~♥~

5.1K 396 53
                                    

Tekrar...
Herkez bana dönerken ayaz bana şaşkınca bakıp" güneş"dedi.boraya baktığımda Ayaz'ın benim ismimi bilmesine hayli hayli şaşırdığı belli oluyordu...

Güneşten devam;
Hızla tam aralarına geçip bir boraya, bir ayaza bakmaya başladım. Bora kaşları çatık bir şekilde bana bakıp"günes bu lavuk senin ismini nerden biliyor"demesiyle ben konuşmadan ayaz konuşmaya başladı"asıl sen güneşi nereden tanıyorsun?"dedi off acaba ben araya girmemelimiydim şimdi daha fena işler karışıyor gibi tam bora konußcakken bende onu susturup konuşmaya başladım"ayaz ben....borayla aynı okuldayım"ayaz sinir bozucu bir gülüş sergileyip"yani bana yalan söyledin"ahh aptalmi bu ben ona hiç birşey demedim ki kaşlarımı çatarak ayaza bakıp"ayaz ben sana yalan söylemedim...."ayaz sinirle yerdeki taşa vurup"ama doğruyu da söyle-"derken bora Ayaz'ın sözünü kesip"siz nerden tanısıyorsunuz"evett açıkla şimdi günescimm...yada....ayaz aciklasin diye düşünürken ayaz konuşmaya başladı"günesle biz ormanda tanıştık....hatta vampir olmasaydı onunla sevgili olmak bile istemiştim"demesiyle ağzım açık kalırken bora"ne diyon lan sen"diyip ayaza yumruğu çaktı.

Off off ben gelmemeliydim, aralarina girmemeliydim, alev yanıma gelip benim kolumdan cekistirerek boralar orada tekrar kavgaya başlarken duvarın arkasına sıkıştirip konuşmaya başladı"sen iki taraflımı oynuyorsun ezik ?"ne diyordu bu yaa sinirle onu kendimden biraz uzaklastirip  konuşmaya başladım .

"Se ..sen...bana ne diyorsun onun kurt olduğunu öğrendiğimde zaten direkt yanından ayrıldım"derken gamze yani yandaşı da yanimiza gelip saçımı çekerek"bak kızım senin belanı si****"derken ben acıyla inliyordum, sonunda zorda olsa onu itip"aa yeter bee"dedim ama galiba sesimin biraz dozunu kaçırdım çünkü herkez dönmüş sesizce bana bakıyordu ama olsun bana bu kızın yaptıkları, boranin yaptıkları olanların hepsi benim gibi duygusuzun tekine bile fazlaydi alev saçan gozlerimele sadece aleve bakarak"sen çok fazla oldun, vede sende"dedim elimle gamzeyi göstererek sonra geri aleve dönüp"bak benim seninle bir derdim yok neden beni bu kadar çok kavga etmeye zorluyorsun...bora yüzündenmı?....bora benim umrumda değil....vede sende umrumda değilsin"dedim sonra kızarmış gözlerimle bir Boraya bir ayaza bakarak"vede ayaz ben sana yalan söylemedim ben zaten gerçek bir vampir değilim ve o türdende nefret ederim....benu bora beyfendi zorla Vampire dönüştürdü....lanet olsun hepinize beni rahat bırakın benim suan tek yapmak istediğim kavgayı ayırmakti ama dahada büyüttüm galiba her neyse"dedim sonra mahalleye bakıp"burası benim ćöplüğüm....işte şu bakkal şu çöp Konteynırı benim hayatım bundan ibret biz daima ezilmeye bırakilan hayalleride bura gibi boktan olan kızlariz saniyorsunuz ama öyle değil siz zengin züppeler beniniyi dinleyin ben hiç bir zaman ezik olmadım ve olmayada niyetim yok....kisaca demek istediğim sizin kurallarınız beni igilendirmez ben istediğimle görüşür istediğimle konuşurum şu iki gün lütfen beni rahat bırakın"diyip arakma hiç bakmadan eve doğru koşmaya başladım.

Oradan iyice uzaklasinca göz yaşlarımi serbest bıraktım ve  hüngür hüngür ağlamaya başladım kapının önüne gelince zile bastım üçüncü çalışımdan sonra sonunda kapı açıldı.

(Buradan sonrasını kolpa grur benim neyime şarkısı ile dinleyebilirsiniz)
Gördüğüm karşısında gözlerimden bir damla daha düşerken sadece"yazık"dedim ve hızla emelin ( annesinin) dediklerinj umuramadan koşmaya başladım. Nedne ben yaa neden resmen annem kızın eve geleceğini bildiği halde eve adam atmış bide kapıyı südyenle açıyor tövbe tövbe derken ne zaman sahile vardığımı bile bilmeden bir banka oturdum ellerimi bankın iki yanına koyup ağlamaya devam ettim.

