(Multi: güneşin vampire dönüştüğünde olduğu şekil)
Boradan devam;
Sınıfta bizinkilrrke şakalaşırken içeri ağlamaklı gözlerle güneş girdi arkasındanda alya ne oluyordu daha düne kadar iyiydi bu kız diye düşünürken bir anda güneş yakama yapıştı ve kırgınlık dolu gözlerle konuşmaya başladı"be...ben...sana...güvenmi...ştim....aptal ben...."ne diyordu kaşlarım çatılarken etrafta bizi izlemek için toplanan insanları görünce öfkeyle güneşin ellerini yakamdan çekip geri fırlattım.Güneş yere yapışırken kimsenin yüzüne bakmadan konuşmaya başladı"se...sen...oysaki bana ben o kadar da şerefsiz değilim demiştin"dedi iyice hıçkırmaya başlayınca"ne oldu"dedim öfkeyle sınıfa dönüp kim bu kızı bu duruma getirdiyse ağzına sıça*** aradan alya ağlamaklı gözle yanıma gelip"bora biri güneşin annesine fahise diyip panoya yazmış birde altına geceyi güneşle geçirmek isteyenler için telefon numarasini koymuşlar"demesiyle gözlerim koyulaşırken güneşe döndüğümde saçları kızıldan çok tam bir kırmızı gibi olmuştu tam ona yaklaşacakken güneş hızla üstüme atladı.
Herkez ona şaşkınlıkla bakıyordu çünkü o...fazla değişmişti yüzü bir hayalet kadar beyaz gözleri bir parıldayan deniz kadar mavi ve gri arasında bir tondaydı o nasıl bu hala gelmişti vede en önemlisi ne ara bu kadar güçlü olmuştu...
Güneş benim kulağıma eğilip"hepsi senin yüzünden"dedi ve beni camdan tarafa fırlattı artık bende sinirleniyordum tamam biri ona oyun oynamış ama bundan ben sorumlu tutulamam diyio üstüne atarken bir anda beni tek...bak...sadece tek eliyle geri itti herkez ovvlar ve arasında fısıldaşırken"lanet olsun güneş sana ne oldu"....gunes tıklayarak konuşmaya başladı"neden...yaa...neden bu kötülüğü bana yaptın benimle derdin neydi....beni sen bu hale getirdin bora"dedi ve hızla ağlıyarak sınıftan çıktı arda ve can yanıma gelip"iyimisin?"dedi ama galiba onlara cevap verecek durumda değilim diye düşünürken ege konuşmaya başladı"ovvv bizim en güçlü saf kan vampirimiz bir kızdan dayaktamj yermiş uyy"diyen alay dolu sesiyle tam karşılık verecekken can durdurup"simdi değil"demesiyle durdum bu sefer yunus konuşmaya başladı"lan ege bu güneş ne değişik bir vampir olmuş bu türü hiç görmemiştim....fazlaca sexsi ve guzel ama dimi en önemli unsur ise çok güçlü"demesiyke sinirle ellerimj sıktım"evet evet çok sexsi ve güzel ee tabii güçlüde lan o kız tam benlik"diyen egeye ölümcül bir bakış atıp yumruklamaya başladım ege kanlar içinde gülerek"git sen o kızı dövmeye çabala yavru vampir"demesiyle tam bir yumruk daha atacaktımki hocanın beni geri ittirmesiyle göz devirdim.
