♣ıssırık♣

8.9K 441 105
                                    

"Tamam murat abi Sağol"dedim sarhoş annemi çekiştirirken annem beni hızla geri itip murat abinin boynuna kollarını doldı ve"muģğrağgtt hadii sende biğğze gel"ahh sürtük kadın diyip iç çekerek annem olmasına bin pişman olduğum kadının koluna girdim ve"artık yeter"diyip peşimde sürüklmeye başladım, zorda olsa evimize geldik.

Haa ev dediğime bakmayın iti bağlasan durmaz o derece, annemi yere itip"bu kaçıncı seni bar çıkışlarından toplayışım haa"dedim artık gerçekten canıma tak etmişti babam öldüğünden beri böyle fahiselik yapıyordu yanii babamın ölü maaşıda olmasa gerçi bu evide bulamazdik derken annem olacak kadının sesiyle irkildim.

"Isst sen sus! "Dedi sonra sallanarak yerden kalkıp"anneye bağrılmaz"bak hala anne diyor yaa sinirim iyice tepeme atarken"sen..sen benim annem değilsin emel ata"anneme kızlık soyadını hep söylerdim çünkü o babamın soyadını hak etmiyordu.

Sinirle odama girip kapıyı hızla ćarptim ve önüme ilk gelen şarkıyı açıp kulaklıkla dinlemeye başladım.

Içeri giren annemle kaşlarım çatılırken"benim odama kapıyı çalmadan giremezsin demedimmi"dedim ama buna gerçekten sinir oluyordun (izinsiz odaya girmek) annem bana göz devirip " güneş boş laf yapmada git markete iki paket makarna al"dedi Hayır bu nasıl insafsız kadın kışın bu soğuk havada vede gecenin bir yarısında beni markete gönderiyor sinirle elinde tuttuğu parayı alıp siyah beremi ve siyah montumu taktığım gibi kapıyı çarparak evden çıktım.

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆

'Ahh bu yollarda ne ıssız'diye iç çektim marketten çıkarken , ellerime hava üfleyip cebime sokarken bir kez titreyip yola devam ettim....bu yollarda amma karışık'allahim yaa böyle şeyler niye hep benim başıma geliyor nereye geldim ben off off'nereye gelmiştim yaa, aklıma kötü kötü şeyler gelirken bir ara sokaktan daha geçmiş oldum.

Tam bir ara sokaktan daha geçecekken yandan gelen bağrışma sesiyle o tarafa döndüm hemen bir duvarın arkasına saklanıp arada kafamı çıkarıp seyretmeye başladım bir vampirin bir kızı ısırıdığını görünce diret yanlarına koştum.

"Durr sen napiyorsun"dememle o kanlı dişleriyle bana bakıp "çabuk burdan git ufaklık yoksa fena olur"ahh bu kendini ne sanıyordu, işte lanet katil zanlısı vampirler hızla yanlarına koşup tam vampir onu ıssıracakken önüne geçtim.

Zaten koyu olan gözleri imkanı varmışcasına dahada koyulaşırken"bu senin için hiç iyi olmaz seni sürtük, çekil şimdi " dedi ben oma what dedin gülüm bakışı atarken beni hızla geri itti acıyla inlerken"lanet olası vampirler"diye haykırdım.

Orada olan vampirler, bana bu kız bu cesareti nerden almış der gibi bakarken, o daha yeni bir kızın kanını emen yakusuklu yanıma gelip sinirle beni duvara itti, ve yüzüme o soğuk nefesini üfleyip kulağıma " demek lanet vampirler haa " diyip sinir bozucu bir şekilde gülerken

"Artık sende bir vampirsin seni sürtük "diyip beni ıssırdı. Bir anda gözlerim kararmaya başladı son duyduğum ses bir kızın"ahh naaptin sen bora"demesiydi.

Boradan devam;
O anki sinirle onu ıssırıp"artik sende bir vampirsin seni sürtük " dedim ve ıssırdım kız aniden olan şeyle yere yigilirken ben bizimkilere döndüm alev kolumu çekistirerek"ahh naaptin sen bora"dedi ona göz devirip hızla kolumu çektim ve"bu konu hakkında hiç birşey duymadiniz tamammı"dedim herkez olumlu anlamda mırıltılar çıkarırken"kabul ettiniz sanıyorum hadiu gidelim"dedim tam gidecekken arda eliyle kızıl kafalı kızı gösterip"abi kı-"derken sözünü kesip"kendi başının çaresine baksın hadi yürü"dedim ve arabalara binip son gaz vampir okuluna döndük.
Güneşten devam;
" Ah bu ne yaa"dedim tutulmuş olan boynumu ovarak, ne ara sabah oldu vede burda neler oldu onu düşünürken boynumdaki kurumuş kanla gözlerim doldu aklıma ilk gelen şeyle çığlık atmaya başladım'artik sende bir vampirsin'demisti ahh bu olamaz yoldan geçenler bu kız degilmismi der gibi bakarken"dönün lan önünüze"dememle herkez önüne döndü.

