güneşimde can bulup, sarılsan'
Buray - MecnunKötü geçen günün ardından son, kafede sabahlamak olmuştu Esma için.
Eylül de eve gitmemişti zaten, nerede olduğunu bilmiyordu, kızmasın diye aramamıştı hiç.Bahar'ın ölümünden sonra kimse için hayat aynı değildi, pişmanlıklar boş vakitleri kolluyordu vicdana zincirlenmek için.
Kafe açık, Esma da koltuğun birine kıvrılmış uyuyordu.Müşterinin biri gelse, iyi niyetli değilse paraları alır kaçardı.
Neyse ki, her zamankinden farklı olmayan bir şekilde kafe bomboştu.Belki de sabahın bir vakti olduğundan...Alp o gece nöbete kalmıştı, biraz nefes almak için ve kafeye uğrayıp Esma'nın durumunu kontrol etmek için yavaş yavaş yürüyordu elleri ceplerinde, çıkarken beni kim arar, sorar diye düşünmemişti ki zaten o büyük kayıptan sonra kimse birbirini doğru düzgün görmemişti.
***
Alp kafeden içeri mi girdi yoksa burası bir harabe miydi, anlamamıştı ama kınamamıştı da.
Tek dilediği şey Esma'yı iyi bulmaktı, kaybetme korkusu başlamıştı az da olsa.Kapıyı araladığında karşısında uyuyakalmış güzelliği gördü,
"Melek gibi, gerçekten melek gibi."
Bir kaç saniye kadar hiç kıpırdamadan hafif bir tebessümle Esma'ya baktı, sonra da yanına doğru gitti.
Uyuduğu koltuğun önüne çömeldi, ve kulağını burnuna doğru götürdü nefes alıp almadığını kontrol etmek için.
Herşeyin yolunda olduğuna kanaat getirdikten sonra sadece seyretmeye başladı, belki de uyanana kadar.
O kadar masum ki, insan dokunmaya kıyamaz, bakmaya doyamaz..
Ellerini saçlarında gezdirdi Esma'nın,kısa bir süreliğine.Aynı zamanda öylece bakıyordu.Esma biraz hareketlenmeye başladığında tedirgin oldu, elini saçlarından çekiyordu ki Esma elini Alp'in elinin olduğu yere getirdi.
Sıkıca tuttu, ya hissetti ya da bir şeylere sarılmadığından uyuyamıyor olsa gerek başucundaki adama sarıldı uyurken.Alp'in kalp atışı durdurulacak gibi değildi, ama Esma'nın kokusundan ayrılmak şuan onun için ölümden beter olacaktı.
O da ona sarıldı böyle olunca.Artık kim buldu, ne oldu ilerisinde sizin hayal gücünüze bırakıyorum.
Vote ve yorumu eksik etmeyin güzel insanlar, seviyorum sizi ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feels of esma&alp
FanfictionAlp hala Esma'yı tutmuş, sarılıyordu. Ateşini ölçmek için, ya da ona değer verdiğini hissettirmek için alnından öptü. *** "Bir de ikimiz kalsak, yıldızların altında."