Hoca egeyi yerden kaldırıp"herkez yerine"dedi herkez yerine oturunca Nazlı ayağa kalktı ve herkezin merak ettiği soruyu sordu"hocam güneşe ne oldu?"hoca gözlüğünü burnuna kadar indirip"ne oldu güneşe"diyince can ayağa kalkıp"simdi hocacim güneşin teni bir anda beyazladi"demesiyle hoca göz devirip"ee bu hepinizde olan bir şey"dedi bu sefer can göz devirip konuşmaya devam etti"hocam öyle değil onun yüzü aynı bir kireç kadar beyaz oldu....işte sonra gözleri grimsi bir tonda mavi oldu saçları ise kızıl ken tam bir kırmızıya dönüştü"hoca duydukları karşısında tek kasini kaldırarak"nerede güneş"dedi bu sefer ben ayağa kalkıp hocanın sorusunu es geçerek"hocam güneşe ne oldu?"hoca oflayatak"gencler bence güneşle iyi gecinin"herkez neden falan derken hoca sınıfın ortasına geçip konuşmaya devam etti"suan anlattığınıza göre güneş bir degsik vampir türüne dönüşmüş nedenini tam olarak bilmiyorum ama belki aşırı bir anda gelen üzüntü sonucunda oluşmus olabilir"diyince kaslarımı Çatarak"ne türü? "Dedim hoca bir bana bir sınıfa bakarak"tabii pek emin değilim onu bir görmem lazım ama anlattıklariniz doğruysa o 'cihuateteo'adli bir vampire dönüsmüs olmalı"herkez hocaya mal mal bakarken hoca göz devirip"yani anlamı bembeyaz teni ve siyah saçları olan ve geceleri çocuklara saldıran vampir kadın olmuş"demsiyle herkes hocaya ağzı açık bakarken ege ilk defa doğru bişey söyledi"ee hocam güneşin saçları siyah değildiki kırmızıydı"dedi herkez onaylayan mırıltilar ćıkarırken hoca bize umutsuz vaka bakışı atıp "keşke simsiyah saçları olsaydı.... o zaman tehlike daha az olurdu onun saçlarının kırmızılığı aslında onun öfke, nefret ve kin duygusundan oluşmuş olabilir vede bu daha tehlikeli demek.....neyse gençler ben bu konuyu bir müdür ile konuşayım siz sesiz olun"diyip sınıftan çıktı bunlar benim yüzümdenmiydi offf...off kim astı o panoya fahise laflarını bunu bizden başka kim biliyorki.
Ayazdan devam;
Biz sınıfta şakalaşırken yan okul yani gölge vampirlerin okulunda bir hareketlilik oluşmuştu istemsizce camdan oranın bahçesine bakarken aralarında etrafında toplandığı bir kız gördüm gerçi görülmiyecek gibide değildi kıpkırmızı saçları taa buradan kendini belli ediyordu sınıfın en patavatsızı olan atlas ovvlayarak konuşmaya başladı"ovv bu nasıl bir vampirdir arkadaş....çok güzel beee....neyse ben Aşşağı ince bahçeden bakcam"demesiyle ona göz deviriken bende merakima yenik düşüp bizim grupla Aşşağı indim.Güneşten devam;
Vampir okulundan çıktıktan sonra koşturarak ormanlarin arasına girdim bir anda etrafımdan siyah şeyler geçmeye başladı, korku dolu gözlerle bir o yana bir bu yana bakarken kendi aralarında fısıldamaya başladıklarında korkum arttı.Ellerimle başaramasamda kulaklarımı kapatarak"kimsinjz"dedim hıçkırıklarım arasında gözlerim buna daha ne kadar dayanirdi bilmiyorum onlardan ses gelmeyince istemsizce öfke lendim bir anda kulaklarim sanki olduğundan daha iyi duymaya başladı onların etrafımda dönme hızına yetişip onlardan birni tutmamla istemsizce sirittim çocuk benjm onh tutmama şaşırırken diğerleri de durdu üç kişilerdi aralarından biri kızdı benim tuttuğum siyah saçlı mavi gözlü vede beyaz tenli bir vampirdi hızlı kosmasindan anladım falzaca yakışıklı ve göz alıcıydı güzel sarışın olan kız şoku atlatinca konuşmaya başladı"se...sen....bizi gördün....mü?"niye kekeliyordu bu hem ne alaka önümde hızlı koşmalari onları göremeyeceğim anlamınamı geliyor diye düşünüp kendi kendime göz deviriken kiz konuşmaya devam etti"vede aramızdan birni tuttun"demesiyle ben onlara'ne var bunda bakışı atarken arkalarında olan disko topu gibi rengarenk saçlı çocuk gülerek konuşmaya başladı"kizim sen Süpersin bizi nasıl gördün"diyip koluma şaka mayetinde vurdu.
