"Inanamıyorum şimdi se....sen benim kuzenimle evleneceksin"dedi alya sevinçle yatakta zıplarken Hayır yani şuan bizim mutluluktan havalara uçmamız değil yas tutup karalara bağlamamız lazımdı bunlar ise evlilik lafni duyunca havalara uçtu ,ama bir sorun var ve şuan aklıma geldi benim evlenmeye yaşım tutmuyor diyip bir umit evlenemeyiz diye içimde bir kıpırtılar oluşmaya başladı.
Kızlara dönüp siritarak"kizlar benim evlenmeye yaşım tutmuyor"ikisininde yüzü aynı anda düşerken ben sevinçle müdürün odasına koştum, imm dışarda....dışarda kan kokusu alıyorum.....müdürün kapısına tıklamadan dışarıya cıktım çok feci canım çekti.
Am...ama bu bir çocuk.....Hayır güneş ol...ol- 'aaaaaahh'iste bu kadardı kendime hakim olamamış çocuğun kanını canice emmistim en son duyduğum çocuğun küçük inleme ve haykırışlarıydi bu...bunu kim buraya getirmişti ahh lanet olsun ben ne yapmıştım yerimde donukca kalırken arkadan gelen tanıdık bir sesle irkildim"bak gördünmü?"arkami döndüğümde müdür ve bora tam karşımdaydı ben hiç birsey anlamazken müdür söze devam etti "iste sen evlenmedigin sürece canı hep böyle çocuk çekecek ve bu kana susamislik gün geçtikçe artacak daha birinci aşamada yani bu iyi hali eğer ikinci aşamaya gelirse günde en az 100 çocuk kanı emebilir ve sonları bu olur"dedi yerdeki yüzü mos mor kanlar içindeki çocuğu eliyle göstererek bende ona baktıktan sonra gözümden istemsizce yaş akmaya başladı bora ise umutsuz vaka bakışı atıp buradan uzaklaştı.
"Şe..şey...mudur bey....biz evlenemeyiz"dememle borada olduğu yerde durmuşken ben konuşmaya devam ettim"benim yaşım tutmuyor"müdür gülümseyerek"ondan kolay ne var yaşını bu gece büyuturum ben yarın akşam evleniyorsunuz "demesiyle borayla aynı anda"ne?"dedik müdür siritarak"duydunuz.....Yarın size okul yok gidin bir gelinlik damatlik falan bakın....bora senin ailene söyledim onlar hemen izin verdiler evlenmene.......haa o ara tabii şey gecenize kiyafette alirsiniz"diyip kıkır kıkır gülüp gitti şey gecesiymiş tövbest yaa.
Bora hocanın son dediğine sırıtırken ben yerimde sinirden bir iki kez zıplayarak boranin konuşmasına izin vermeden içeri girdim.
Bizim odaya geçtiğim gibi sinirle gülerek"kızlarrr yarın düğünümüz var"dedim ikiside şaskınlıkla ağzını bir karış açarken inşallah sinek girer diye dua ettim ama tabi benim duam tutarmı? Hayır
"Bu kadar çabukmu?"dedi Nazlı sinirle tekrar gülüp"evet"dedim ikiside birbirine bakışlar atıp sonra sevinç çığlıkları atmaya başladı.
Boradan devam;
Hocanın giderken son söylediği şey aklıma takılmıştı geceniz için kıyafet haa hiç aklıma gelmemişti şimdi bizim birde gerdek gecesi var tabi diye düşünüp siritarak ellerim cebimde odaya girdim can ve arda bana delirdimi bakışı atarken ben göz devirip"ne var"dedim can bir kez yutkunup konuşmaya başladı"aşkığğmm sen iyi misin kafana bişey mi düştü haa daha yeni sinirden köpürüyordun şimdi ise siritiyon"can hep bana kendi aramızda tabi herkezin yanında demez aşkım derdi onun bu dediklerine tekrar göz devirip konuşmaya başladım"gençler yarın evleniyoruz... vede o gece benim gerdek gecem"dememle ikiside pis pis sırıtırken yatağa uzanıp güneşi soyunmuş bir vaziyette düşünerek uyumaya başladım yarın çok güzel olacak çoook...Güneşten devam;
Sabah birinin beni dürtmesiyle sadece tek gözümü açarak "kimsin tam seçemiyorum ama siktir git uyucam "diye homurdanip diğer tarafa döndüm, duyduğum sesle gözlerim faltaşı gibi açıldı"aa müstakbel kocana şimdiden küfürmü ediyorsun"korkuyla arkama dönerek borayı görmemle direkt yatakta doģruldum ve ona bakmadan"ne var"dedim boranin bir anda ellerimi tutmasiyla şaşkına dönerken etrafıma baktım kızlar yoktu bora siritarak"kizlar derse gitti"dedi sonra kolumdan yukarı doğru çıkmaya başladı ben kaskatı kesilmiş ne yapmaya çalıstığını çözmeye çalışırlen elleri ve gözleri göğüs tarafıma giderken hızla boranin eline vurup ayağa kalktım sinirle"dayakmı istiyorsun sen haa"dedim bora alayla gülüp"oğg..oo sen buna daha sinirlenirsen gerdek gecemizde biz senle nasıl anlaşcaz gerçi hırçın kedileri severim"diyip diliyle dudaginjn kenarlarını ukalaca yalarken ben konuların nereye gitcegini anlayio başka bir konu açtım"neden geldin"bora kafasını kasiyarak"seni almaya....hadi gelinlik falan bakcaz hemen hazırlan"haa doğru bugün o işler vardı dimi neyse hazirlaniyim diyip dolaptan pantolon t-shirt alıp yatağın üstüne koydum tam üstümdeki pijamayı ćıkaracakken boranin hala burda olduğunu görmemle yutkunarak"se...sen...ćiksa..na"lanet olsun niye kekeliyorsun bora bana bir adım atıp"ne olur burda dursam alış artık bunlara üç ay üç aydır dimj karıcım"demesiyle sinirle bir tane yastık fırlatıp"su çeneni kapat da dışarı çık"dememle sakin ol şampiyon bakışı atip dışarı çıktı kapı hala açıkken"kapiyida ört"diye bağırdım"banane"demesiyle göz devirip kendim örtmeye gittim.İsterimi giyinince dışarı boranin yanına çıktım.
