Το βραδυ- Μερος 2ο

29 4 13
                                    

Σε αυτο το κεφαλαιο θα ηθελα να αναφερω δυο πολυ σημαντικα προσωπα που με στηριζουν και τις ευχαριστω μεσα απο τα βαθυ της καρδιας μου. Ειναι η AsiaJames99 και η angelanest2002. Ειναι εξαιρετικες και διαβαστε τις ιστοριες τους. Ειναι απλα υπεροχες.

Τεος pov

Σαν υπνωτισμενος ακουγα τις λεξεις αυτες να ηχουν απο τα σαρκωδη χειλη της. Ο χαμηλος φωτισμος εκανε τα υπεροχα χαρακτηριστικα της να μοιαζουν με εναν πινακα ζωγραφικης απο τους πιο εξαισιους. Η ιδια ηταν ενα εργο τεχνης ανεκτιμητης αξιας και αυτη τη στιγμη ηταν δικη μου. Μοναχα δικη μου.
Δεν μπορουσα απο το να χαθω στα μαγευτικα καστανα ματια της και στο καλοσχηματισμενο σωμα της που καθε φορα που το αντικριζα μεθουσα κατευθειαν. Ειχε την ικανοτητα να ηλεκτριζει καθε κυτταρο μου και να ξυπναει ολες τις αισθησει μου μονομιας οπως καμια αλλη δεν ειχε καταφερει μεχρι τωρα και ειμαι σιγουρος πως δεν θα υπαρξει αλλη σαν και εκεινη. Δεν θα ηθελα ποτε αλλη. Πλησιαζω το σωμα μου περισσοτερο στο δικο της και αισθανομαι την ανασα της αστατη και την καρδια της να σφυροκοπαει κατω απο το πλουσιο μπουστο της. Ηξερα πως ηθελε οτι και εγω. Αλλα ενιωθα και τον φοβο της. Μου ειχε εκμυστηρευτει πως δεν ειχε κανει τιποτα απο ολα αυτα και το βρισκω απολυτα φυσιολογικα να νιωθει καπως αμηχανα. Αλλα ποτε δεν θα επρεπε να αισθανεται φοβο. Δεν θα την εβλαπτα ποτε και για κανενα λογο. Ειναι η μικρη μου πριγκιπισσα και μονο αγαπη και πολυ παθος θα νιωσει απο μενα. Ακουμπησα τα ροδινα μαγουλα της με τα χερια μου και σχηματισα αοριστους κυκλους χαιδευοντας τα απαλα. Ενιωσα να χαλαρωνει καπως στο αγγιγμα μου και αυτο με εκανε πολυ χαρουμενο. Μετα χωρις να σταματησω δευτερολεπτο να χανομαι στο βαθος των ματιων της φιλησα το ενα της μαγουλο. Και υστερα το αλλο. Και τα διψασμενα χειλη μου βρεθηκαν να δροσιζονται πανω στα λαχταριστα δικα της. Αυτη η μοναδικη αισθηση που μου χαριζαν καθε φορα τα φιλια της ηταν κατι το εξωπραγματικο. Κατι που μονο στην ουτοπια θα ηταν φυσιολογικο. Ενιωσα το χαμογελο της καθως τα χειλη μου διεσχιζαν πανω στα δικα της. Μου εδωσε ετσι το εναυσμα να συνεχισω αυτο που εκανα. Τα χερια μου μετακινηθηκαν πιο χαμηλα και εφτασαν μεχρι το τελος της μπλουζας της . Αρχισα να το αφαιρω και δεν ενιωσα να αντιστεκεται.

Ειμαστε τωρα χαμενοι σε ενα γλυκο μεθυσι που ομοιο του κανεις μας δεν εχει ξαναβιωσει. Το παθος που αναβλυζει απο μεσα μας ειναι αδυνατο πλεον να κρυβεται. Καθε αγγιγμα μας και αλλο ενα συναισθημα. Καθε κοιταγμα και αλλη μια αποδειξη της εντασης που μας διακατεχει. Αποφασιζουμε χωρις να μιλαμε ,αφου δεν ηταν αναγκαιο μιλανε τα σωματα και οι ψυχες μας, να παμε  στο κρεβατι της που θα ειμαστε πιο ανετα. Αλλα η αληθεια ειναι πως αυτη την στιγμη εχουν ολα παγωσει. Ειμαστε μονο εγω εκεινη και το παθος μας. Οι δεικτες του ρολογιου μπορει να κινουνται αλλα για εμας δεν εχει σημασια τιποτα. Ολα τα αλλα υστερουν και δεν εχουν κανενα απολυτως νοημα σε αυτον τον δικο μας παραδεισο. Την εχω στα χερια μου και την ακουμπαω απαλα πανω στα σκεπασματα. Σαν κατι ευθραυστο που με το παραμικρο κινδυνευει να σπασει μα εγω ετσι την αισθανομαι. Τα ρουχα μας δεν καλυπτουν πλεον τα σωματα μας και μονο τωρα το αντιλαμβανομαι πως τα εχουμε αφαιρεσει και εκεινη βρισκεται μπροστα μου με την γυμνη ομορφια της πιο μαγευτικη απο ποτε. Τοσο αληθινη μα εξωπραγματικη. Θελω να νιωσω καθε σπιθαμη του κορμιου της και να γευτω καθε  εκατοστο της σαν το πιο ευγευστο ποτο. Ανεβαινω πανω απο το θεικα πλασμενο σωμα της και αρχιζω να την φιλω. Πρωτα στα ζουμερα χειλη της μετα στον λεπτεπιλεπτο λαιμο της και χωρις εξαιρεση καθε σημειο του κορμιου της. Σημερα θα ειναι δικη μου και γω μονο δικος της. Σημερα θα ολοκληρωσουμε τον ερωτα μας και θα αρχισουμε τον δρομο για κατι ακομη πιο βαθυ κατι το ατρωτο...

Ναιπ το ξερω πως δεν ηταν τιποτα το ιδιαιτερο ομως εβαλα τα δυνατα μου. Δεν ειναι το δυνατο μου σημειο αυτες οι σκηνες. Ελπιζω να σας αρεσε στο ελαχιστο. Σχολιαστε μου οτι θελησετε. Τα πολλα πολλα φιλια μου 😙

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 23, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Επιθυμιες...Where stories live. Discover now