26~The War Begin!

371 37 7
                                    

Semua berlari anak setelah melihat bulan dilangit semakin gelap. Menggunakan kuasa Ying, akan mempercepatkan lagi ke khemah tentera...

Setelah semua sampai, mereka terkejut melihat seberapa tentera cedera parah...

Luma :Ape dah jadi ni?!

Permaisuri :Luma! Tadi mereka tercedera akibat serangan Demons!

Luma :*perlahankan suara* Memang betul!

Gempa :Tuanku, arahkan mereka semua bersedia untuk perang!

Yaya :Ya! Banyak Demons sedang datang ni!!

Permaisuri :Baik! *pergi*

Luma :Well guys, it's time for action...

All kec Luma :Hehe... *senyum*

Setelah semua mendengar arahan dari Permaisuri Diana. Semua terus bersedia...

Semua bala tentera bersedia di dalam barisan-barisan yang di arahkan.

Barisan pertama, 7bbb, Luma dan TeenageHeroes termasuk Gopal. Barisan kedua, semua pemerintah benua Magical Elemental dan general-general tentera kingdom masing-masing. Barisan ketiga, semua tentera elit dari kingdom masing juga. Barisan keempat, tentera berkuda. Barisan kelima, tentera infantri. Dan barisan yang terakhir... Semua penduduk UKE yang menyertai perang ini. Terdiri daripada perempuan dan lelaki yang pelbagaian umur.

Semua mula bergerak kearah padang besar yang berada di sempadan antara UKE-Shadow Kingdom...

Sementara itu di UKE...

??? :Well, well, well... Look who come... Poor little girl with weirdo superhero and
7knights come to save the UKE... Poor, poor, poor... Hahahaha...... MOVE NOW!!! READY FOR THIS WAR THAT LIKE NOT WAR!!!

Borara :Yess... Your Highness.... Move now! Hurry!!!!

Hamba-hamba ??? Memukul kuda dia yang berada di dalam kereta kuda lalu menuju ke padang besar dimana tempat pertumpahan darah yang akan berlaku sebentar nanti...

Di belakang dia, terdapat beribu-ribu bala tentera sedang menuju ke padang besar...

Setelah sampai...

Luma yang berada di hadapan sekali nampak sesuatu...

Luma :*tengok bulan* Semua sedia! Mereka sedang tiba!

Taufan :Gopal, macam mana kau boleh join kite ni? Bukan kau kene ade kat belakang ke?

Gopal :Aku ade hologram sendiri kat belakang.. Hehe....

Taufan :Pulak......

Yaya :*terbang ke atas* Jarak lebih kurang 1 km lagi!

Fang :Bulan hampir separuh hitam! Baik cepat!!!

Barisan hadapan mula bergerak pantas diikuti dengan yang lain-lain. Makin lama makin dekat dengan puak Borara.

Jarak tinggal 500 meter sahaja...

Di puak Borara...

Borara turun dari kuda yang ditunggangnya lalu mendekati sebuah kereta kuda yang berwarna merah hitam...

Dia membuka pintu kereta kuda dan keluarlah seorang wanita yang seumur dengan Luma dan memakai kerudung hingga menutup seluruh wajahnya.

Perempuan itu keluar dari kereta kuda lalu dia ke tengah padang bersama tongkat sakti bersama tongkat sakti Kelahiran. Luma turut ke sana bersama tongkat sakti Kehidupan.

BBB and The Kingdom of Fantasy [Book 1]Where stories live. Discover now