Mereka masih terkebil-kebil dengan perkataan 'Mati'...
Fang :Haiya... Means... Susah giler nak lawan dia la!!!!
Ying :Kite pon tak tau ape jadi kat sana, kau main cakap je! Jom tengok!!!
Setelah sampai di lokasi kejadian, Yaya, Ying, Gopal dan Fang telah siap sedia dengan pakaian super hero mereka.
Manakala 7bbb dan Luma juga berada di sana juga. Tetapi yang teruknya...
All :*mata bersinar, muntah rainbow*
Hoho... Bertapa mereka terkejutnya itu ialah...
All :KAIZO?!?!?!?!?!
Kelihatan Kaizo sedang terbaring lemah dengan berlumuran darah. Pedang tenaga dia juga telah pecah. Ramai sedang menghampiri Kaizo.
Keadaan bandar tersebut juga porak-peranda dan terdapat beberapa kebakaran di beberapa bagunan.
Mereka menghampiri Kaizo. Kaizo tidak menyedarkan diri.
Fang :SOMEONE CALL AMBULANS!!!!!!!
Yaya, Ying, Gopal dan Fang memakai pakaian casual mereka. Sekarang mereka berada di hadapan pintu masuk ICU hospital.
Fang semakin resah sambil mengusutkan rambutnya.
Gopal :Fang, kau jangan la macam ni... Kaizo kan kuat!
Yaya :Ha'ah, Fang. Confident Fang, confident!
Ying :Chill up bro, chill... Relax.... Take a breath... *tarik nafas*
Gempa :Alaa... Jangan risau Fang!
Hali :Kitorang yakin Fang, dia boleh!
5bbb :*angguk*
Fang :Hmm...
Doktor :Tuan putera?
Fang :Ya, doktor. Macam mana dengan kekanda?
Doktor :Tuanku dalam keadaan stabil sahaja dan telah sedarkan diri. Tuanku kekurangan oksigen, dan boleh discharge esok.
Fang :Hoo... Bagus Bagus Bagus!!!!!! Terima kasih doktor!!!!!
Doktor :*tunduk hormat* Sama-sama tuan putera. Minta diri dulu ya. *masuk ICU semula*
Fang :Jom masuk!!!!
Mereka masuk ke dalam ICU. Kelihatan Kaizo terbaring di atas katil sambil bermain dengan henpon nya...
Camie :Sempat... =_=||
Fang :Huarrhhh!!!!! Abang!!!! Risau orang tau!!! T△T
Kaizo :Alaa... Abangkan kuat! Takkan kalah punye...
Ying :Kaizo, ape dah jadi sebenarnya?
Kaizo :Macam ni... Lepas aku bawak korang masuk bilik tetamu tadi, tiba-tiba sorang dayang ni tunjuk kat luar istana. Bile aku tengok tu, aku ternampak Borara tengah serang bandar.
Fang :Hah?!
Kaizo :Iya... Jadi aku lawan la dia! Tapi... Dia terlalu kuat, macam... Ade sihir baru...?
Luma :Hmm... Kalau macam tu... Mesti ade orang lagi hebat dari dia!
Solar :Mungkin. Tu ketua dia.
Gopal :Betul jugak tu! Mungkin dia mengarahkan Borara untuk menyerang seluruh benua Elemental!!!
All kec Gopal :*mata terbeliak*
YOU ARE READING
BBB and The Kingdom of Fantasy [Book 1]
FantasyBoboiboy yang secara tak sengaja termasuk ke dunia yang sangat jauh berbeza dari mana-mana dunia, iaitu The Kingdom of Fantasy. Dia juga terserempak dengan empat sahabat dia sendiri. Yaya, Ying, Gopal dan Fang. Yang peliknya, mereka ni jadi puteri d...