Bir anda yanımda oluşan bir ağırlık olunca yanıma birinin oturduğunu anladım ve kim olduğunu da ona hiç bakmadan yana döndüm ve göz yaşlarımı silip sahile bakarak"benimle dalga geçmeyemi geldin?"dedim, bora nefes alıp verip"hayir"dedi bakışlarımı bora ya çevirip"e o zaman"dedim soru sorarcasina bira tek kaşı kalkık bir şekilde bana dönüp"neden ağlıyordun bilmiyorum ama al"dedi elinde içkiyi göstererk  ayy yoksa bu beni sarhoş edip eve mj at- tövbe tövbe kaşlarımı çatarak"bu ne?"dedim bora benim bu halime siritip"fesat anlama....sadece ne olduysa en azından bir anligina unutmana yard-"derken elinden içkiyi elime alıp kafama diktim.

Borqdan devam;
Yuhh kız resmen üçüncü içkiyi içmişti ve yeni yeni sarhoş oluyordu bu nasıl bünye kardeş evett şimdi ona istediğimi sorabilirdim yazık buda herhalde ona insaf ettiğimi falan sandı kızım sen bir kurtla dost oldun senin işini bitirecegim diyip pic piç siritip sallana sallana bana bakan güneşe aklıma ilk gelen şeyi sordum"benj seviyormusun"ne yani bunu merak edebilirim dimi....yanlış anlamayın sakın....güneş elini omzuma atıp"dostum sana sevmekten çok nefret besliyorum desem daha dogru olur"dedi ayyh göćüm bende sana bayılıyom.ona göz devirip ikinci soruma geçtim"peki neden bizim yanımızdan ayrıldıktan sonra eve değilde buraya geldin ve hüngür hüngür ağladın"bu soruyu nedense çok fazla merak ediyordum.gunes sinir bir şekilde kahkaha atıp gözlerinden bur damla yaş akarken konuşmaya başladı"hayir...nö..nö...nö bora bey ben eve giittğğm..."dedi sustu ve sinirle yere bakıp gözleri kırmızıya dönüürken konuşmaya başladı ne yani onu vampire dönüştürecek kadar sinir olduğu şeyde neydi?"ama eve gidip zile bastığımda annem yani ben emel diyorum sen anla kapıyı südyenle açtı içeri baktığımda  yatakta çıplak bir adam"dedi ve fazlaca ağlayarak salllana sallana ayağa kalktı ve"işte bu benim annem....o bir fahişe bende bir fahişe kı-"derken sözünü kestim ve ona sarıldım"ışşt sakin ol"neden onun bu haline yaşadıklarina bu kadar çok üzülmüstum gerçi kim olsa üzülür annesi bir fahişe....güneşin yüzünü bana çevirip"gidecek bir yerin varmı?  Dedik güneş bir anda siritarak"artik benim tek evim sokaklar dostum"dedi ve benim kollarimdan ayrılıp boş yolda sallana sallana gitmeye başladı o benden ayrılınca nedense kendimi boşlukta gibi hissetim diye düşünürken güneşin yolun ortasına düsmediyle hızla onun yanına gidip yerden kaldırdım o bana soylenirken ben onu kucağıma binip arabayla bizim dağ evine götürmeye karar verdim.

En azından hafta sonu bitip okula gidene kadar yanımda kalsın, sokakta durursa kim bilir başına neler gelir gerçi o bir vampir başının çaresine bakabilirdi belki ama tabii ben sarhoş etmesem...

Dağ evine gelince benim odama çıkarıp yatağa yatırdım...ahh hala güneşin annem bir fahişe dediği sözler aklımdan gitmiyordu, benim öyle bir annem olacak kesin anne katili olurdum tam odadan çıkacaktimki güneşin uykusunda benim ismimi sayıklamasıyla orada kala kaldım"gitme bora...gitme...yanimda kal"beni sayıklaması hoşuma gitmedi değil diye düşünüp siritirken"ayaz...sende gitme"demesiyle kaşlarım tekrar çatıldı şimdi bu herifi neden sayıklıyor off güneş kafamı çok karıştırıyorsun derken güneşin beni kendine cekmesiyle bende yatağa yatmış oldum tam kalkacakken güneş kafasını göğsüme koyunca saskinca ona bakarken gözlerimde yavaşça kapanmaya başladı.



Arkadaşlar inşallah bölümü beğenmissinizdir yorum ve votelerinizi bekliyorum.

VAMPİR OKULU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin