ROSS
Po naszym spotkaniu Rose nie odezwala sie. To było trochę dziwne bo zawsze chociaż wysyłała smsa. Przechodziłem jedną z ulic naszego miasta gdy nagle zobaczyłem Nikol. To moja była dziewczyna. Musiałem z nią zerwać bo zachowywała sie jak dziwka. Ona nie lubiła rozmawiać. Rozwiązaniem jej wszystkich problemów był seks. Seks seks i jeszcze raz seks. Zobaczyła mnie!! Szybko skręciłem i usiadłem na jednej z parkowych ławek. Po chwili pojawiła sie obok mnie i przytuliła mnie.
- Rossie - krzykneła - Kochanie !!
Odepchnełem ja i powiedziałem:
- Nika ja mam już dziewczynę!!
Ona jednak uśmiechnęła sie słodko:
- Rossie wiem ze tego chcesz.
- Nie chcę!!
Dziewczyna jednak nie posłuchała. Położyła mi dłoń na kroczu i zaczęła delikatnie masować. Ona dobrze wiedziała jak mnie podniecić... Zdjąłem jej rękę ale ona chwyciła mója dłoń i wsadziła sobie pod spodniczkę. Usiadła na mnie okrakiem i zaczęła szybko poruszać tyłkiem... Nie wytrzymałem. Zepchnałem ja i wrzasnąłem:
- Dziewczyno!! Opamietaj sie!! Mam dziewczynę i kocham ja a ty mnie zostaw!!
Dziewczyna poprawiła spodniczkę:
- Jak będziesz chciał sie pobawić to wiesz gdzie mnie szukać.
I odeszła. Poprawiłem włosy i odetchnałem z ulga. Tak jak mówiłem jej z głowie tylko seks. Czasem zastanawiam się co ona robi gdy pokłóci sie z przyjaciółką...
***
ROSE
.
Po fajnym obiedzie z Chrisem wróciłam do domu. Chłopak odprowadził mnie pod same drzwi. Odrabiałam lekcje kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi. LAYLA!!
- Layla cześć!! - krzyknełam
Zobaczyłam ze po policzku spłynęła jej łza.
- Miałaś rację... - wyszeptała
- Nie rozumiem... - powiedziałam
- John mnie rzucił. Powiedział ze był ze mną po to aby móc być z toba.
Przytuliłam ja.
- Przepraszam... - wyszeptała - To tobie powinnam wierzyć. Dlaczego zawsze jak sie zakocham to chłopak okazuje sie strasznym draniem??
Nagle mnie olśnilo.
- Ja mam dla ciebie chłopaka!! Poznałam go niedawno. Jest miły mądry i przystojny. Nazywa sie Chris.
- Ekstra!! Daj mi namiar.
Dałam jej jego numer. Myślę ze jej się spodoba. Mam nadzieję ze go sie uda.
- A skąd go znasz?? - zapytała
- Byłam wczoraj z knajpce i on pracuje tam jako kelner.
- Eeee no to super - wykrzykneła - Pracuje. Odkłada kasę na przyszłośc.
Uśmiechnęłam się.
- Spodoba ci sie na 100%.
Uścisnełyśmy sie na pożegnanie i dziewczyna wyszła
***
KEVIN
Przechodziłem sobie parkiem. Cały czas myślę o Rose. Czy ona mi kiedyś wybaczy?? Dlaczego wybrała Rossa...
Jak na zawołanie go zobaczyłem. Siedział na ławce z parku a obok niego stała jakas laska. TO NIE BYŁA ROSE!! Usiadła obok niego. Wymienili może ze 3 zdania... Ta laska położyła mu rękę na kroczu i zaczeła je masować... On wsadził jej rękę z majtki!! Ciekawe czy Rose wie jakie z niego ziółko?? Bez zastanowienia złapałem telefon i zrobiłem kilka zdjęć. Ustawiłem numer NIEZNANY i wysłałem do Rose. Teraz zmieni zdanie co do swojego kochasia!!!!!!
CZYTASZ
Przypadek??
Teen FictionCzy to przypadek że Ross zakochał sie w Rose?? Może tak może nie. Czy miłość nastolatkow przetrwa próby?? Czytajcie!!