Yere düşen market poşetini elime alıp kendime küfür ede ede eve geldim.sakin ol güneş bundan kimsenin haberi olmicak sadece küçük bir ıssırık hiç bişey olmaz, olmaz dimi ahh diyip ayağımla yerde riritim tutup anahtari kapının deliğinden içeri soktum gördüğüm şeyle tekrar gözlerim dolarken sinirle poşeti yere attım.

Annem kendinden en az on yaş büyük bir adamla uygunsuz bir halde yapmıştı sinirle bağırdım"ne oluyor burada "dememle annem olacak kadın"gunes kız-"derken elimle susturup"sakın bana o kelimeyi kullanma....yaa senin kızın dünden beri ortalıkta yok, sen burada bir adamlami yattın" diyince adam uyku sersemi bir halde kalkıp"ne oldu yaa emel"dedi sinirle adama tekme atıp"siktir git burdan"dedim adama tam elinj kaldırmış bana vuracakken elini tutup sinirden kızarmış gözlerimle ona bakıp"sakın...sakın"dedim koca adam karşımda elini sıkmamin acisiyla inlerken zorda olsa elini kurtarıp yere düşmüş ceketini aldı ve"piskopat senin bu kızın"diyip hızla evden çıktı ben sinirden gülerken annem elinu omzuma atıp"iyi misin"diyince elini geri itip"iyi olmam umrundami seni fahise"dedim ve odama gidip bu olanlar hep hep neden benim başıma geliyor diye düşünmeye başladım. Ahh en nefret ettiğim şeyin başıma gelmesine mi yoksa böyle bir annem olmasına mi uzulsem derken telefonumun titremesiyle ekrana baktım
'Biricik arıyor'
Yazısını görüp ekranda uyurken cekildim edanin fotoğrafına bakıp zorda olsa gülümseyerek telefonu açtım.

'Kuzuu napiyon'

'Hiiç evdeyim öyle'

'Ne oldu'

'Bi ...birsey yok'
Deeim ağlamaklı sesimle

'Kızım sen benimi kandırıyon unutma ben senin bugüne bugün 15 senelik arkadasinim'

Demesiyle sırıtıp

'Yok yaa anlatıp seninde moralini bizmayayim'

' Senin moralin bozuksa zaten Benimkide bozuk demektir hadi dökül'

Diyince dün olanları bu sabah olanları tek tek anlattım

'Ohaaa diyorum başka bişey demiyorum ne yanii şimdi se...sen vampirmisin'

Kaşlarım o görmesede çatılarak

'Off saçmalama bilirsin nen vampirler den nefret ederim'

'Kızım ne saçmalamasi semde artık bir vampirsin...ayy şimdi ben size gelince benim kanımi emmezsin dimi'

"Off off emerim eda sakın bize gelme!..'

'Vallamı? '

'Ayy safmisin kızım sen? Bende hiç kana susamislik yok herhalde normal insandimya o yuzdendir neyse buluşalım'

'Tamam ursa kafeye gel'

'Tamam hadi baybay'

Dedim ve telefonu komidinin üzerine bırakıp duşa girdim.aynadan kendime baktığımda bir kaç dis izi vardı ama kuru kan allahtan çabucak çıkmıştı inşallah kimse bişey anlamaz.
Diyerek kırmızı üstünde noel resmi olan kazağımı giydim altınada bizim aşşağı pazardan yeni aldığım siyah dar pantolonumu giydim üstünede siyah montum ve siyah beremi takınca makyaj yapmadan evden çıktım zaten benimkilere makyaj malzemesi denmesi güç.

Yolda giderken başımın donmesiyle biraz bankta oturup dinledim sonra geri yola devam ettim buda neydi değişik değişik kokular burnuma geliyordu karşıda olan araba kazasını görünce merakla oraya gittim ölü çok fazla ölü vardı ahh kan..imm güzel kokuyor. .. ayy ben ne diyorum gözlerim bugulasirken bu olanları unutmak istercesine koşmaya başladım kafeye gelince rahat bir nefes bıraktım ve beni bekelyen edanin yanına gittim ben olanları tekrardan ona anlatırken yan masada oturan kisilere bakınca şok oldum.


Arkadaslar bu benim ikinci bölümüm umarım beğenmişsinizdir yorum ve votelerinizi bekliyorum :-D

VAMPİR OKULU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin