"rayyan cepat lah,kita dah lambat ni"jerit nur farina dari ruang tamu."coming"tengku rayyan berkata lalu berlari lari anak."rayyan!"sapa seorang gadis."hiiii!i miss you so much,bila balik Malaysia?"soal tengku rayyan lalu memeluk gadis itu.cantik puji nur farina Di dalam hati."ouhhh ya,fa ni Bella"terang tengku rayyan."hi Bella I'm fa"ucap Nur farina lalu tersenyum."rayyan jom coffee coffee"ajak gadis Yang bernama Bella itu."I nak pergi rumah my wife ni sebab ade kenduri"terang tengku rayyan."alaaaaa,Kita dah lama tak jumpa kot.pleaseee,suruh wife you je pergi"rayu Bella.Entah mengapa tengku rayyan setuju. Ohh ya Bella merupakan crush tengku rayyan masa Di universiti dulu hingga sekarang.what rayyan please jangan setuju.kata nur Di dalam hati. "Fa boleh tak you pergi sendiri?"soal tengku rayyan bersalah."no way,awak dah janji nak pergi.Nanti orang tanya apa saya nak jawab"jawab nur farina geram."please this time je"rayu tengku rayyan lagi."fine!pergi lah coffee coffee dengan girl Tu sampai lebam. Malas nak layan awak buat sakit hati!"nur farina berkata geram lalu merampas kunci kereta Yang berasa Di tangan tengku rayyan dan berlalu pergi.Bella Serba Salah.
"Assalamualaikum"ucap nur farina."waalaikumussalam kak faaaaa,miss youuuuuu"darina berkata lalu memeluk kakaknya."awhhhh miss you too baby girl"kata Nur farina lagi."abang rayyan mana?"soal darina. Ahhh menyampah Aku dengar nama mamat tu.kata nur farina Di dalam hati."abang rayyan Ada kerja sikit,so kak fa gerak solo"jawab nur farina bohong."laaaa ina baru nak ajak dia lawan Bola"darina berkata Dalam reaksi sedih."hahaha kak fa pun boleh lawan laaaa, walaupun kak fa lopek hahahaha"kata Nur farina bersama sisa tawanya."hahaha jom kak fa Nek wan kat dapur tu,karang dia membebel non stop"kata darina pula bersama sisa tawanya."hahaha jom jom".mereka jalan bersama.Tetamu sudah mula beransur pulang."Nek wan fa balik dulu ya"kata Nur farina."haaa drive Tu elok elok,pesan dekat rayyan next year punya kenduri arwah jangan tak datang Pula"pesan Nek wan.nasib baik Nek wan tak Tanya banyak banyak kenapa rayyan tak datang. Kata nur farina Di dalam hati."okay boss! night Nek wan. Assalamualaikum bye!"nur farina segera meloloskan diri.
"Assalamualaikum"ucap nur farina lalu membuka tombol pintu."waalaikumussalam"sahut tengku rayyan dengan Segaris senyuman. Nur farina berura ura ingin masuk ke Dalam bilik."fa"panggil tengku rayyan."apa dia?,saya penat ni. Saya tak ada mood nak bercakap."kata Nur farina dingin."sorry,I excited jumpa kawan lama I "ucap tengku rayyan."dah lah saya dah mengantuk."nur farina segera memasuki Perut bilik.
YOU ARE READING
kenapa kita
Romancebila tertukar suami masa wedding day... habis semua plan.. lain Yang dirancang lain jadinya "siapa kau hah?!"kenapa kau datang masa wedding Tu?!"ucap nur Farina geram "it's not my fault. you Yang kata future husband you pakai white on your wedding d...