I. -.-- --- ..-

43 8 2
                                    

Nereden başlamalıyım, nasıl hareket etmeliyim bilmiyorum.  02 Numaralı Gezegen'de herkes hayatına yeni bir sayfa açmış, eski sayfaların hepsini yırtmış gibi davranıyor. 01 Numaralı Gezegen'de yaşanılan her şeyi unutmuş gibiler. 3. Dünya Savaşı'nı, milyonlarca ölüyü ve hatta bazıları arkada bıraktıkları ailesini bile hatırlamıyor. Bunun nedenini az çok tahmin edebiliyorum. Son bir haftadır tüm gezegen sessizlikle kaplı. Geçen hafta olanları daha sonra anlatacağım. Ama o olaydan sonra artık kiminle rahatça konuşabilir, kime güvenebilirim bilmiyorum. Bu yüzden ben de herkes gibi susup oturuyorum işte.


Yeni bir proje duyurdular. Yakında her kişinin evine, her mağazaya, her restorana -yani aklınıza gelen her yere- bir tane "Koruma" koyulacakmış. Korumalar kısaca günlük hayatta yardımcı olacak ve bu yeni gezegene adapte olabilmemizde yardımcı olacak. Ancak bu sözü edilen "Koruma"ların  daha çok "Gözlemleyici" olduğunu düşünüyorum. Sadece ayaklanma olmasın, karşı bir düşüncede bulunan olmasın diye insanların gözünü korkutuyorlar -ki insanlar şimdiden bu kadar korkmuş ve ağzını açamaz duruma gelmişken bile- . Bu proje uygulanmaya geçmeden önce bir karar vermem gerekiyor. Amacım uğruna kendimi feda edebilecek miyim?Güvenebileceğim birilerini bulabilmek için çok az zamanım var..


Eğer bu günlüğü devam ettirirsem son sözlerim ne olacak acaba? Bunu zaman gösterecek. Fakat kendimi feda etmeden önce en azından birkaç adım atmayı isterdim..


Tarih ve Zaman: 06.02.2205  ,  20.00

Yer: 02 Numaralı Gezegen


Who is the liar?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin