"sayang dah siap ke belum?"Tanya tengku rayyan."dah"jawab nur farina.
Nur farina megenakan dress labuh berwarna coklat gelap Dan dipadan Kan dengan shawl labuh berwarna cream."sayang kenapa lawa sangat ni?"soal tengku rayyan tersenyum."awak niii,malu saya"jawab nur farina lalu menekup wajah nya Di dada tengku rayyan."hahaha dah jom gerak. Nanti traffic jam"tengku rayyan segera memegang tangan nur farina Dan terus berlalu."Assalamualaikum"sapa tengku rayyan Dan nur farina."waalaikumussalam. Lawanya wife rayyan ni"puji puan Maria."terima kasih sebab puji my girl. Maksud nya rayyan bertuah lah ni hahahah"kata tengku rayyan bersama sisa tawanya."hahaha bertuah sangat. Haaa kalau kamu Cari khai dengan Bella diorang dekat khemah tengah makan. Uncle saiful dekat tepi pool"kata puan Maria Pula.
"Jom Cari khai dengan Bella"ajak tengku rayyan."okay,saya ikut awak je"kata Nur farina Pula."kalau I pergi toilet you nak ikut jugak tak?"soal tengku rayyan nakal."rayyan! Mengada lah awak ni"jawab nur farina malu."assalamualaikum bro "sapa tengku rayyan lalu memeluk erat tubuh khairul. Bella Pula segera memeluk erat tubuh nur farina."how are you?"soal Bella. "Alhamdulillah I'm fine"jawab nur farina janggal. Dia tak pernah berbual dengan Bella." You look beautiful fa. Patut lah rayyan angau"puji Bella. "Hahaha ya Allah saya biasa biasa aja. Awak Tu haaa lawa gila"puji nur farina bersama sisa tawanya."hahaha you makan lah dulu. I nak pergi dapur ambik buah."kata Bella lalu beredar ke dapur. Nur farina bersendirian. Tengku rayyan kalau dah jumpa kawan mana nak ingat Bini. Kata nur farina Di dalam hati. "Hey beautiful"tegur seorang lelaki berbaju melayu merah itu. Nur farina tidak menyahut nya."amboi,sombong nya"kata lelaki itu sambil Cuba memegang lengan nur farina."don't you ever dare to touch me!"marah nur farina."wow I suka perempuan ganas"kata lelaki itu sambil Cuba memegang tangan nur farina."Kan saya dah cakap jangan kacau saya!"marah nur farina lagi Dan berura ura ingin beredar. Dia ingat Aku ni apa! Marah nur farina Di dalam hati. belum sempat nur farina bangun lelaki itu merentap kasar lengan nya."jangan jual Mahal sangat. I anak tan Sri Khalid."kata lelaki itu sinis. Bella yang nampak kejadian itu segera memanggil tengku rayyan."rayyan your wife kena kacau teruk"kata bella. "Dia dekat mana?" Soal tengku rayyan berang."khemah makan"jawab Bella. Haishhh Aku pantang betul orang kacau fa! Marah tengku rayyan Di dalam hati."bro,let her go."marah tengku rayyan."bukan nya dia awek kau pun"kata lelaki itu sinis."she is my wife!"marah tengku rayyan lalu menumbuk wajah lelaki itu Dan Serta merta tangan nur farina terlepas Dari pegangan lelaki itu.nur farina segera memeluk erat tubuh tengku rayyan."one more time you touch her. Aku boleh buat lebih teruk Dari ni"pesan tengku rayyan lalu menarik tangan nur farina Dan terus berlalu pergi."sorry bro, Aku tak tahu anak tan Sri macam tu"ucap khairul bersalah. "Tak apa lah bukan Salah kau"kata tengku rayyan. First time khairul Dan Bella melihat tengku rayyan Naik berang begitu."better you balik. Kesian dekat fa"cadang Bella. "Ok,I balik dulu. Kirim salam dekat parents you"kata tengku rayyan sebelum dia beredar."Sayang"panggil tengku rayyan."ya"sahut nur farina."lipat lengan baju Jap"arah tengku rayyan. Nur farina segera melipat lengan bajunya."lebam"kata tengku rayyan geram."I tak suka lah mamat tadi. He make you hurt!"kata tengku rayyan geram.nur farina segera memeluk erat tubuh tengku rayyan."eeee pandai betul pujuk I "kata tengku rayyan tersenyum."lapar lah"adu nur farina. Tak sempat nak makan dah kena kacau. Kata nur farina Di dalam hati."ok my girl nak makan apa?"Tanya tengku rayyan."everything, as long you with me"jawab nur farina. Ya Allah faaaaa asal gedik sangat kau ni."kalau macam tu makan I je lah"usik tengku rayyan nakal."eeeee. I want food" kata Nur farina."hahaha order pizza Jap"kata tengku rayyan lalu mendail nombor pizza hut. Setelah beberapa minit menunggu. Akhir nya pizza mereka telah pun tiba."jom makan, pastu pasang movie dekat home theater"ajak tengku rayyan."sureeeeee"jawab nur farina girang. "Noooo don't kill that girl"jerit nur farina."shhhhh diam lah sayang hahaha. Cerita je kot"kata tengku rayyan bersama sisa tawanya.
"Memang lahh. Tapi cerita ni serammm"kata Nur farina lalu menekup wajah nya Di bantal."hahahah paranoid!"usik tengku rayyan.
YOU ARE READING
kenapa kita
Romancebila tertukar suami masa wedding day... habis semua plan.. lain Yang dirancang lain jadinya "siapa kau hah?!"kenapa kau datang masa wedding Tu?!"ucap nur Farina geram "it's not my fault. you Yang kata future husband you pakai white on your wedding d...