Kaşlarımı havalandırarak konuşmaya başladım"ne var bunda bende vampirim siz hızla etrafımda dönünce sizi göremicem anlamına mi geliyor"diyip istemsizce pişkin pişkin siritirken siyah saçlı Kuğul çocuk omuzlarımdan tutarak"onu anladıkta biz ekiminu türündeniz yani yarı vampir yarı hayaletiz vede bizim gibi varlıkların görünmezlik özelliği vardır"demsiyle bu sefer ben onlara sakinca bakmaya başladım bir anda kızın konuşmasiyla irkildim"herneyse bu konuyu bizim okula şimdi bizle gelirsin orada tartışırız seni bizim mudure gösteririz"demsiyle olumlu anlamda kafa sallarken kız içten bir gülümseme ile bana elinj uzatıp"bu arada tanışmadık ben açelya"demsiyle bende gülümseyerek elinj sıktım ve"güneş"dedim eminim hala vampir galindeydim çünkü içimdeki boraya olan kırgınlık ile öfke karışımı şey benim normale dönmemi nedense engelliyor derken bu sefer diski gibi saçları olan tatlı jojuk konuşmaya başladı"bende berkcan"dedi onunda elinj sıkarak ismimi tekrarladim bu sefer siyah saçlı çocuk ellerinj ilk önce saćlarindan geçirip sonra bana uzatıp"bende yakışıklı Kuğul bir okadarda kaslı meriç"demesiyle gülerek elinj sıktım sonra onların okuluna doğru yola çıktık.
Okulun önüne gelince bir gölge vampirlerin okuluna birde ayazlarin sandığım kurt okuluna bakmaya başladım acaba neden aynı yerdelr diye düşünurken bir anda birinin omzuma dokunmasiyla irkildim"ahh çok düsünme....sadece okul bitişik yapılmış i lanet kurtlarla"diyil gülümsedi ve beni okula doğru sürükledi bahçenin ortasına geldiğimizde herkez etrafıma toplanınca en sonunda müdür sandığım kişide geldi hele şükür yanii kaç saattir onu bekliyoruz diye düşünüp göz devirirken müdür suratimi bir o yana bir bu yana savurup kaşlarını çatarak konuşmaya başladı"sen safkan bir vampirmisin?"diyince direkt"hayir beni sadece bir vampir dönüştürdü"dememle hica kaslarını havalandırarak"ilginç..."dedi ve etrafımda bir iki tur dönüp"o zaman sen....cihuateteo olmuş olabilirsin ama nasıl"demesiyle kaslarım havalanarak"ne teteo"dememle herkez gülerken hoca öyle bir bakış attı ki herkez sustu"ahh neyse senin bu konunu müdürle konuşmam lazım sen şimdilik bu bahçede açelyalarla beraber kal"demesiyle ben olumlu anlamda kafa sallarken hocada yanımızdan vampir hızıyla uzaklaştı bugün olanlardan hiç bişey anlamadım.
Meriç elini omzuma koyup sakinleßmem için hap uzattı vede bunu şu vampir bedenimden kurtulmam için kesinlikle içmem lazım diyerek elinden alıp teşekkür ettim ve yuttum.Yavaş yavaş normale dönerken bir anda karışı Demirlerin olduğu tarafta ayazi görmemle onun olduğu tarafa doğru ilerldim belli oda bu halime hayli hayli şaşırmış gerçi ben bile şaşırdıysam onunda böyle olması çok normal.
Belki biraz sıkıcı bir bölüm olmuş olabiler ,ama inşallah siz beğenirsiniz yorum ve votelrinizi bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULU
Vampirobizim dünyamız ikiye ayrılmıştı, insanlar ve vampirler, ahh sakın beni melez falan sanmayın ben normal insan olan genç bir kızım, yani öyleydim takii zorla bir zorba tarafından ıssırılıp vampire dönüşene dek , vede lanet olsun ki ben VAMPİRLERDEN NE...