεπιασε το χερι μου σφιχτα τραβωντας με προς τα πισω και κολλωντας τα σωματα μας. Το προσωπο του απειχε ελαχιστα εκατοστα απο το δικο μου και τα χειλη μας ηταν ετοιμα να συναντηθουν. Μπορουσα να αισθανθω την θερμοτητα που εκπεμπει το σωμα του ζεσταινοντας με και την αναπνοη μου να αποσυντονιζεται. Τοτε λεει με σιγανη και αισθησιακη φωνη πανω στα χειλη μου.

Τεο: Οταν μιλαμε δεν θελω να μου γυριζεις την πλατη γιατι...

Αγγελινα: Γιατι? Λεω σχεδον ξεπνοη και πασχιζοντας να βαλω σε μια ταξη τις σκεψεις μου και να συντονισω την καρδια μου που χτυπαγε σαν τρελη ετοιμη να βγει απο το στηθος μου.

Επιθυμιες...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant