Cem Adrian - Yıldızların Altında
Gün yeni ağarmış, nöbetin son saatleriydi.Alp yanında uyuklayan Samet'e bakıp göz devirdi.
Güya bugün onun nöbet günüymüş de, Samet yalnız kalmasın diye onun yanında kalmış.
Hafifçe sırıtıp kalktı, dışarı çıktı.Biraz tur atıp dönecekti, kimsenin ruhu duymaz diye düşündü. O sırada karşı sokaktan gelen siyah Porsche'u gördü.
"Eylül hoca?!.Hay ben şansıma.."
Araya bir yere girdi Eylül görmesin diye, ruh hali belli olmazdı.
Araba durdu, Esma indi arabadan ve kafeye doğru merdivenlere ilerledi.Araba iyice uzaklaşınca gizlendiği yerden çıktı Alp, baya da karnı falan acıkmıştı.
Esma'nın kafesine gitsem mi diye düşündü bir, onu uğraştırmak istemiyordu ama içinden bir ses gitmesi için onu itekliyordu sanki.
İçindeki sese hak verirmişçesine ilerledi kafeye doğru.Kafeye girdiğinde Esma'yı aynanın önünde şarkı söyleye söyleye bandanasını bağlarken gördü, bozmadan duvara yaslandı ve dinledi.
"Ne güzel şeysin sen, hep yaşın on dokuz,
Gel yanıma sar beni, bugün var yarın yokuz"Gülümsemesine hakim olamadığı gibi şarkıya ayak uydurmak istiyordu, hem de Esma'nın bir türlü bandananın ayarını tutturamaması çok hoşuna gitmişti.
Esma biraz daha sola yanaşınca aynadan Alp'i gördü, bandanayı elinden attığı gibi yutkundu.
"B-ben gördüm, ay görmedim seni özür dilerim.Anne patatesi ister misin veya başka bir şey, hani bilmiyorum istersen yapabilirim, ne istersen..Ne istersin?Alp sırıttı, hatta baya gülmeye giriyordu bu.
"Sakin ol, sakin.Ben burdayım, yani yeni geldim zaten. Oturayım mı, hatta istersen, yani kahvaltı yapmadıysan beraber oturabiliriz, yani tabi istersen? Hatta yardım ederim sana, ister misin?"Esma güldü, "Buyrunuz önden Alp Beycim!"
Beraber mutfağa doğru ilerlediler.
Esma bandanasını bağlamaya çalışırken Alp mutfağa göz gezdiriyordu, arada da kafa sallıyordu beğendiğini belli edercesine.
Esma bir türlü bandanasını bağlayamayınca pes etti, bandanayı koydu masanın üstüne ve tabakları çıkarmaya başladı. Alp biraz şaşkınca baktı Esma'ya, bandanayı alıp Esma'nın önünde durdu.
Esma n'olduğunu anlamaya çalışırken Alp Esma'nın bandanasını Esma'ya bağlamaya başladı.
Çok,çok yakınlardı ve bu ikisinin de kalp ritmini bozuyor gibiydi.Hatta Alp bağlarken ellerinin titremesinden zorlandı.İşi bittiğinde hala aynı durumdaydılar, birbirlerine bakıyorlardı ve hala çok yakınlardı.Uzun bişey yazmak istiyorum bundan sonraki kısımda, bakalım düşünmeliyim.
Baya da feels attım bence iki gün boyunca,
şimdi gidip ilham perilerinin anasını beklemem lazım.
Sağlıcakla kalın ♥️
Bilmeyenler için, twitter hesabım da @fetishesrpony 🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feels of esma&alp
FanfictionAlp hala Esma'yı tutmuş, sarılıyordu. Ateşini ölçmek için, ya da ona değer verdiğini hissettirmek için alnından öptü. *** "Bir de ikimiz kalsak, yıldızların altında."