Μαμα: Αγγελινα ξυπνα αγαπη μου. Σημερα εχουμε πολυ δουλεια να κανουμε αντε. Ειπε η μητερα μου καθως ανοιγε διαπλατα τις κουρτινες κανοντας ολες τις φωτεινες ακτινες του ηλιου να κατακλυσουν το δωματιο μου.
Αγγελινα: Ελα ρε μαμα σε παρακαλω αλλα πεντε λεπτα μοναχα. Καλοκαιρι ειναι αλλωστε. Κλαψουρισα μηπως και με λυπηθει αλλα ματαια.
Μαμα: Το ξερω καρδια μου οτι θες να κοιμηθεις αλλα αμα ειχαμε αλλη επιλογη θα σε αφηνα. Ειπε και καταλαβα οτι το εννοουσε
Αγγελινα: Ενταξει τωρα σηκωνομαι . Ειπα και παραμερισα βαριεστημενα το λεπτο σεντονι που καλυπτε το σωμα μου.
Με αργα βηματα ετοιμαστηκα και προχωρησα στο σαλονι οπου με περιμεναν οι γονεις μου καθως επαιρναν το πρωινο που ειχε ετοιμασει η μητερα μουΓονεις: Καλημερα. Πως κοιμηθηκες σημερα? Ρωτησαν με ενδιαφερον.
Αγγελινα: Καλα. Απλα εκανε λιγο ζεστη . Τι εχουμε να κανουμε σημερα? Αποκριθηκα και δαγκωσα μια λαιμαργη μπουκια απο την φρυγανια με μαρμελαδα κερασι την αγαπημενη μου.
Μαμα: Σημερα εχουμε να παραδωσουμε καποιες παραγγελιες και μετα να φτιαξουμε κατι μαξιλαρια που εφερε μια κυρια την προηγουμενη εβδομαδα. Ειπε η μητερα μου και φαινοταν αγχομενη.
Αγγελινα: Ενταξει ρε μαμα ρουτινα. Ολα θα γινουν. Της ειπα για να την καθησυχασω εστω και λιγο αλλα το αγχομενο βλεμμα δεν ελεγε να εγκαταλειψει το κουρασμενο της βλεμμα.
Αφου φαγαμε ο πατερας μου σηκωθηκε και κατευθυνθηκε προς το αμαξι για να το ετοιμασει προκειμενου να φυγουμε.
Μολις διεσχισε την εξωπορτα πλησιασα την μητερα μου ακουμπωντας τον ωμο της με το ενα μου χερι και την ρωτησαΑγγελινα: Πες μου τι σε απασχολει. Το καταλαβαινω οτι κατι παιδευει το μυαλο σου γι αυτο πες το μηπως μπορω να σε βοηθησω.
Ξεφυσιξε και γυρισε προκειμενου να με βλεπει καλυτερα. Πηρε μια ανασα και αρχισε να μου εξηγει.
ESTÁS LEYENDO
Επιθυμιες...
RomanceΑγγελινα. Ενα σχεδον 18ο κοριτσι που αποφασιζει να βοηθησει τους γονεις της στην επιχειρηση τους μεχρι να παει στο πανεπιστημιο. Ενα καλοκαιρι την χωριζει απο το ονειρο της. Ενα καλοκαιρι γεματο απροσμενες εξελιξεις και ανατροπες που μολις εχει ξεκι...