Pagi itu nur farina bergerak lemah kerana memikirkan masalah yang melanda hidup nya."lagi 3 weeks lagi"nur farina berkata lemah."morning boss"sapa khairul. Khairul merupakan pembantu peribadi nur farina."morning"balas nur farina lemah."boss nak makan apa hari ni saya boleh belikan?"tanya khairul."tak apa lah saya tak ada mood nak breakfast"jawab nur farina acuh tak acuh."Alright kalau macam tu,saya bagitahu program cik farina hari ni ya?"tanya khairul lagi."okay,teruskan"jawab nur farina.
"Hari ni cik farina ada meeting dengan sun inn hotel untuk confirm kan design Kita untuk hotel baru mereka di johor.pukul 2.00 petang nanti"terang khairul."okay thanks khai"ucap nur farina."most welcome"ucap khairul lalu berlalu pergiHari ini berlalu begitu pantas. "Khai masuk bilik saya sekarang"arah nur farina kepada khairul melalui interkomnya. Khairul segera masuk
"Yes boss,what can I help you?"Tanya khairul.nur farina teragak agak untuk menjawab soalan khairul. Ya memang dia nak upah personal assistant dia menjadi suami upahan nya. "Be my fake husband."jawab nur ragu ragu. "What?!biar betul cik?!"Tanya khairul terkejut. Dah kenapa tiba tiba suruh Aku kahwin dengan dia. Kata khairul Di dalam hati."betul lah,you need to help me khai. Kalau awak tolong saya,saya akan up Kan gaji awak.Segala apa Yang awak nak saya akan bagi"jawab nur farina. Harap harap dia setuju lah. Kata nur farina di dalam hati."cik soal kahwin ni mana boleh main main. Saya kena fikir betul betul cik"terang khairul."ya saya tahu tu. Tapi Kita kahwin dan berlakon jadi suami isteri.lepas Tu awak boleh decide nak ceraikan saya atau pun tidak"nur farina berkata lagi bagi meyakinkan khairul untuk membantu nya."macam ni lah cik,cik bagi saya fikir dulu ya?"Tanya khairul lagi."okay boleh,but awak kena bagitahu saya keputusan Tu esok"jawab nur farina."ok"kata khairul lalu berlalu pergi.Nur farina berlari lari anak menuruni anak tangga."fa"sapa Nek wan lembut."ya Nek wan"sahut nur farina lembut. "Macam mana,dengan calon suami kamu?dah jumpa ke belum?"tanya Nek wan.Gulp nur farina menelan air liur nya sebelum menjawab"in progress Nek wan"." Ingat ya, lagi two weeks"nek wan berkata lagi."okay nek wan"nur farina Pula berkata.May Allah ease everything doa nur farina Di dalam hati.
YOU ARE READING
kenapa kita
Romancebila tertukar suami masa wedding day... habis semua plan.. lain Yang dirancang lain jadinya "siapa kau hah?!"kenapa kau datang masa wedding Tu?!"ucap nur Farina geram "it's not my fault. you Yang kata future husband you pakai white on your wedding d...