(Güneşin giydikleri )
Bora beni baştan aşağı süzüp "idare eder"ayyh haspam bir de beğenmiyor ben ona tip tip bakarken yanimizdan geçen iki erkekten sarışın olanın bana göz kırpmasıyla ben siritirken bora boğazını temizleyip"sırıtma öyle"dedi vw koluma girdi ben şaşkınca ona birde beni tutan koluna bakarken"herkez senin benim kızım olduğunu bilsin öyle davransın"demesiyle "bonom kozom oldogono bolson oylo dovronson"diye ona tekrarladim o bana tiksinirek bakarken avm nin yolunu tuttuk.
Bora arabadan inince ben benim kapimi açmasını bekledim onun yaptığı ise"ne benj ayakta dikiltiyorsun in şu arabadan oldu"sinirle göz devirerk arabadan indim ve koluna bir tane geçirip önden önden yürümeye başladım ilk önce normal bir kiyafetçiye girdik onu bir güzel masrafa sokıyımda görsün diye düşünüp siritirken bora bir kabinin önüne oturup "hadi git beğen giyde bakiyim"demesiyle ben elbise bakarken ona bakan gözleride görmedim değil resmen yiyecek gibi bakiyorlar birde yani bazilari altina bişey giymeyi unutmuş diyip sinirle oflarken elime aldığım kıyafetlerle kabine girdim bora her çikisimda"çocuksu, ben sevmedim, o olmaz, rengi sana uymuyor, hiç deklkte yok, cok çizgili, bebekmi gicek bu kiyafeti"falan gibi sözler sarf etti off çok yoruldum aklıma gelen şeyle siritatak abiye tarafında en dekolteli en mini yada yırtık seyimisi elbiselr seçtim ve kabine girdim elime gelen ilk elbiseyi seçip kabinden çıktım hahh bana bakmiyor bile resmen gözümün önünde bir kizla kesisiyor sahte bir öksürükle onun bu tarafa dönmesini sağladım bora yutkunurken etrafta beni bir saatten beri kesen erkeklere bakıp"dönün lan önünüze"dedi ve benj kabinin içine sokup perdeyi çekti ve kaşlari çatık çatık bir şekilde"lanet olsun....güneş bak sen üç ayda olsa benim karım olacaksın ortalık yerde böyle giyinme"dedi ve gözleri göğuslerimde oyalanmaya başladı yavaş yavaş koyulaşırken kobusmaya devam etti"tabii bunları benim yanımda giyebilirsin"dedi ben utançtan onun yüzüne bile bakamazken bora gözlerini bir iki kez kırparak"hadi giyinde çık"dedi ve kabinden ayrıldı bende üstümü çıkarınca ellerime elbiseleri alıp boranjn yanina gittim bunları almak istemiyorum ama bora çook ısrar etti vede aldi sonra tabi elbise falan aldık ama bora elbisemi daha gormedi sahi ben daha boranin ailesi ile bile tanışmadim oda var diye düşünürken okula geri döndük şimdi kalan tek işimiz düğün için hazırlanmakti düğün kumsalda yapilacakmis tamda hayalimdeki gibi....
Evettt ponciklerim inşallah bölümü beğenmişsinizdir yorum ve voterinizi bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULU
Vampirebizim dünyamız ikiye ayrılmıştı, insanlar ve vampirler, ahh sakın beni melez falan sanmayın ben normal insan olan genç bir kızım, yani öyleydim takii zorla bir zorba tarafından ıssırılıp vampire dönüşene dek , vede lanet olsun ki ben VAMPİRLERDEN NE...