Arkadaslar vote baya düştü+ 50 den az vote geldiği sürece bölüm gelmeyecek haberiniz olsun...
İYI OKUMALAR:-D
"Off bora daha horozlar bile kalkmadan bu ne acelede erkendwn gidiyoruz...benim uykum var hadi geri dönelim"diyup geri otel yoluna dönerken bora bilegimi tutup hiç birşey demeden arabanin kapisina kadar beni sürükledi, ona göz devirirp arabaya atladım.
Neymis annesi gelinini görmek istiyormus bla bla...Hayır yani bunu biliyoruzda bu kadar erkem gitmeye ne gerek var...güzellik uykumdam mahrum kaliyorum ammaa...
º•º•º•º•º••º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•
Istanbula gelmemizle gülümseyerek rahat bir nefes aldım, özlemişim yaa kendi memleketimi...dediğim düşüncelere boranin sözüyle irkilerek çöpe fırlattım"istanbulla aşk yaşaman bittiyse artık eve...yani evimize gidelim diyorum"ayy bujun en kötü yanıda ne.biliyormusunuz..kaynananla beraber yaşamak:((
"Tamam bee gidelim"diyip önden önden yürümeye başladım.Büyük bir villanin önünde yani şimdilik evim olan kapiyla bir saatir bakisirken bora göz devirerek"ee hadi basalim artık şu zile"demesiyle bir kezde ben göz devirip zile bastım, kapıyı genç...hattq oldukça genç bizim yaşlarimizda bir kız açtı bu muydu hizmetçi? Kızı baştan aşağı hemencik suzdum hahh çarpık bacakli, süslü kokos vede etek giymeyi unutmuş bir hizmetci galiba.
"Buyrun borq bey"ayy yesinler bora beyini...bildigin kiz dupe dümdüz boraya yavsiyo, amann banane"hoşbulduk denizcim annemler nerde"vayy denizcimler haa
'Güneş sen az...çok az biraz borayi kıskaniyor olabilirmisin?"
Hahh tabiki Hayır, sen sus iç ses..."bende çok hoş buldum canim"dedim tiksinirek bakan bir yüz ifadesiyle"ayy çok özür dilerim sizde hos geldiniz" 'geçti boru pazarı diye bir laf var bilirmisin'demek çok isterdim ama tek dedigim"sorun yok"diyip içeri girmekti.
İçerde oturan 50 li yaşlarda kadın ve adamj görmemle babası ve annesi olduğunu tahmin etmem pek zor olmadi zaten düğünde gördügum kadariyla biliyorum,yalniz bunların adi neydi? Bora aklımı okumuş misali kulağıma eğilip"annem banu babam cihat"diyip annesinin yanina gitti sıkica sarıldı.
Bende gülümseyerek yanlarına gittim adama sarildiktan sonra tam kadinada satilacaktimki beni biraz geri itip elini uzatti tiksintiyle
Tiksintiyle
Tiksinyle
Bu kendini ne saniyordu, sahte bir gülümseme ile elini sıktım bozuntuya vermeye hiç gerek yok güneş"gel güneş otur"diyen boranin bu kibar haline şaşıra şaşıra bakip o pahali vede luxus koltuğa oturdum.
Off ne süzdu be annesi beni diye düşündüğüm cumlelere kica bir yumruk atip konuşmaya hazırlanan boraya döndüm"evet...artik tanisin dimi...bu güneş...güneş annem.banu babam cihat..cihat güneş. ..banu güneş...gunes ci-"..."yeter oğlum anladik güneş"diyip boranin sözünü kesen bi babasına birde suratı allak bullak olan boraya gülmemek için kendimi zor tuttum,"ee herneyse işte tanistiniz dimi hadi güneş biz yol yorgunuyuz odaya çıkalım"diyip tam elimi tuttu çıkarıyorduki annesinim sesiyle ikimizde yerimize geri snidk"dur bi samanlik alevmi aldi canim...guneş nerelisin? "Kisa ve öz olsun dimj"memleketim Sivas"evet doğru duydunuz sivasliyim canikolarim ahh hadise ablaciğimin memleketinden::))))
"Peki...annen baban nerede onlari hiç goremedik"bu sözler yutkunmama neden oldu..ne diyebilirdimki...babam ben küçükken öldü annemde ondan sonra fahişeliğe başladimj?..."sana dedim kizim"irkilerek banu teyzeye baktim eminimki gözlerim şuan kıpkirmizidir, sesimj düzene sokacak bir öksüruk ile" şe-"derken bora sözümü kestu"yaa anne yeter naapcan annesini falan nüfusunami alcan...hatırlatirim biz üç aylık sahte bir evlilik icindeyiz yani bunları bilmene hicmi hiç gerek yok"dedi dalgayla ve beni elimden tutul yukari merdivenden çıkarmaya başladı.
Şuan nedensizce gülümsüyordum, bora bellikj beni bu durumdan kurtarmak için atlamjsti o vur teşekkürü ilm ilk defa hak etti bence, odaya girmemjzle bora bana dönüp"ya gün-"derken kollarimj boynuna dolayip ona sıkıca sarilmamla susup kaldı.
Kokusu çok güzeldi parfüm değil bellikj kendisi böyle korkuyordu...çilekimsi bir koku...beni içine hapseden bir kokuuu
'Kendine gel güneş'
Ha...haklısin iç ses, kendimi toparlayip hızla boradan ayrıldım kendimk bir an boşlukta gibi hissetsemde hemen düzeldim bora bana duygusuz bir şekilde bakarken" ben Aşşağıda yaptığın için sadece sey etmek istedim"diyip hızla banyoya girdim...ahh kesin orda biraz daha dursam toparlayamaz yerin dibine girerdim.
Hazır banyoya girmisken sıcak bir duş alsam fena olmaz haa, hızlı bir şekilde üstümdeki kıyafetleri çıkarıp sicak suyun altinda kendimk serbest bıraktım...bir yarım saat sonrs dustan çıkmak için hazırlanirken aklima gelen şeyle dona kaldim...
Benim kiyafetlerim odadaydi...ve bora pisligide büyük bir ihtimal odada...simdi sictin güneş
Biliyorum çok kısa ve biracikta sıkıcı bir bölüm oldu ama biliyorsunuz benimde bir okulum var hepsine bölüm atmaya calisiyorum o yüzden beni bu seferlik mazur görün:)))
Yorum ve votelrinizi eksik etmeyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULU
Vampirosbizim dünyamız ikiye ayrılmıştı, insanlar ve vampirler, ahh sakın beni melez falan sanmayın ben normal insan olan genç bir kızım, yani öyleydim takii zorla bir zorba tarafından ıssırılıp vampire dönüşene dek , vede lanet olsun ki ben VAMPİRLERDEN NE...