Sorry ajkl lgataar exam chal rhe hain... So update likhne ka time nhi hota .. I know m late...but anyways... Happy reading.. do VOTE and COMMENT..
Umm.. just came to know its your bday.. Raveeha11 Happy birthday to you dear... May God bless you .. may u get all the happiness you deserve... And yeah.. thnkss a lot dear for reading my story... Voting and Commenting on every part.... U r really a sweetheart... May God bless you... Happy birthday once again.... 😘😘😘❤❤❤
The nurse came out of Kaira's ward...
Nurse- Ms. Singhania... u may see your daughter.. she is conscious now....
Listening this a smile came on Kartik and Naira's face and they both rushed inside the her room to findu their daughter wrapped by some bandages on her head and arms.. Naira immediately cupped her face and kissed her and kartik stroked her hair....
Naira- Kaira.. meri bchi...
Kaira- Mumma.. Papa...
And Naira looked at kartik who was staring at his daughter lovingly...
Naira- y u do this kaira... Kyun krti ho itni shrarat.. dekho ab tumhe chot lgg gyi na kitni... Ab main tumpe gussa nhi krun to kya krun... (Naira said with tears in her eyes faking anger..)
Kaira- Solly mumma.. kaira will never do like this again... Sorry...
But Naira was still crying..
Kaira- Papa.. plzz say to mumma na..I m sorry...Kartik- no princess.. this time u did a mistake... Aap kyun nhi dhyaan rkhte apna... Apko pta h naa apki mumma apse kitna pyaar krti hai....
Kaira- Papa..mumma sorry...
And Naira kissed her princess's forehead....
Naira- How can mumma be angry on you princess.. mumma loves you so much...
Kaira- Kaira also loves mumma and Papa...
Kartik- We love you too princes...
Kaira- Mumma.. mujhe naa ghr pe jaana hai... Mujhe yhaan nhi rehna.... Mujhe Papa aur apke saath rehna hai....
Naira- Haan beta ghr chlenge.. bss thodi der mein....
Kaira- Yay.. aur Papa aap bhi chlaoge naa..
Naira immediately spoke- Nhi beta.. Papa ki naa meeting hai.. vo nhi aa skte....
And kaira starts crying silently while Kartik looks at Naira with pain on his face...
Naira- Kya hua bcha.. aap rone kyun lgg gye..
Kaira- Mumma.. sbke Papa unke saath rehte hain.. bss mere Papa hi nhi.. kyun mumma...
Naira- Beta.. aapke Papa ko kaam hota hai na..
Kaira- Nhi.. kaira Papa k bina ghr nhi jayegi.. Papa aap kyun nhi bol rhe kuch...
Kartik- Beta.. papa apke saath hi chlenge.. aur aapko chodke khin nhi jayenge...
Kaira- Yay.. Thnkuu Papa...
Just then Mishti enters...
Mishti- Kaira...
Kaira- Oh mishi maasi.. aapko pta hai ab se naa Papa bhi hmare saath rhenge....
Mishti looked at kartik and smiled but she saw Naira's face stained with tears....
Mishti- Naira... Tumne aur kartik ne Kuch nhi khaya na.. to plzz kuch kha lo.. nhi to tumhari tabiyat khraab ho jayegi...
Naira- nhi mishti... Bhukh nhi hai mujhe...
YOU ARE READING
AND THEY MEET.. - A short Kaira SS..
FanfictionEmotions and breakdown... What happens when Naira Singhania meets him again.. after 5 long years... Through their symbol of love... The little angel.. unknown to him.... #Kaira #TellyAwards2018 Cover credits- @simrangharge